Forum Starając się - ogólne Jesienne testowanie ;)
Odpowiedz

Jesienne testowanie ;)

Oceń ten wątek:
  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 16 sierpnia 2015, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakby nie mialo wyjsc to moze idz sie zbadaj jak tak dlugo nie dostajesz okresu. Ale super by bylo jakby wyszedl :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 06:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zrobilam tescik i - wyszedl :) poczekam jeszcze do piatku i jak nie bedzie @ a kolejny test nie wyjdzie do pojde do lekarza :) owu wyznaczyl mi prawdopodobna owulacje na... 3 dni temu hehe... jesli by tak bylo to by byl dla mnie szok ;) bo mi sie jeszcze niegdy tak nie zdarzylo :)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coffee, wyszedł? :)
    <3

  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 07:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Impresja niestety nie wyszedl, coffee wlasnie widzialam wczoraj ze u ciebie jest trampolina :) moze niech ci lekarz da na wywolanie jak znow nie wyjdzie lub sie zbadaj. Trzymam kciuki.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    coffee wrote:
    zrobilam tescik i - wyszedl :)
    Coffee, przepraszam, zamotałam się po tym zdaniu.

    Powiem Wam, dziewczyny, że człowiek coś sobie zaplanuje, a los tylko się śmieje... Chciałam odstawić przeciwbólowe, a skończyłam rzygając z bólu. I to by było na tyle. Chciałam zakładać rodzinę, a za chwilę może nie będziemy mieć gdzie mieszkać.

    Życzę Wam, żeby los Was zaskoczył, ale w innym stylu. Tak kinder-niespodzianka :)

  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    coffee wrote:
    zrobilam tescik i - wyszedl :) poczekam jeszcze do piatku i jak nie bedzie @ a kolejny test nie wyjdzie do pojde do lekarza :) owu wyznaczyl mi prawdopodobna owulacje na... 3 dni temu hehe... jesli by tak bylo to by byl dla mnie szok ;) bo mi sie jeszcze niegdy tak nie zdarzylo :)
    Przy staraniach ne ma ze nigdy;). Ja ostatnio owu miałam w 34 dniu. Takze jak temperatura skoczy to poczekaj te 14 dni i pewnie będzie okres

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    impresja nic nie szkodzi, w sumie ten minus w zdaniu malo widoczny ;) Impresja co prawda nie wiem co sie dzieje u Ciebie, z tego co piszesz to pod gorke ale glowa do gory, pamietaj po deszczu zawsze wychodzi slonce :) wiem bo przeszlismy w naszym zyciu sporo, napotkalismy przerozne przeszkody na naszej drodze i zycie nauczylo mnie jednego dopoki masz nadzieje i wiare w lepsze jutro masz szanse na szczesliwe zycie :) trzymaj sie cieplo, bedzie dobrze... ja w to wierze :)
    Baronowa masz racje :) chociaz chialabym, zeby ta @ przyszla w koncu ;)
    Werni dziekuje :)

    werni lubi tę wiadomość

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • Ballerina Przyjaciółka
    Postów: 72 27

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Drogie dziewczyny :) od jakiegoś czasu nie zaglądałam na forum, troszkę się tu pozmieniało. Chciałam Was zapytać jak to teraz jest z listą osób czekających na testowanie, istnieje czy nie? ;) chciałam się zapisać po raz pierwszy od kilku miesięcy, tęskniłam już za tym, a tu ni ma, nie mogę znaleźć... help! :) będę wdzięczna za podpowiedź

    https://davf.daisypath.com/zsHVp3.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest na sierpień- sierpniowe brzuszki.

    Na wrzeszeń jeszcze nikt nie założył

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • Ballerina Przyjaciółka
    Postów: 72 27

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję Baronowa_83, myślałam, że może gdzieś tu w wątku coś jest....aż dziwne, że nikt nie założył, jeszcze nie dawno to na kilka miesięcy do przodu juz się lista zapełniała ;) no nic, poczekam jeszcze troszkę. Dobranoc :)

    https://davf.daisypath.com/zsHVp3.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 17 sierpnia 2015, 23:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Namawiamy na innym watku znajoma by zalozyla liste to i ja sie zapisze :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • cachaarel Autorytet
    Postów: 888 245

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 05:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny:) w sierpniu nie wyszło więc testujemy we wrześniu :)

  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 06:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc cachaarel :)

    Dziewczyny jesienne testowanie bedzie nasze... posypia sie dwie kreseczki, jedna za druga... tego Wam i sobie zycze :)

    A mi ovu cofnelo na wykresie wyznaczona ovu :) hehe

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 06:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi tez;)

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bylam na usg. W tym cyklu nici bo pęcherzyk nie urosl:/

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 18 sierpnia 2015, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak wrzesien jest nasz :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 sierpnia 2015, 02:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    coffee wrote:
    impresja nic nie szkodzi, w sumie ten minus w zdaniu malo widoczny ;)
    Ale ze mnie fujarka. Nie wpadłam na to, że to minus, cały czas czytałam go jako myślnik. :D Człowiek ma już nierówno pod sufitem, kreski testowe w pionie tylko widzę chyba ;)
    Coffee, w takim razie dołączam do grona owulacyjnych zawirowań - mam prawdopodobnie owulację już, a ja zawsze działam jak w zegarku. Tempka poszybowała, śluz rozciągliwy, szyjka się otworzyła. A to wszystko jak ledwo okres się skończył, czyli pewnie endometrium do kitu. Liczę, że nam to szczęście przyniesie. Los bywa przewrotny i czasem organizm zaskoczy (zadziała), wtedy kiedy w ogóle nic się na to nie składało :)

    Jesień będzie piękna tego roku... :)

  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 19 sierpnia 2015, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super by bylo zeby jesien byla piekna :) ciekawa jestem.kiedy dostane okres. Jeszcze dwa okolo tyg pewnie bedzie.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 sierpnia 2015, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jako doświadczone w tych sprawach, podpowiedzcie mi proszę, co się u mnie dzieje? To nie powinna być owulacją chyba? Najpierw skok, potem spadek do temperatur przed- a nie poowulacyjnych. A inne objawy jak na owulkę po części - śluz, plamienie, cycki większe, ale jednak nie bolą. Świeżak jestem i nie ogarniam tego. W dodatku u nas muszą być koniecznie przerwy w seksie i jednak trzeba precyzyjnie planować pod tym względem :(

‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego