Forum Starając się - ogólne Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek
Odpowiedz

Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek

Oceń ten wątek:
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 12 lipca 2017, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niby tak ale chyba ta owulacja jakaś chujowa była - bo temperatury mam niestabilne. ALe jutro bede szła do innej. CHyba była owulacja kiepskiej jakosci o prostu.
    Rucola a jak u Ciebie endo po tym clo?
    pierwszy raz mam takei beznadziejne .
    Pzreciwciałą robiłas z kri czy wymaz?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 lipca 2017, 17:03

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Martm27 Koleżanka
    Postów: 137 13

    Wysłany: 12 lipca 2017, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dzisiaj byłam na badaniu lh,fsh i estradiol i jutro będą wyniki,juz próbuje znalezc sama powód niepowodzeń,bo cos moj gin mi nie pomaga i rozklada rece twierdząc ze jest ok i trzeba sie starac

  • Martm27 Koleżanka
    Postów: 137 13

    Wysłany: 12 lipca 2017, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny co myślicie o moich wynikach w 5 dniu cyklu?: Estradiol 70 pg/ml, Lh 5,81 mIu/ml, fsh 6,86 mIu/ml

  • Rucola Autorytet
    Postów: 9268 12320

    Wysłany: 13 lipca 2017, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Niby tak ale chyba ta owulacja jakaś chujowa była - bo temperatury mam niestabilne. ALe jutro bede szła do innej. CHyba była owulacja kiepskiej jakosci o prostu.
    Rucola a jak u Ciebie endo po tym clo?
    pierwszy raz mam takei beznadziejne .
    Pzreciwciałą robiłas z kri czy wymaz?
    U mnie po clo generalnie bylo ok, nie wiem dokladnie jakie miałam grubosci endo, ale w 3cim cyklu gin kazał brać później, czyli od 5dc. A co do ureo/myko/chlamydia to byly wymazy a przeciwciala z krwi. Przeciwciala zrkbil tez moje emek i tez mu wyszly. Co prawda male stezenie, ale są...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lipca 2017, 06:53

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9268 12320

    Wysłany: 13 lipca 2017, 07:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martm27 wrote:
    Dziewczyny co myślicie o moich wynikach w 5 dniu cyklu?: Estradiol 70 pg/ml, Lh 5,81 mIu/ml, fsh 6,86 mIu/ml
    Super wyniki, nie ma co sie czepiac

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 13 lipca 2017, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka,
    dziś byłam u tej babeczki do której zaczełam chodzic po tym jak moja była na l4. I wiecie co endometrium 10.5 a ta babka z wtorku twierdziła że neicałe 6.5. Tamta mówiła że nei jest pewna czy była owulacja normalna. A ta mi pokazała caiłko zółtei płyn w zatoce douglasa i twierdzi że wsyztko modelowe...

    sylwia1986 lubi tę wiadomość

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 13 lipca 2017, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka super wieści :)
    kurcze ale rozbieżność między dwoma lekarzami ogromna..choć w sumie mogło podrosnąć przez 2 dni chyba...ważne że wszystko wygląda ok !!
    Ja byłam wczoraj u gina, po drugim cyklu z clo mam w 9 dc 2 pęcherzyki 18mm z jednej strony i 20 mm na drugim.
    Lekarz zadowolony że wszystko wygląda ok i kazał pracować do niedzieli ;)
    No i zobaczymy co to przyniesie, jeśli nadal nic..będą kolejne badania po prostu ...

    Auricomka, Rucola lubią tę wiadomość

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 13 lipca 2017, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia to może będą Bliźniaki :D :)?
    Właśnie nie wiem czy w fazie lutealnej może rosnąć?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lipca 2017, 20:41

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 13 lipca 2017, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczerze trochę się obawiam takiej opcji ;)
    Ale w poprzednim cyklu (pierwszym z clo ) miałam peknięte aż 3 pęcherzyki i nic z tego nie wyszło...
    co do tego endometrium to w sumie nie wiem niestety. Ważne Auricomka, że obecnie wyglda ok :)

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9268 12320

    Wysłany: 13 lipca 2017, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Sylwia to może będą Bliźniaki :D :)?
    Właśnie nie wiem czy w fazie lutealnej może rosnąć?
    Rosnie rosnie :)

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Myszaka76 Ekspertka
    Postów: 412 63

    Wysłany: 14 lipca 2017, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martm tez tak miałam, że niby owulka była ale mój gin rozkładał ręce i nie wiedział o co chodzi ;) szkoda, że straciłam tyle czasu. Moim zdaniem Twoje wyniki są w porządku.

    Martm27 lubi tę wiadomość

    2x1nxuun6jmzurfc.png

    Hashi i PCO - Grudzień 2016
    Invimed pierwsza wizyta - Marzec 2017
    Insulinooporność i słabe wyniki nasienia - Kwiecień 2017


    Łykam euthyrox i metforminę!
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 14 lipca 2017, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Rucola:) Sylwia wiesz co ja patrzac na to jakie problemy sa z zajsciem to moze i bym bliżniaki chciała :)
    Rucola jak tam terapia kondomowa?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 lipca 2017, 19:31

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Martm27 Koleżanka
    Postów: 137 13

    Wysłany: 14 lipca 2017, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszaka76 i znaleziono w Twoim przypadku powód niepowodzeń?

  • welonka Autorytet
    Postów: 3493 1469

    Wysłany: 15 lipca 2017, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny trzymam kciuki za was :)

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9268 12320

    Wysłany: 15 lipca 2017, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Dzięki Rucola:) Sylwia wiesz co ja patrzac na to jakie problemy sa z zajsciem to moze i bym bliżniaki chciała :)
    Rucola jak tam terapia kondomowa?
    eh, przez te kondomy to ogólnie mało seksu ostatnio mamy ;/ zaczęłąm brać encorton, na razie 5 mg ale dołożę naturalnym sterydem buzdygankiem naziemnym i za miesiąc powtórzę badania. Poza tym to jakos tak ogólnie ostatnio wyluzowałam z tym wszystkim. Staram sie nie myśleć i wierzyć, że sie uda :)

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4098 1598

    Wysłany: 16 lipca 2017, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jutro ide na badanie amh.to będzie 5 dc.moge rano kawy się napić? I tabletkę na tarczyce wziasc?

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 17 lipca 2017, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi nie wiem jak to dokladnie jest przy tym badaniu,ale ja na wszelki wypadek wszystkie robię na czczo....
    Tabletke tez bym wziela po pobraniu krwi, choć pewnie lek na tarczyce nie ma wplywu na amh :)

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4098 1598

    Wysłany: 17 lipca 2017, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam na czczo :) wynik w środę wieczorem chyba.koszt 130 zl u mnie w labo

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 17 lipca 2017, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to badanie do najtańszych nie należy, tez płaciłam coś w granicach 150 zł :/

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9268 12320

    Wysłany: 19 lipca 2017, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!! co u Was?? Jakies nowości? Dobre nowości?

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
‹‹ 95 96 97 98 99 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego