Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2018, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwona :)
    tak trzymać haha ;)

    No ja zaraz spadam się dopakować resztę rzeczy i jade sobie na woolne ;) Mój nawet stwierdził, że zostajemy do niedzieli :)

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 9 listopada 2018, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre_ ms wrote:
    Iwona :)
    tak trzymać haha ;)

    No ja zaraz spadam się dopakować resztę rzeczy i jade sobie na woolne ;) Mój nawet stwierdził, że zostajemy do niedzieli :)

    Udanego weekendu :D

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najra

    Dzieki :) Troszke wyluzujemy ;) po tych wizytach, bolących jajkach i plamieniach :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2018, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie ide na usg za tydz zeby zobaczyc jajniczki i sie okaze :P

    Wgl wekend wkoncu pasuje cos zaimprezowac ;)

  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 855 472

    Wysłany: 9 listopada 2018, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ogłoszenie parafialne:
    Sprzedam DR ENZMANN WITAMINA B12 MSE MAX.
    Zamawiałam na stronie: https://www.lifepharm.pl/pl/p/Witamina-B12-MSE-MAX-Dr-Enzmann/67.
    Wzięłam tylko 1 tabletkę, bo dziś doczytałam ze zawiera 400ug kwasu foliowego aktywnego i 400ug kwasu foliowego zwykłego. Nie mogę brać zwykłego.

    Gdyby któraś potrzebowałam, to polecam ze względu na dużą zawartość wit B12, która obniża homocysteinę.
    W składzie:
    Witamina B6 - 10 mg = 714% RWS*
    Biotyna - 1000 µg = 2000% RWS*
    Kwas foliowy - 800 μg = 400% RWS*
    Witamina B12 - 500 μg = 20.000% RWS*

    starania od 09.2017
    Mutacje PAI i MTHFR, ogniska endometriozy w zatoce douglasa, IO, kariotypy ok, nk15%, allo mlr 0%, cross match 6%, nasienie: morfologia 6%, hba 9%, fragmentacja dna 9%
    08.2018 AMH 1.4 -> 05.2019 AMH 3.0 -> 05.2020 AMH 3.9

    03.2018 [*] 8 tydz. pjp

    1 IVF 03.2019 Bocian Białystok-> krótki protokół->14 oocytów-> 6 zapłodnionych-> transfer blastocysty 5bc-> [*] 8 tydz.

    2 IVF 08.2019 Kriobank Białystok ultradługi protokół-> 10.2019 start stymulacja->6 oocytów-> 2 zapłodnione-> transfer blastocysty 4cc -> beta 0.63

    3 IVF 12.2019 Kriobank Białystok długi protokół-> 6 oocytów-> 5 zapłodnionych-> brak zarodków w 5 dobie

    4IVF 02.2020 Kriobank Białystok krotki protokół--> 8 oocytów- > 4 zapłodnione-> transfer 2 blastocyst -> beta 0.53

    5IVF 07.2020 Kriobank Białystok krotki protokół-> 10 oocytów-> 6 zapłodnionych-> transfer blastocysty 2bc-> 8dpt beta 25->10dpt beta 61 ->12 dpt beta 66 ->13 dpt beta 59-> cb
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2018, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja podziekuje bo juz mam tyle witamin ibwszystkiego ze wiecej nie wcisne ;D

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1241 1032

    Wysłany: 10 listopada 2018, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przyznałam się swojej mamie że staramy się bezskutecznie od roku o drugie dziecko. Nie mówiłam jej bo zaraz przejmowanie się i tysiąc złotych rad. I nie pomyliłam się. A dziś taki dzień. Spotkałam koleżankę i pytała kiedy drugie. Potem była znajoma z pracy i to samo.
    Wieczorem spotkanie rodzinne więc już nie mogę się doczekać pytań... :(

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2018, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Konieczynka wrote:
    Przyznałam się swojej mamie że staramy się bezskutecznie od roku o drugie dziecko. Nie mówiłam jej bo zaraz przejmowanie się i tysiąc złotych rad. I nie pomyliłam się. A dziś taki dzień. Spotkałam koleżankę i pytała kiedy drugie. Potem była znajoma z pracy i to samo.
    Wieczorem spotkanie rodzinne więc już nie mogę się doczekać pytań... :(
    Ludzie mogliby sobie takie pytania darować... u nas jest nie lepiej... po slubie 1,5 roku, wiec juz powinno byc dziecko... pytania rożnej treści, kiedy, czemu nie ma, chcecie w ogóle. I dodatkowo „złote rady” w stylu, ze to juz najwyższy czas, bo bedzie za pozno. A ja mam ochotę wykrzyczeć, ze tak bardzo chcemy tylko nie wychodzi. Oczywiście zbywam zazwyczaj temat i mowie cos w deseń, ze myślimy, planujemy... ciężkie to...Dlatego najlepiej czuje sie jak moge byc sama w domu i nie musze udawać, ze jest wszystko w porządku!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 listopada 2018, 13:39

  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2578 2050

    Wysłany: 10 listopada 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Współczuję, to bardzo ciężkie jak najbliżsi nie potrafią dać wsparcia.

    uvA0p2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2018, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeba byc silnym, bo jak kiedyś sie uda, to zostanie to nam wynagrodzone... tak sobie mysle..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2018, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wpadła w moje ręce książka „Samotność w niepłodności” - polecam. Do mnie akurat trafiła.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2018, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie gadam bo wiem co usłyszę

    Najczęściej historia o ludziach którzy się starali a potem pojechali na wakacje i zaszli
    Albo zgłosili się do adopcji i zaszli =)

    Rady w stylu przestań się spinać i wyluzuj a wtedy zajdziesz to mam już nadmiar od lekarza =)

    Konieczynka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2018, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeju kobietki...
    Musicie zrozumiec to ze u nich zajsc w ciaze nie bylo problemem...
    I dla nich to logiczne ze rok czy dwa po slubie musi byc dziecko...
    Kobiety ktore sie nie staraja tyle co my nie maja pojecia co to za bol...
    Pytania zadaja pewnie nieswiadomie lub z czystej ciekawosci co to sie dzieje...
    Zlote rady hmmm nie w kazdym przypadku pomagaja ale trzeba wysluchac i tyle...

    Nie ma co sie spinac ze pytaja bo to nic nie da a wy aie tylko denerwujecie...

    Moi tescie wiedza o wszystkim i pytaja, a moi rodzicie rzadko kiedy hehe bo co bd to bd... Jedni i drudzy chca tak samo, ale charakterki rozne

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 listopada 2018, 11:01

  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 12 listopada 2018, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To chyba moja rodzina to jakis ewenement na skale swiatowa :D Siostra wie od poczatku ze sie staramy i wspiera mnie zawsze we wszystkim tak samo jak ja ja wspieram.
    Mama robila aluzje ale pare tygodni temu powiedzialam jej ze mamy problemy i od tamtej pory nic nie mowi ani nie drazy bo wie co sie dzieje.
    Reszta to w sumie mnie o to wprost nie pyta, a nawet jak jest aluzja albo cos w zartach to przeciez nie moge zawsze siadac wtedy w kacie i plakac bo nikt mnie celowo i z premedytacja zranic nie chce. Natomiast co do osob trzecich typu sasiadka czy huk wie kto to trzeba zapytac czy nie ma wlasnego zycia zeby sie nim zajac i tyle :)

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • najra88 Autorytet
    Postów: 434 155

    Wysłany: 12 listopada 2018, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak w ogole to jak tam weekend laski? :D
    W sumie w PL to weekend nadal trwa ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 listopada 2018, 11:18

    bfaregz2cbfut3td.png
    42cs o pierwsze dziecko
    Ja - PCO, mięśniaki macicy, IO, niewydolność ciałka żółtego (?), jajowody drożne
    Mąż - słaba morfologia nasienia (2% prawidłowych)
  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 855 472

    Wysłany: 12 listopada 2018, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas wczoraj zaje... sex.
    4 moje orgazmy i ostatni wspólny. To jest to ;)

    Konieczynka lubi tę wiadomość

    starania od 09.2017
    Mutacje PAI i MTHFR, ogniska endometriozy w zatoce douglasa, IO, kariotypy ok, nk15%, allo mlr 0%, cross match 6%, nasienie: morfologia 6%, hba 9%, fragmentacja dna 9%
    08.2018 AMH 1.4 -> 05.2019 AMH 3.0 -> 05.2020 AMH 3.9

    03.2018 [*] 8 tydz. pjp

    1 IVF 03.2019 Bocian Białystok-> krótki protokół->14 oocytów-> 6 zapłodnionych-> transfer blastocysty 5bc-> [*] 8 tydz.

    2 IVF 08.2019 Kriobank Białystok ultradługi protokół-> 10.2019 start stymulacja->6 oocytów-> 2 zapłodnione-> transfer blastocysty 4cc -> beta 0.63

    3 IVF 12.2019 Kriobank Białystok długi protokół-> 6 oocytów-> 5 zapłodnionych-> brak zarodków w 5 dobie

    4IVF 02.2020 Kriobank Białystok krotki protokół--> 8 oocytów- > 4 zapłodnione-> transfer 2 blastocyst -> beta 0.53

    5IVF 07.2020 Kriobank Białystok krotki protokół-> 10 oocytów-> 6 zapłodnionych-> transfer blastocysty 2bc-> 8dpt beta 25->10dpt beta 61 ->12 dpt beta 66 ->13 dpt beta 59-> cb
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2018, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny fakty sa takie ze skoro ktos nie mial problemu z zajsciem w ciaze i tutjj bez roznicy to jest mama czy siostra czy kolezanka - to dla nich jest to wrecz nie zrozumiale ze ktos np nie ma dziecka;)

    My zle to odbieramy wkurzamy sie czasem jest przykro i to jest normalne tyllko poprostu osoba druga ktora nie miala do czynienia z tym problemem poprostu tego nie rozumie ;/

    Trzeba znalesc odpowiednia riposte na zadawwene pytania i tyle nic wiecej nie jest sie wstanie zrobic;)

    Nam np jak mowia : zanet a czemu ty jeszcze w ciazy nie jestes? To odpowiadam : jestem i to w czterech :P

    Glowa muru nie przebije :D

    Iwonka no no brawo Wy :P

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1241 1032

    Wysłany: 12 listopada 2018, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem że nikt nie chce mi zrobić przykrości. Tylko to był taki dzień gdzie wszyscy w koło o to pytali.
    Moja mama ze mną wpadła, a o siostrę starali się 3 miesiące. Miała za to endometrioze i teraz mi wręcz wmawia że ja pewnie też mam. Może to i z troski ale tak wnerwia. To typ osoby przejmujące się wszystkim. Mój mały jest typem dziecka które mało je i niechętnie (nie dotyczy czekolady) i zaraz słyszę że pewnie ma anemie i robaki. Depresyjnie działa.
    Zaczęła mnie wysylac do lekarza u którego sama się leczyła 20 lat temu.

    Dziś za to mam wychodne. Umówiłam się z koleżankami. Będziemy świętować moje zaległe urodziny. Bo wtedy nie wyszło. A jak wrócę to trzeba przeleciec mezusia. Mam płodne i mega chcice. A ostatnio u nas jakąś posucha.
    I dostaje pierdol..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 listopada 2018, 16:49

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4447 1416

    Wysłany: 12 listopada 2018, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, jak po weekendzie? :-) my w sobotę balowaliśmy do samego rana, wczoraj też
    mily dzien. Odsypiam nadal do dzisiaj hehe @ już się skończyła a więc bedzie można dzialać. Jak narazie nie czuję nic po clo, no może raz na jakiś czas czuje ukłucie ale myślę że to prędzej moje doszukiwanie :-) a jutro do pracyyy...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2018, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez jutro do pracy...
    o 4 trzeba wstać D:

    ja mam już końcówkę @ ale teraz była strasznie bolesna...
    nie wiem czemu ...

    nagrzeszyłam przez 2 dni hehe
    wczoraj zjadłam ciastka a dziś mały kawałek ciacha :D ale jutro już się zabieram za sb :P

    powoli się nastawiam na dużo pracy... bez wolnego całkiem itp. ehh...
    na sama myśl mi sie nie chce...

‹‹ 96 97 98 99 100 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego