Forum Starając się - ogólne karmienie piersią a kolejna ciąża - starania
Odpowiedz

karmienie piersią a kolejna ciąża - starania

Oceń ten wątek:
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1888 1709

    Wysłany: 27 listopada 2019, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tym_janek powodzenia ;)

    tym_janek lubi tę wiadomość

    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    18.05.2020 - Lilka i Nelka <3 <3

    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej
  • Szyszunia 89 Autorytet
    Postów: 289 113

    Wysłany: 28 listopada 2019, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tymianek super wieści ! :) Trzymam kciuki za bliźniaki bo trojaczki to już trochę cieżko 😁
    u mnie w końcu okres !
    W styczniu wracam do pracy i w sumie to już się sieszę bo jakoś ostatnio źle znoszę siedzenie w domu. Już sama nie wiem czu się starać czy odpuścić :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2019, 11:42

    atdc3e5eldv1f00y.png

    1o4u43asxvsm0aw6.png

  • edka85 Autorytet
    Postów: 3371 3206

    Wysłany: 28 listopada 2019, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia, jak sobie odpuscisz, to pewnie znajdziesz. Ledwo wrócisz do pracy i znowu na L4 :D A to tylko przy trojaczkach ciężko? Uwierzcie, że i przy blizniakach można sobie włosy z głowy wyrywać ;) Plus jeszcze taki dwulatek przechodzący bunt. Hehe

    ug37df9hieyp2o09.png
    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 28 listopada 2019, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia, ja bym nie odpuszczala nic, ani staran ani zycia. Po prostu wroc do pracy, zyj tu i teraz, a przy okazji sie starajcie i jak wyjdzie tak wyjdzie :) szkoda odkladac zycie na bok dla staran, bo wiadomo, ze to potrafi trwac i sie wtedy jest w takim zawieszeniu. Z drugiej strony jak odpusci sie starania, gdy na prawde chcecie bobaska, to potem mozna miec wyzuty sumienia, ze niepotrzebnie sie az tak dlugo czekalo. Tak mi sie wydaje :)

    Blizniaki to juz bedzie masakra przy 2-latce w domu, ale jestesmy gotowi na to ryzyko, ale jakbym miala wybierac trojaczki albo wcale to jednak wole wcale :D takze trzymajcie kciuki aby sie udalo ale nie za bardzo :p

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Szyszunia 89 Autorytet
    Postów: 289 113

    Wysłany: 29 listopada 2019, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Macie racje... staran nie odpuszczam a zarazem wracam do pracy :)
    Uwazam, ze przy blizniakach jest latwiej niz przy trojaczkach ale rowniez nie mówię ze przy bliźniakach jest łatwo 😂😂😂 żebyśmy się dobrze zrozumiały 😁
    Coś czytalam, że karmiąc piersią szansa na ciążę mnogą jest znacznie większa 😁

    atdc3e5eldv1f00y.png

    1o4u43asxvsm0aw6.png

  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 29 listopada 2019, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poki co to czarno to widze. Bo przy mojej pierwszej i na razie jedynej potwierdzonej owulacji bolalo mnie cale podbrzusze juz w wieczor po podaniu ovitrelle i caly kolejny dzien. A teraz cisza, nic, nawet mini kłucia nie ma.
    Mialam w sobote isc sprawdzic czy pekly, ale nie bylo juz terminu wiec ide dzisiaj i sie okaze czy cos sie ruszylo, ale szczerze watpie. Czy po zastrzyku moga nie peknac?

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Szyszunia 89 Autorytet
    Postów: 289 113

    Wysłany: 29 listopada 2019, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tymianek z tego co wiem to może nie pęknąć... a byłaś u lekarza ?

    atdc3e5eldv1f00y.png

    1o4u43asxvsm0aw6.png

  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 30 listopada 2019, 00:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam, na razie nie pękły. Pęcherzyki mają kolejno 20, 21 i 30 mm. Mam przyjść w poniedziałek, no chyba, że poczuje ostry ból w podbrzuszu trwający min. 5 min, bo jak to Pani doktor stwierdziła "pęknięcie 3 takich pęcherzyków z całą pewnością Pani poczuje, bo będzie dużo płynu co podrażni otrzewną". No to jak poczuję to mam zacząć brać dupka. Jak na razie cisza.

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • edka85 Autorytet
    Postów: 3371 3206

    Wysłany: 30 listopada 2019, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ten jeden chyba już jest za duży i raczej się wchlonie później, ale te dwa jak najbardziej mogą peknac wspólnie. Tak więc opcja bliźniaki prawdopodobna :)

    ug37df9hieyp2o09.png
    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 30 listopada 2019, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poki co dalej cisza. Minelo juz 48h od zastrzyku wiec zaczynam watpic czy pekna :(

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1888 1709

    Wysłany: 30 listopada 2019, 23:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ej no dziewczyny... Nie pomagacie xD

    tymjanek, trzymasz w napięciu xD

    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    18.05.2020 - Lilka i Nelka <3 <3

    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 30 listopada 2019, 23:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coś tam czuję w tym podbrzuszu ale ne pewno trudno to nazwac bolem, raczej ciagnieciem. Wiec rownie dobrze mogly peknac a ja tego nie czuje tak jak ostatnio albo nie pekly i to co czuje to rosnacy w torbiel pecherzyk. Zniose jajo z tej niewiedzy. W poniedzialek umowilam sie na usg aby odzyskac spokoj ducha. Nic innego nie wymysle :/
    W kazdym razie szyjka jest twarda i zamknieta ale wysoko.

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • edka85 Autorytet
    Postów: 3371 3206

    Wysłany: 1 grudnia 2019, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moim zdaniem pękły i wcale nie musisz odczuwać tego bólu. W moich cyklach też bywało różnie, czasami ból, a czasami tylko ciągnięcia, a owu zawsze wtedy była. Ja ci mowie, ty już zrób zapas testów ciążowych.

    ug37df9hieyp2o09.png
    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 1 grudnia 2019, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edka, zapas to ja mam, hehhe. Staralismy sie juz intensywnie od sierpnia ale jeszcze wierzac, ze moze po ciazy sie cos zmienilo i sie uda bez lekarza. Wiec jako ze kp i nie mialam jeszcze @ to robilam test raz na jakis czas aby sprawdzic czy sie nie udalo.
    Zludzenia zostaly rozwiane usg, ktore pokazalo PCO w obu jajnikach w fazie mocno zaawansowanej. No i to jest teraz pierwszy cykl stymulowany.

    Jako, ze dzis szyjka jest nisko, twarda i zamknieta. Sluzu duzo kremowo-bialego w ogole nie rozciagliwego to wszystko wskazuje ze progesteron wzrosl. Czyli albo przynajmnkej jeden pękł albo z przynajmnie jednego sie zrobil luf. Humor zdecydowanie mam lepszy. Jakby oceniac po wzroscie i spadku libido to zmiana hormonalna zaistniala wczoraj z rana.

    Dam wam jutro znac po usg <3

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1888 1709

    Wysłany: 1 grudnia 2019, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja często miałam bolesne owu, ale akurat w tych cyklach trafionych nigdy nic mnie nie bolało :P nawet tego mnogiego pęknięcia teraz też nie czułam xD także trzymamy kciuki ;)

    tym_janek lubi tę wiadomość

    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    18.05.2020 - Lilka i Nelka <3 <3

    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej
  • Szyszunia 89 Autorytet
    Postów: 289 113

    Wysłany: 1 grudnia 2019, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tymianek teraz najgorszy czas przed Tobą bo oczekiwanie na testowanie :p A w ktorym cyklu się udalo z clo w pierwszej ciąży ?

    atdc3e5eldv1f00y.png

    1o4u43asxvsm0aw6.png

  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 1 grudnia 2019, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W pierwszym cyklu gdzie było połączenie clo+gonal, na samo clo i na sam gonal mój organizm w ogóle nie reaguje. Zasadniczo jak na razie miałam w życiu tylko jedną potwierdzoną owulację i wtedy się udało. Jutro się okaże czy zaliczyłam teraz drugą owulację czy nie.

    Generalnie wiem, że to może potrwać, ale mam trochę ciśnienie aby się udało w miarę szybko, bo gonal bez refundacji jest po prostu diabelnie drogi, a ja jeszcze mam taką dawkę, że na każdy cykl muszę kupić dwa opakowania :/ a niestety refundacja mi już nie przysługuje, bo jest tylko na 3 cykle, które wykorzystałam przy pierwszych staraniach.

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Szyszunia 89 Autorytet
    Postów: 289 113

    Wysłany: 2 grudnia 2019, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A widzisz a u mnie odwrotnie clo +gonal nic nie pomogl w pierwszym cyklu. a w drugim sam clo dał radę :D z tego co pamiętam to za gonal jakies 370zl płaciłam więc masakra...
    Na razie to Ty nic się nie martw bo pyknie w tym cyklu ;)

    tym_janek lubi tę wiadomość

    atdc3e5eldv1f00y.png

    1o4u43asxvsm0aw6.png

  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 2 grudnia 2019, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wróciłam z usg i wszystkie pękły. W zatoce dużo płynu. W jajnikach 3 ciałka żółte. W sumie jestem zaskoczona, że mój zazwyczaj nadpobudliwy organizm zniósł to tak, że w zasadzie byłam pewna, że owu nie było.
    Cieszę się ogromnie, że pękły. Jeszcze trochę uwierzyć nie mogę, że tak bezbólowo to przeszło. Męża zalewa zimny pot na myśl o trojaczkach, ale generalnie bardzo się cieszy.

    Także biorę dupka i za 12 dni testowanie.

    Seli, Annie1981 lubią tę wiadomość

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1888 1709

    Wysłany: 2 grudnia 2019, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje ;)
    Na spokojnie xD co ma być to będzie ;) u nas trzy pęcherzyki zredukowały się do bliźniaków, to często się dzieje. A nawet jeśli to też do ogarnięcia ;)

    tym_janek lubi tę wiadomość

    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    18.05.2020 - Lilka i Nelka <3 <3

    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej
‹‹ 145 146 147 148 149 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego