X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne karmienie piersią a kolejna ciąża - starania
Odpowiedz

karmienie piersią a kolejna ciąża - starania

Oceń ten wątek:
  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 29 października 2019, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia 89 wrote:
    Seli a kiedy wracasz do pracy ? Wracasz na to samo stanowisko czy bedziesz robila cos innego ? Ja 02.01 wracam i w sumie to chyba zaczynam się cieszyć, bo na siłę próbuję zajść w ciążę i spinam się i denerwuje. Owulacja ma mnie głęboko więc chyba powinnam dać se spokój...
    Mam powrot 3.02 ;) jestem nauczycielka wiec bede robic to samo.
    Troche slabe jest zachodzenie w ciaze przed ucieczka od pracy. Za rok bylaby ta sama sytuacja z dwojka. I co? Drugie dziecko klinem przed zlobem dla pierwszego? I tak trzeba bedzie oddac za rok i tak 🤷‍♀️ dlatego ja sie nie spinam, jest mi przykro ale i zdrowie nie te. Moze jak sie podlecze to sprobujemy znow ale na razie nie widze tego ;p

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Szyszunia 89 Autorytet
    Postów: 289 113

    Wysłany: 29 października 2019, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie, a w domu też można zwariować więc trzeba się cieszyć z powrotu do pracy i modlić, żeby dzieci za dużo nie chorowały 😁

    Seli lubi tę wiadomość

    atdc3e5eldv1f00y.png

    1o4u43asxvsm0aw6.png

  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 29 października 2019, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia 89 wrote:
    No właśnie, a w domu też można zwariować więc trzeba się cieszyć z powrotu do pracy i modlić, żeby dzieci za dużo nie chorowały 😁