Forum Starając się - ogólne karmienie piersią a kolejna ciąża - starania
Odpowiedz

karmienie piersią a kolejna ciąża - starania

Oceń ten wątek:
  • Seli Autorytet
    Postów: 11866 1956

    Wysłany: 29 października, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia 89 wrote:
    Seli a kiedy wracasz do pracy ? Wracasz na to samo stanowisko czy bedziesz robila cos innego ? Ja 02.01 wracam i w sumie to chyba zaczynam się cieszyć, bo na siłę próbuję zajść w ciążę i spinam się i denerwuje. Owulacja ma mnie głęboko więc chyba powinnam dać se spokój...
    Mam powrot 3.02 ;) jestem nauczycielka wiec bede robic to samo.
    Troche slabe jest zachodzenie w ciaze przed ucieczka od pracy. Za rok bylaby ta sama sytuacja z dwojka. I co? Drugie dziecko klinem przed zlobem dla pierwszego? I tak trzeba bedzie oddac za rok i tak 🤷‍♀️ dlatego ja sie nie spinam, jest mi przykro ale i zdrowie nie te. Moze jak sie podlecze to sprobujemy znow ale na razie nie widze tego ;p

    7Kxop1.pngLMyUp2.png
  • Szyszunia 89 Ekspertka
    Postów: 252 90

    Wysłany: 29 października, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie, a w domu też można zwariować więc trzeba się cieszyć z powrotu do pracy i modlić, żeby dzieci za dużo nie chorowały 😁

    Seli lubi tę wiadomość

    atdc4z173sg25e86.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 11866 1956

    Wysłany: 29 października, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia 89 wrote:
    No właśnie, a w domu też można zwariować więc trzeba się cieszyć z powrotu do pracy i modlić, żeby dzieci za dużo nie chorowały 😁
    Ja akurat bede mogla pozwalac sobie na l4 bo u mnie szefowa rozumie, ze dzieci choruja. 😁 dlatego tez na luzie wracam, ze jesli cos bedzie trzeba to problemow nie robia. Nawet jak kolezanki synek szedl pierwszy dzien do pierwszej klasy to na nia sie wydarla, ze juz ma leciec do dziecka a nie z nami w pracy.

    Z mezem mamy zaplanowana rocznice w grudniu, jak maly bedzie zdrowy i da rade w zlobie to sobie "zaszalejemy". Od ok 10 grudnia chce go puscic.

    A na chwile obecna ciesze sie na weekend bo maz bedzie a ja bede mogla zdychac pod kocem i sie nie przejmowac, zem beznadziejna matka i jeszcze.utuli i.herbate poda 😂😁😏

    7Kxop1.pngLMyUp2.png
  • Szyszunia 89 Ekspertka
    Postów: 252 90

    Wysłany: 29 października, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Seli wrote:
    Ja akurat bede mogla pozwalac sobie na l4 bo u mnie szefowa rozumie, ze dzieci choruja. 😁 dlatego tez na luzie wracam, ze jesli cos bedzie trzeba to problemow nie robia. Nawet jak kolezanki synek szedl pierwszy dzien do pierwszej klasy to na nia sie wydarla, ze juz ma leciec do dziecka a nie z nami w pracy.

    Z mezem mamy zaplanowana rocznice w grudniu, jak maly bedzie zdrowy i da rade w zlobie to sobie "zaszalejemy". Od ok 10 grudnia chce go puscic.

    A na chwile obecna ciesze sie na weekend bo maz bedzie a ja bede mogla zdychac pod kocem i sie nie przejmowac, zem beznadziejna matka i jeszcze.utuli i.herbate poda 😂😁😏

    Po drugim dziecku kolejne i następne 😂 tak żeby zalozyc prywatny żłobek i przedszkole 😁
    Ja bede miala problem z L4 jak wrócę do pracy dlatego zależało mi aby od razu zajść w ciążę, ale co zrobić... Będę myślała jak Kajtek zacznie chorować a nie teraz.
    To Ty taka łaskawa dla męża jesteś... Boziu do 10.12 to jeszcze tyyyyle czasu 😂😂😂😂

    atdc4z173sg25e86.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 11866 1956

    Wysłany: 30 października, 05:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia 89 wrote:
    Po drugim dziecku kolejne i następne 😂 tak żeby zalozyc prywatny żłobek i przedszkole 😁
    Ja bede miala problem z L4 jak wrócę do pracy dlatego zależało mi aby od razu zajść w ciążę, ale co zrobić... Będę myślała jak Kajtek zacznie chorować a nie teraz.
    To Ty taka łaskawa dla męża jesteś... Boziu do 10.12 to jeszcze tyyyyle czasu 😂😂😂😂
    Jak ktos ma mozliwosci to i niech druzyne pilkarska zaklada :p nic mi do tego. Ja sie ciesze, ze jedno mi sie udalo 😏
    Moze tyle czasu ale moj bedzie mial rok jak pojdzie. Wiec mimo wszystko malutki... A mowie, kolejne nie moze byc gorsze i klinem 🤷‍♀️ No chyba, ze co roku byc rodzila i tak z piatke to wtedy i pensja z 500 😂🤣

    Poza tym moze jeszcze Ci sie uda? Moze od razu po pojsciu do pracy jak kp bedzie mniej albo zaraz przed? (Nie wiem kiedy wracasz ;p)

    Ja rezygnuje bo fizycznie nie moge. Wystraszyla mnie tez edka. Ja mam sklonnosci do torbieli i takich tam... Pomijajac, ze nie funkcjonuje z bolu. Na sile takie starania nie sa ok. Ty jestes zdrowa babka, normuje sie cykl to sie uda ;)

    Kibicuje kazdej i juz Wam nie zasmiecam watku ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora 30 października, 05:45

    Szyszunia 89 lubi tę wiadomość

    7Kxop1.pngLMyUp2.png
  • edka85 Autorytet
    Postów: 1760 1133

    Wysłany: 30 października, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hola, hola... Seli, ty się nie bój, bo mój przypadek wychodzi ponad standard :) I nie odchodź. Przecież nie zamykasz starań na amen!

    Jq miałam obsesję przy tym swoim pierwszym cyklu i tak usilnie chciałam zajść, że zaczęłam wymuszac na Bogu spełnienie tych żądań. W końcu On pokiwał mi palcem i nakazał więcej pokory.

    Seli lubi tę wiadomość

    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 11866 1956

    Wysłany: 30 października, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    edka85 wrote:
    Hola, hola... Seli, ty się nie bój, bo mój przypadek wychodzi ponad standard :) I nie odchodź. Przecież nie zamykasz starań na amen!

    Jq miałam obsesję przy tym swoim pierwszym cyklu i tak usilnie chciałam zajść, że zaczęłam wymuszac na Bogu spełnienie tych żądań. W końcu On pokiwał mi palcem i nakazał więcej pokory.

    Ale endometrioza swoje. Na amen nie ale do czerwca mniej wiecej. Potem zobaczymy. Nie wiem czy do tego czasu bede kp to sie okaze ;) a jak sie nie staram to nie mam co pisac 😋 marudzic tu nie chce. Bede podczytywac i kibicowac po cichu ;p

    7Kxop1.pngLMyUp2.png
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1022 880

    Wysłany: 30 października, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Seli wrote:
    Ale endometrioza swoje. Na amen nie ale do czerwca mniej wiecej. Potem zobaczymy. Nie wiem czy do tego czasu bede kp to sie okaze ;) a jak sie nie staram to nie mam co pisac 😋 marudzic tu nie chce. Bede podczytywac i kibicowac po cichu ;p

    Powodzenia :* strasznie podstępna ta endometrioza :(

    Seli lubi tę wiadomość

    08.01.2017 - najlepszy prezent noworoczny! II
    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej
    23oMp2.png
  • edka85 Autorytet
    Postów: 1760 1133

    Wysłany: 30 października, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś beta 47! Jest nadzieja, że unikne szpitala!

    Seli, Szyszunia 89, Kinga13, tym_janek lubią tę wiadomość

    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1022 880

    Wysłany: 30 października, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cudownie!

    08.01.2017 - najlepszy prezent noworoczny! II
    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej
    23oMp2.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 1748 1216

    Wysłany: 31 października, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Już się cieszyłam, że zredukowałyśmy karmienia do 2 na dobę i... ząbkowanie ciąg dalszy, idą dwie górne 4 na raz, więc armagedon po obu stronach buzi. Młoda nie chce nic jeść, tylko by się chuściła i dobiera się do cycków :/ Wymyślam zupy, owoce, miękkie rzeczy, cuda wianki, ale na niezbyt wiele to się zdaje :/ Czy macie jakieś patenty na przetrwanie ząbkowania bez piersi?

  • Szyszunia 89 Ekspertka
    Postów: 252 90

    Wysłany: 31 października, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde już tyle ma zębów 😉 u nas tylko dwie trójki są i to świeże 😁 u nas szczoteczki do gryzienia dają radę ale dopiero teraz bo wcześniej się nimi nie interesował, sama masuję mu nimi dziąsełka i nawet chętnie buzie otwiera.

    tym_janek lubi tę wiadomość

    atdc4z173sg25e86.png
  • edka85 Autorytet
    Postów: 1760 1133

    Wysłany: 1 listopada, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeżeli nic innego nie chce zjeść, to chyba trzeba dać jej tego cyca. Dzieci mają takie okresy, że pokazują bunt na jedzenie, np. przy bolacych dziąsłach albo katarze. To minie. Kilka dni większego cycowania nie powinno zbytnio wpłynąć na laktacje bądź cykl. Przynajmniej u mnie tak jest. Natomiast można dawać dziecku do gryzienia chrupki kukurydziane, biszkopty a poza jedzeniem - szczoteczka do zębów (jak wskazała szyszunia). Ewentualnie mleko z butli.

    tym_janek lubi tę wiadomość

    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • PLPaulina Autorytet
    Postów: 6620 2589

    Wysłany: 1 listopada, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, dawno nie pisalam..

    Ale trochę stresów miałam, bo po raz drugi mam krwiaka w ciąży.
    Córcia nie oszczędza. Idzie nam 8 zębów na raz + zapalenie krtani.

    I czasami idzie oszalec.. 😊

    U mnie niestety w ciąży mniej mleka. 😑 Co niestety wcale fajne nie jest.

    Życzę Wam dziewczyny powodzenia!

    2f79f58ea4.png
    😍
    201807234965.png
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1022 880

    Wysłany: 3 listopada, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tym_janek wrote:
    Już się cieszyłam, że zredukowałyśmy karmienia do 2 na dobę i... ząbkowanie ciąg dalszy, idą dwie górne 4 na raz, więc armagedon po obu stronach buzi. Młoda nie chce nic jeść, tylko by się chuściła i dobiera się do cycków :/ Wymyślam zupy, owoce, miękkie rzeczy, cuda wianki, ale na niezbyt wiele to się zdaje :/ Czy macie jakieś patenty na przetrwanie ząbkowania bez piersi?

    Ja nie poradzę, bo u mnie wszystkie zęby przewisiał na piersi. Teraz mamy już komplet. Ale jak wprowadziłam mleko tylko do snu to w międzyczasie się podchorował i też musiałam odpuścić. Potem pierwsze dwa dni ciężko było wrócić, ale zaakceptował

    08.01.2017 - najlepszy prezent noworoczny! II
    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej
    23oMp2.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 1748 1216

    Wysłany: 3 listopada, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też się poddałam, zęby przewisiane na piersi, w końcu wylazły, jest już ok, więc teraz powoli będziemy znów redukować. Podobno jak już dziecko wie, że może nie dostać piersi na żądanie to jest łatwiej zredukować po raz kolejny - no zobaczymy ;)
    Mamy na to 2 tygodnie aby wrócić do 2 karmień na dobę, bo bez tego nici ze stymulowania cyklu i znów się wszystko przesunie...

  • edka85 Autorytet
    Postów: 1760 1133

    Wysłany: 7 listopada, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyszunia, u ciebie pomogło odstawienie i unormowal się cykl? Ja doszłam do wniosku, że nie będę wpadać w paranoje. Niech młody wisi na cycu ile potrzebuje. A owu jak będzie, to będzie. I kiedy będzie, wtedy będzie. Zresztą po tym pierwszym cyklu, to powinnam chyba odsapnąć. Paradoksalnie wciąż jestem w ciąży, bo na teście jest jeszcze cień cienia. Za kilka dni sprawdzę betę, ale już marzę o tym, żeby się w końcu wyzerować.

    tym_janek lubi tę wiadomość

    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • Szyszunia 89 Ekspertka
    Postów: 252 90

    Wysłany: 8 listopada, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    edka85 wrote:
    Szyszunia, u ciebie pomogło odstawienie i unormowal się cykl? Ja doszłam do wniosku, że nie będę wpadać w paranoje. Niech młody wisi na cycu ile potrzebuje. A owu jak będzie, to będzie. I kiedy będzie, wtedy będzie. Zresztą po tym pierwszym cyklu, to powinnam chyba odsapnąć. Paradoksalnie wciąż jestem w ciąży, bo na teście jest jeszcze cień cienia. Za kilka dni sprawdzę betę, ale już marzę o tym, żeby się w końcu wyzerować.

    U mnie może trochę pomogło odstawienie ale raczej bez szału 😂
    Cykl w trakcie odstawiania trwał 66 dni, a już po odstawieniu cykl trwa 33 dni i konca raczej noe widzę a owulacji też nie było... biorę ovarin z nadzieją, ze trochę pomoże wyregulować, ale powiem szczerze, że w tej chwili cieszę się że wracam do pracy chociaż do stycznia może się dużo zmienić :) Potrzebuję wyjść do ludzi, a dla mego synka który uwielbia dzieci żłobek raczej nie powinien zaszkodzić :)

    atdc4z173sg25e86.png
  • edka85 Autorytet
    Postów: 1760 1133

    Wysłany: 9 listopada, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie pojawił się śluz płodny, zrobiłam z ciekawości test owu i wyszedł pozytywny....Ehh...No to świetnie, jeszcze beta mi się nie wyzerowała, a już zbliża się owu (?). To jest 12 dc. Starać się, czy nie starać? Po tym pierwszym cyklu i przebojach z cp, gigantyczną torbielą i skaczącą betą miałam ochotę odpocząć i doprowadzić siebie do porządku. Gdzieś w głowie jest obawa przed powtórką. A z drugiej strony ta myśl, że może jednak wszystko będzie dobrze...W każdym razie nie ograniczam kp, mały dostaje wieczorem ,w nocy i rano tyle, ile chce.

    f2wl3e5eakiygtdv.png
  • Szyszunia 89 Ekspertka
    Postów: 252 90

    Wysłany: 9 listopada, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edka i bardzo dobrze, karm ile wlezie a co do starań to ja bym chyba odpoczęła w tym cyklu dla własnego dobra ! Już jedno dziecko masz i uważaj żebyś sobie nie zaszkodziła...

    atdc4z173sg25e86.png
‹‹ 143 144 145 146 147 ››

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)