Forum Starając się - ogólne karmienie piersią a kolejna ciąża - starania
Odpowiedz

karmienie piersią a kolejna ciąża - starania

Oceń ten wątek:
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 31 października 2018, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Smeg miałam dokładnie tak samo. Uczucie było przy lewym jajniku, ciekawa jestem czy we wtorek gin potwierdzi owulacje właśnie z niego :) Poza tym od kiedy jestem w okresie okołoowulacyjnym naprawdę źle się czuję. Boli mnie żołądek w różnych porach dnia niezależnie od tego co i ile zjem, czy też nie zjem. Innych objawów ze strony układu pokarmowego brak. Może jakaś turboowulacja :D

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 31 października 2018, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam zgage i czuje tskie napiecie w podbrzuszu. Mam wrazenie ze pracuje i lewy i prawy jajcor.
    Wygladam dzis jakbym ostro popila albo miala stan przedzawalowy. Geba cala czerwona :o

    Na endo jeszcze dong quai pomaga;)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 31 października 2018, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Farmaceutka77 a czytałaś, że przy kp jest szansa na ciąże bliźniacza? Życzyć Ci tego czy wolisz jednak nie? :D :D

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 31 października 2018, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Casjopea wrote:
    Farmaceutka77 a czytałaś, że przy kp jest szansa na ciąże bliźniacza? Życzyć Ci tego czy wolisz jednak nie? :D :D
    Boje sie, ze jak moje jajniory ruszą z kopyta po takim czasie,to mozemy zmajstrowac szescioraczki xD chcialabym moec trojke dzieci, ale ciaza blizniacza mnie przeraza :D

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 31 października 2018, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zatem póki co ograniczamy się do trzymania kciukow po prostu za dwie kreski :D

    farmaceutka77 lubi tę wiadomość

  • kkaczuszka Znajoma
    Postów: 18 28

    Wysłany: 2 listopada 2018, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Ja testuje w pon lub wtorek. Obecnie jestem 8 dpo. Oprócz lekkich mdłości i kłucia w podbrzuszu nic mi nie dolega. Temperatura też nie jest za wysoka 36,6. Zobaczymy co z tego będzie ;)

    smeg, farmaceutka77 lubią tę wiadomość

  • smeg Autorytet
    Postów: 580 770

    Wysłany: 2 listopada 2018, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie 16 dc i jakoś nie zbiera się na owu... ale przed ciążą tez miałam raczej po 20 dc, więc jeszcze nie ma dramatu ;)

    uch5trd871vy6cfm.png
    gg64o7est9yc5xll.png
    Gdańsk, 31 l., kp :)
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 2 listopada 2018, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje wyniki:
    Prolaktyna 21,35
    LH 49,73
    Estradiol 60,93
    Kwas foliowy, żelazo, Wit D3, tarczyca wszystko git.
    Co mówicie?

    smeg lubi tę wiadomość

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 2 listopada 2018, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Casjopea wrote:
    Moje wyniki:
    Prolaktyna 21,35
    LH 49,73
    Estradiol 60,93
    Kwas foliowy, żelazo, Wit D3, tarczyca wszystko git.
    Co mówicie?
    Wg moich norm lh w fazie owu, estradiol pasuje do wszystkich raz . Jakie masz normy?:)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 2 listopada 2018, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak jak mówisz :)
    LH środek cyklu 9,06 - 74,24
    Estradiol środek cyklu 38 - 649

  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 2 listopada 2018, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co tak na spokojnie przejrzałam jeszcze te wyniki i Wit D3 mam 33, a norma jest 30 - 100, czyli jestem w dolnej granicy, a wpierdzielam już drugą paczuszkę Vigantoletten 2 tabsy dziennie, więc całkiem sporą dawkę. Nie wiem, może zbieg okoliczności, ale to właśnie w cyklu z suplementacja D3 śluz mi wrócił do normy itd.

  • smeg Autorytet
    Postów: 580 770

    Wysłany: 3 listopada 2018, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie i u córki też w kwietniu wychodziło 33-36 przy takich normach i pediatra powiedziała że to bardzo dobru wynik i mało kto ma powyżej 40. Może po lecie powinnaś mieć nieco więcej, ale nie ma niedoboru. Choć oczywiście suplementacja nie zaszkodzi, ja też ładuję w siebie witD z solgara i mam super odporność :) mąż na antybiotyku, córka po zapaleniu krtani, niania z
    gorączką, a ja 3 dni kataru i już mi przeszło :D

    Casjopea, farmaceutka77 lubią tę wiadomość

    uch5trd871vy6cfm.png
    gg64o7est9yc5xll.png
    Gdańsk, 31 l., kp :)
  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 4 listopada 2018, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie chyba jednak owulka byla :) ciekawe jak dlugo potrwa fl :D
    Najgorsze jest to, ze ja mam jakies dziwne przeczucie, a nawet jestem tego pewna, ze sie uda :o nie wiem skąd to sie wzięło, mam taki jakis wewnetrzny spokoj xD moze to przez to, ze po pol roku mierzenia tempki, cos sie w koncu zadzialo xD

    smeg, Casjopea lubią tę wiadomość

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • smeg Autorytet
    Postów: 580 770

    Wysłany: 4 listopada 2018, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No bo się uda, jak ma się nie udać :D kto jak nie my! :D

    U mnie dziś śluz nadal kremowy, ale jakoś więcej, no i szyjka się chyba uniosła :) libido mi skoczyło, ale może to dlatego że po dwóch latach założyłam bieliznę nie do karmienia XD jutro pierwszy dzień w pracy i musiałam przymierzyć, o dziwo wchodze w stanik sprzed ciąży :D

    Casjopea, farmaceutka77 lubią tę wiadomość

    uch5trd871vy6cfm.png
    gg64o7est9yc5xll.png
    Gdańsk, 31 l., kp :)
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 4 listopada 2018, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Farmaceutka77 ja też mam przeczucie, że się udało, też nie wiem dlaczego :p Mam nadzieję, że w razie czego rozczarowanie mnie nie zabije :p

    farmaceutka77, smeg lubią tę wiadomość

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 4 listopada 2018, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Casjopea trzymam kciuki ! Niecg przeczucie Cie nie myli!:*

    Casjopea lubi tę wiadomość

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 4 listopada 2018, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    farmaceutka77 wrote:
    Casjopea trzymam kciuki ! Niecg przeczucie Cie nie myli!:*

    Ani Ciebie! :D
    A tak między nami to od kiedy planujesz zacząć szaleństwo testowania? Bo umówmy się, że żadna z nas do 14.11. nie wytrzyma :D Ja w wątku listopadowym wpisałam się na 12.11.

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 4 listopada 2018, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Casjopea wrote:
    Ani Ciebie! :D
    A tak między nami to od kiedy planujesz zacząć szaleństwo testowania? Bo umówmy się, że żadna z nas do 14.11. nie wytrzyma :D Ja w wątku listopadowym wpisałam się na 12.11.
    Haha :D najchetniej zaczelabym juz jutro :P ale wiem, ze to totalnie bez sensu:D
    Mam jeszcze 5 takich gratusowych ciazowych, to nie bedzie mi ich szkoda, wiec chyba zaczne od 9dpo, czyli od 9.11:)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 4 listopada 2018, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    farmaceutka77 wrote:
    Haha :D najchetniej zaczelabym juz jutro :P ale wiem, ze to totalnie bez sensu:D
    Mam jeszcze 5 takich gratusowych ciazowych, to nie bedzie mi ich szkoda, wiec chyba zaczne od 9dpo, czyli od 9.11:)
    Boszzz toć to jeszcze szmat czasu! :o
    A my gnijemy z małą w domu, bo jakaś 3-dniowke załapała

  • Casjopea Autorytet
    Postów: 4390 3051

    Wysłany: 4 listopada 2018, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Farmaceutka77 boskie jest stwierdzenie jaram się jak pochodnia tak btw :D

    Czuję się jakbym miała okres dostać powiem Wam. A dzisiaj właściwie mój ulubiony 5-6 dzień po owu, więc tak już na wszelki wypadek jestem lekko załamana.

‹‹ 43 44 45 46 47 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego