Forum Starając się - ogólne Kwietniowe testowanie 2017
Odpowiedz

Kwietniowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • ona32 Przyjaciółka
    Postów: 151 28

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś powinnam mieć okres jak narazie nie nadszedł, chociaż wczoraj miałam małe plamienie jednorazowe przy sikaniu. Narazie nie chce testować nie chce rozczarowania. Poczekam do jutra

    ona32
  • Paula. Autorytet
    Postów: 1034 1192

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny tulę mocno <3
    życzę powodzenia w MAJU :*

    Moj wczesniaczek z 33tc klz9mg7yctlaon6z.png
    9wZYp2.png
    Aniołki: 02.2015 & 06.2016
  • Paula. Autorytet
    Postów: 1034 1192

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aja, kochana przykro mi, że musiałaś mieć z taką dziewczyną do czynienia.. Jak ja niecierpię takich ludzi którzy myślą, że wszystko wiedzą najlepiej.
    Ja dziś byłam na praktykach jeszcze, ale za to piątek mam wolny i tylko w czwartek do szkoły więc mega długi weekend rozpoczęty :D super :)
    Chociaż i tak teraz siedzę sama, bo mojego z pracy jeszcze nie ma. A miał tylko po towar z szefem jechać i od 5 rano go nie ma :/
    wogóle jakoś mam doła. Jeszcze jakoś jak jestem na praktykach to tak nie myślę o tym, bo lubię to co tam robię, ale w domu masakra. Jeszcze jak dodałam @ w aplikacji na telefonie i wyświetliło mi się, że następna miesiączka 1-go czerwca tak nie mogę dojść do siebie... Równy rok temu właśnie w dzień dziecka zobaczyłam znów pozytywny test ciążowy ehh... No dobra dosyć smętów . Głowa do góry, pierś do przodu jakoś trzeba przez to przejść :)
    Dziś od dłuższego czasu cudze dziecko mnie nie wkurzyło. Stałam w kolejce przy kasie i przede mną siedział w wózku sklepowym taki mały chłopiec widać co dopiero nauczył się siadać i tak się uśmiechal do mnie a jak jego mama mi go zasłaniała to aż się wychylał za niej i uśmiechy do mnie :)

    AJA_S lubi tę wiadomość

    Moj wczesniaczek z 33tc klz9mg7yctlaon6z.png
    9wZYp2.png
    Aniołki: 02.2015 & 06.2016
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uwielbiam takie dzieci ;D
    Jutro będzie luuz... :D
    Aż się cieszę, że B namówił mnie na tą imprezę ^^

    Paula. lubi tę wiadomość

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula zazdroszczę zajęcia, ja siedzę w domu jak narazie i przyznam szczerze, brak produktywnych zajęć to dramat przy staraniach :)
    Mnie dziś dziewczyny uświadomiły, że będe testować w dzień mamy :)
    Zawsze 1 dc mnie przytłacza tyle pracy te mierzenia, testy, strategie serduszek a tu znów pusta tablica :P

    Aja ZAZDROSZCZE!! Jejuu jak mnie sie marzy imreza do białego rana, ale taka wiecie wracanie na boso o świcie:P A nie takie tam kameralne winko :P

    AJA_S lubi tę wiadomość

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Emiilka Autorytet
    Postów: 923 2321

    Wysłany: 30 kwietnia 2017, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny, ja tez miałam dzisiaj testować, ale @ zbliża się do mnie milowymi krokami. Odnotowałam spadek tempki z 37,03 na 36,67. Przenoszę się na maj

    12 cs. - szczęśliwy! Cudzie trwaj! <3
    url=https://www.suwaczki.com/]mhsv20mmi0dw1s0w.png[/url]
    1 cs. - Aniołek - 6 tc.
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 30 kwietnia 2017, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My mamy integracyjną bo w końcu się udało znaleźć fajny termin. 3laski dziś do 17 w sklepie a wszystkie jutro wolne ;)
    Ale fakt faktem to nie impreza do rana bo na ogródku. No i niestety Zuza ja przy winku bo wódki ostatnimi czasy nie przełknę :P

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 30 kwietnia 2017, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aja dobre i to, ja jutro siostry 30-stke bede oblewać :D U mnie z wódka też ciężko jedynie w słabym drinku przejdzie, za to w winie sie zakochałam ta miłość chyba z wiekiem przychodzi :D

    To baw sie dobrze Kochana niech głowa troszkę odpocznie :D

    Właśnie się dowiedziałam, że moja koleżanka po 4 latach i 7 inseminacji jest w ciąży - ah pierwsza ciąża od dawna, z której się szczerze ciesze :)

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 30 kwietnia 2017, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To gratulacje dla koleżanki :D
    I dziękuję ^^

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Paula. Autorytet
    Postów: 1034 1192

    Wysłany: 1 maja 2017, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mamy juz maj .
    Dziekuje Wam za caly kwiecień szkoda ze był mało owocny liczylam na wiecej Fasoleczek . tym dziewczynom ktorym sie nie udalo zycze powodzenia w maju :*

    No i dziewczyny z ostatnich dni testowan piszcie co u Was bo moze sie cos jednak wykluło ale zadna sie nie podzielila tymi dobrymi nowinami <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 maja 2017, 16:51

    Moj wczesniaczek z 33tc klz9mg7yctlaon6z.png
    9wZYp2.png
    Aniołki: 02.2015 & 06.2016
  • malgosia82 Przyjaciółka
    Postów: 105 77

    Wysłany: 1 maja 2017, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jeszcze czekam, wczoraj test wyszedł negatywny, ale @ jeszcze nie mam.

    ckaik0s36dsxflg9.png
  • Emiilka Autorytet
    Postów: 923 2321

    Wysłany: 1 maja 2017, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula. wrote:
    Dziewczyny mamy juz maj .
    Dziekuje Wam za caly kwiecień szkoda ze był mało owocny liczylam na wiecej Fasoleczek . tym dziewczynom ktorym sie nie udalo zycze powodzenia w kwietniu :*

    No i dziewczyny z ostatnich dni testowan piszcie co u Was bo moze sie cos jednak wykluło ale zadna sie nie podzielila tymi dobrymi nowinami <3

    Paula, to mój pierwszy miesiąc tutaj, niestety nie udało się, bo dzisiaj przyszła bardzo bolesna i wredna @. Niemniej jednak bardzo dziękuję Ci za prowadzenie kwietniowego wątku o testowaniu :) Bardzo było mi miło z Wami dziewczyny :) Gratuluję wszystkim, do których uśmiechnęło się szczęście. Niezafasolkowanym (i sobie!;)) życzę powodzenia w maju! Czuję, że maj będzie dla nas łaskawy i owocny w fasolki :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 maja 2017, 19:25

    Paula. lubi tę wiadomość

    12 cs. - szczęśliwy! Cudzie trwaj! <3
    url=https://www.suwaczki.com/]mhsv20mmi0dw1s0w.png[/url]
    1 cs. - Aniołek - 6 tc.
  • Paula. Autorytet
    Postów: 1034 1192

    Wysłany: 2 maja 2017, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilka tule i zycze powodzenia w maju <3 kiedys dla kazdej z nas wyjdzie slonce i kazdej z nas sie uda :) tylko potrzeba czasu i cierpliwosci...

    Moj wczesniaczek z 33tc klz9mg7yctlaon6z.png
    9wZYp2.png
    Aniołki: 02.2015 & 06.2016
  • szatynkowato Ekspertka
    Postów: 478 81

    Wysłany: 2 maja 2017, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja poproszę wino... Zapomniałam napisać, ale ostatnie trzy dni dosłownie umierałam... Dziś 4 dzień, jeszcze pobolewa, jestem wykończona :(

    Endometrioza DIE, ANA+, zespół antyfosfolipidowy,
    ruch a plemników 0%, aglutynacja, test MAR 25%.
  • Marlena88 Autorytet
    Postów: 1311 327

    Wysłany: 2 maja 2017, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula. wrote:
    Dziewczyny mamy juz maj .
    Dziekuje Wam za caly kwiecień szkoda ze był mało owocny liczylam na wiecej Fasoleczek . tym dziewczynom ktorym sie nie udalo zycze powodzenia w kwietniu :*

    No i dziewczyny z ostatnich dni testowan piszcie co u Was bo moze sie cos jednak wykluło ale zadna sie nie podzielila tymi dobrymi nowinami <3

    życz powodzenia w maju nie w kwietniu :P
    ja wczoraj widziałam całe stado tych czerwonodziobych mend, co nam nic przynieść nie chcą. no normalnie chyba z 50 sztuk. może jak im się już żaby przejedzą to coś nam zaczną roznosić :P oby maj był bardziej owocny :P

    początek starań sierpień 2014
    początek leczenia sierpień 2015- bromergon, cyclo-progynova, clo, ovarin, suplementy. Jajowody drożne.
    Lipiec 2017 ruszamy z duphastonem
    Październik 2017 aromek-duphaston
    Co dalej???
  • ona32 Przyjaciółka
    Postów: 151 28

    Wysłany: 3 maja 2017, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie
    I tym razem teścik pokazał tylko 1 kreseczkę i okres przyszedł. To już pół roku starań i chyba muszę powoli zasięgnąć rady jakiegoś dobrego ginekologa. TSH wyregulowałam i mimo to dalej nic z tego. Trzeba dalej szukać przyczyny. Ale nie poddaję się i szukam dalej.

    ona32
  • Paula. Autorytet
    Postów: 1034 1192

    Wysłany: 3 maja 2017, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marlena88 wrote:
    życz powodzenia w maju nie w kwietniu :P
    ja wczoraj widziałam całe stado tych czerwonodziobych mend, co nam nic przynieść nie chcą. no normalnie chyba z 50 sztuk. może jak im się już żaby przejedzą to coś nam zaczną roznosić :P oby maj był bardziej owocny :P
    ooo hehe :D szybko pisałam dzięki za poprawke :) pokładałam całe nadzieje w kwietniu i nawet już mi się wierzyć nie chce, że kwiecień minął... No ale cóż trzeba iść dalej ;)

    Moj wczesniaczek z 33tc klz9mg7yctlaon6z.png
    9wZYp2.png
    Aniołki: 02.2015 & 06.2016
‹‹ 89 90 91 92 93
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego