Forum Starając się - ogólne Kwietnióweczki 2014-zaczynamy
Odpowiedz

Kwietnióweczki 2014-zaczynamy

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa o której jutro sikaniec? czekam na twój teścior jakbym sama robiła...

    chmurreczkaa, Wiola25 lubią tę wiadomość

  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehh,mnie tez boli jajnik juz 2 cykl i nic z tego:(( mam wzdecia i gazy 2 cykl i nic z tego:((( ciekawe czy jest jakis faktyczny objaw,wiarygodny oprocz 2 kresek na tescie?

  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy wrote:
    Olencja tak jak piszesz podmywanie sie jest wskazane przy zapaleniach, a nie jest przyczyna zapalen.Obys szybko wyzdrowiala! :)
    A mnie troche jajnik prawy tak raz na jakis czas daje znac. Oby to to! :(
    przy zapaleniu serduszkowanie jest wogole zakazane,a zeby nie nawracalo trzeba sie podmywac, i wez tu czlowieku badz madry i plodz dzieci...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem, u kazdej jest inaczej, ja przeczuwam, ze nic z tego nie bedzie, jakos wole juz teraz tak myslec bo mniej sie rozczaruje niz myslac pozytywnie i jutro sie rozczarowac podwujnie...

  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    ja czekałam około 30 minut i dopiero szłam do łazienki, albo zasypiałam i dopiero rano sie podmylam, a i tak w ciaze nie zaszłam w ten sposob...
    ciekawe czy ktos zaszedl ale po serduszku lecial sprintem do lazienki?:D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    roxa wrote:
    kaarolaa o której jutro sikaniec? czekam na twój teścior jakbym sama robiła...
    sikam o 6, ale wyniki wstawie pozniej bo nie bede budziła domownikow odpalajac laptopka....

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jak wstanę wziąć tabletkę na tarczycę to aż sprawdze na tel, czy już może coś wiadomo... trzymam kciuki z całej siły :-)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa kibicuje bedzie dobrze z komorki napisz od razu :D

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe musiałabym karte z netem przełozyc do telefonu, bo nie mam dostepu do neta z komorki...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada w ogole Ty juz w 23 tc jestes, bosz jak ten czas leci, a dopiero mowiłas o pozytywnym tescie... :)

  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    hehe musiałabym karte z netem przełozyc do telefonu, bo nie mam dostepu do neta z komorki...
    zrob tethering:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 kwietnia 2014, 20:36

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to i tak mnie nie ratuje, poczekacie spokojnie do 8, moze troche szybciej :) potrzymam Was w niepewnosci ;)

    Gosiacu, polkosia, Wiola25 lubią tę wiadomość

  • Tamka Autorytet
    Postów: 3359 3280

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    to i tak mnie nie ratuje, poczekacie spokojnie do 8, moze troche szybciej :) potrzymam Was w niepewnosci ;)
    z drugą kreską to trzymaj i do 9tej! ;)

    kaarolaa, chmurreczkaa, Wiola25 lubią tę wiadomość

    nzjds65gs3bzr1jb.png
    *******Gang 18+*******
    PL (WRO)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    to i tak mnie nie ratuje, poczekacie spokojnie do 8, moze troche szybciej :) potrzymam Was w niepewnosci ;)
    o widzisz a ja akurat o 8 biorę tabletkę na tarczycę... ;-)

    kaarolaa, Wiola25 lubią tę wiadomość

  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj karolaa,nie drocz sie z nami tylko wstawiaj foto o 6:05 :)

    kaarolaa, Wiola25 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam na 9:30 do fryzjera wiec pewnie i tak wstane troche szybciej...ale o 6 wyniku i tak Wam nie podam ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olencja wrote:
    oj karolaa,nie drocz sie z nami tylko wstawiaj foto o 6:05 :)
    jak bedzie co wstawic

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a poza tym trzeba dac testowi troche czasu, zeby sie zabarwił, wiec 6:05 odpada :)

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olencja wrote:
    przy zapaleniu serduszkowanie jest wogole zakazane,a zeby nie nawracalo trzeba sie podmywac, i wez tu czlowieku badz madry i plodz dzieci...


    No w sumie masz swieta racje. Ja tylko mysle o <3 ze nie pomyslalam ze sa jakies zakazy :D

  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o 6:05 juz naciagnie:)

    kaarolaa, Daisy, Wiola25 lubią tę wiadomość

‹‹ 131 132 133 134 135 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego