Forum Starając się - ogólne Lipcowe Wisienki 2016
Odpowiedz

Lipcowe Wisienki 2016

Oceń ten wątek:
  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 19 lipca 2016, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marcia ty zawsze mnie podtrzymasz na duchu :-) kupilam testy owu oi zobaczymy co pokaza :-)
    Marcia ty to ale nowoczesna jestes,nie wspominalas ze zone masz :-) :-) :-) morwa to ma niezle bystre oczy :-) :-) :-)

    marciaa lubi tę wiadomość

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 19 lipca 2016, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Demsik wrote:
    Marcia ty zawsze mnie podtrzymasz na duchu :-) kupilam testy owu oi zobaczymy co pokaza :-)
    Marcia ty to ale nowoczesna jestes,nie wspominalas ze zone masz :-) :-) :-) morwa to ma niezle bystre oczy :-) :-) :-)

    napij się winka z wiśni, dorwij męża i zobaczysz że wiśnia przejdzie do macicy xD

    a widzisz... ukrywałam się ale postanowiłam się ujawnić haha xD

    Demsik lubi tę wiadomość

  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 19 lipca 2016, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak się wstawia zdjęcie na forum bom zielona;)

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 19 lipca 2016, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Demsik wrote:
    jak się wstawia zdjęcie na forum bom zielona;)

    ogarnij za stronie zapodaj i tam wybierz że na forum :D

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 19 lipca 2016, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kejsi1988 wrote:
    Hej dziewczyny :)
    Ja dziś mam totalny zawrót...
    Jestem 10 dpo test oczywiście negatywny, temperatura też nie powala... ale zastanawiają mnie inne objawy ... bardzo źle się czuję, łamie mnie w kościach, mam uderzenia raz gorąca, raz zimna, co jakiś czas mi albo słabo albo mnie mdli, nawet o dziwo jeść mi się nie chce :( i nie wiem czy to efekt zbliżającej się @ (przewidywany termin piątek - sobota) czy może upragniona ciąża :(

    już zwariować można
    Ja mam tak przed @ czesto. Dziedzica jeszcze sie nie doczekalam.

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 19 lipca 2016, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też tak mam przed @ - niestety

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2016, 07:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, nie zwalniamy, ciśniemy dalej z wisienkami <3
    Działajcie prężnie :)
    200.gif

    czekamy na więcej !!

    ZakreconaŻona, AJA_S, emaj, Morwa lubią tę wiadomość

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 20 lipca 2016, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojejku czyżby entuzjazm Morwy się udzielał? Zaraźliwe to chyba jest xD
    To ja poproszę też dawkę ;D

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 20 lipca 2016, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej! Jak mówilam tak też sie stało. Dzisiaj przylazła @. Dobrze ze dzisiaj łaskawie a nie wczoraj bo mielismy 2 rocznicę ślubu i Męża urodzinki to przynajmiej można było poświętować ;) Cykl nadal był bez owulacji. Przenoszę się na sierpień a tu zaglądam i kibicuje!

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2016, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    Ojejku czyżby entuzjazm Morwy się udzielał? Zaraźliwe to chyba jest xD
    To ja poproszę też dawkę ;D
    U mnie to jest tak, że siedzę drugi dzień z Ridżem, wczoraj się z nim nie mogłam dogadać, myślałam, że mośe dziś zaskoczy coś, ale jest bez zmian. Gościa nie widziałam zaledwie 3 miesiace, a stał się tak obcy, że nawzajem mamy siebie dosć.
    Dziś czeka nas poważna rozmowa, zdecydowałam, o naszym dłuższym rozstaniu, może to uleczy naszą relację, chciałabym przerwy na rok nawet, ale jak widze jego kwaśną minę to wydaje mi się, że nie będzie miał nic przeciwko, i tak nie byłom go tyle czasu, odzwyczailiśmy się od siebie po prostu, ale nie zdążyliśmy zatęsknić, stąd ten kwas.
    200.gif

    Cytrynka_, Paulette lubią tę wiadomość

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 20 lipca 2016, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha xD Okey... No to życzę by nie był obsesyjny i w spokoju odszedł na te kilka miesięcy :)

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2016, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie @.

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 20 lipca 2016, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia tule :* Ale nowy cykl nowe szanse :D

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2016, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia_80 wrote:
    U mnie @.

    :( powodzenia w sierpniu!

  • Morwa Autorytet
    Postów: 14154 19270

    Wysłany: 20 lipca 2016, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    Ojejku czyżby entuzjazm Morwy się udzielał? Zaraźliwe to chyba jest xD
    To ja poproszę też dawkę ;D
    Entuzjazm Morwy pochodzi głównie z entuzjazmu Ojejku :D my się po prostu wzajemnie uzupełniamy i nakręcamy na uśmiech :D no i obie żegnamy Ridża na 9 miesięcy w najbliższym czasie ;)

    ojejku lubi tę wiadomość

  • Morwa Autorytet
    Postów: 14154 19270

    Wysłany: 20 lipca 2016, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia_80 wrote:
    U mnie @.
    Pogoń szybko dziadygę najlepiej na 9 miesiecy! Sierpień jest Wasz :*

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 20 lipca 2016, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I tego wam życzę :)

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Milka1991 Autorytet
    Postów: 2719 3913

    Wysłany: 20 lipca 2016, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lipca 2018, 13:04

    zpbndf9htl70ulh2.png
    atdc3e5eyux9ywss.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2016, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie spadek tempki zwiastujący @ :/

  • Marmurkowa Autorytet
    Postów: 515 224

    Wysłany: 20 lipca 2016, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny ale się rozpisałyście :)
    Ja testuję w niedzielę.
    Jeszcze mama jest u mnie więc tylko Was podczytuję, miłego dnia życzę :)

‹‹ 137 138 139 140 141 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego