Forum Starając się - ogólne Lipcowe Wisienki 2016
Odpowiedz

Lipcowe Wisienki 2016

Oceń ten wątek:
  • gosia89 Autorytet
    Postów: 624 132

    Wysłany: 6 lipca 2016, 07:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potforzasta wrote:
    Dziewczyny a bierzecie witamine D ??

    ja biore vigantoletten 1000, dwie tabletki. z zalecenia endokrynologa bo poszlam do niego z wynikiem z krwi (wyszła mi niewystarczająca ilość)

    Wit D jest dobra jak sie nie ma energi, łapie się doły, depresje. Ja nie zauwazylam poprawy ale biore caly czas.

    Madzia przykro mi ;/

    31 lat, 8 lat starań
    Aniołek 17.04.2013 (6tc) [*]
    grudzień 2015- Histeroskopia
    luty 2016 - HSG- jajowody drożne
    luty 2017r- , morfologia plemnikow 1 %//sierpień 3%
    29.08.2017- I IUI :(
    styczeń 2020-Klinika invimed Poznań
    morfologia 1%, Fertilman plus
    luty2020 stymulacja Lametta,Ovitrelle
    ANA z krwi- dodatnie
    Pregna Start
    4.09. 2020 1IUI 🍷
    27.10. 2020 2IUI 🍷
    24.11.2020 3IUI 🍷
    luty 2021 in-vitro
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    właśnie Sylwia, śledze Twoje wpisy, u siebie tez azuwazyłam te wyrzuty lh, wcześniej nie zwrówiłam na to większej uwagi, ale widzę, ze dostałaś gonapeptyl na to. Ja póki co, to czekam na jakąs wizytę u lekarza, tylko póki co nie mam z czym iśc, pójdę po Ridżu dopiero pewnie. No i nie chodzę do kliniki, tylko do lekarza, więc nie wiem czy mój ogarnie ten temat...

    Powiem Ci, że ja spotykam się z tym po raz pierwszy pare miesięcy temu. Tzn jak pierwszy raz miałam ten wyrzut to nie zwróciłam uwagi. Potem z miesiąca na miesiąc sytuacja się powtarzała a ja postanowiłam o tym poczytać. Tylko nigdzie nie mogłam znaleźć opisu takiego niekontrolowanego wyrzutu, a dokładniej co z tym zrobić jeśli mam naturalny cykl. Dopiero przy opisach in vitro są informacje. Pocisnęłam mojego lekarza, do którego chodze w sprawie rozpisania stymulacji i on potwierdził, ze niekontrolowany wyrzut moze powodować spadek jakości komórki. W sierpniu mam cykl stymulowany na gonalu i zastrzyk z gonapeptylu własnie po to, żeby ten wyrzut nie nastapił. Sama poprosiłam o antagoniste zeby nie marnować pieniędzy które wydam na leki.
    W tym miesiącu jak pisałam pierwszy raz nie mam tego wyrzutu, a robie testy od poczatku cyklu. Nie wiem jaki to ma wpływ, ale przez wiele miesięcy raczyłam się suplementami, czyli wiesiołkiem, witamina d, magnezem itp. W tym miesiącu odtawiłam wszystko, bo i tak czekam na kolejny miesiac, nawet kwas foliowy w kratke biorę.
    Ja Ci radzę wybrać się do lekarza, który zajmuje się niepłodnością, to własnie Ci, którzy zajmują sie metodami wspomaganego rozrodu (inseminacja, in vitro), maja chyba najwięcej wiedzy. Mój lekarz, do którego chodze na monitoring nie wiem nawet za bardzo jak stosować gonadotropiny. Jak mu cos mówie to śmieje się, że jestem lepiej "obstukana" niż jego studenci ;).
    Swoja drogą, jeszcze jedna rzecz, ktora u mnie się sprawdziła a powiedział mi to tez lekarz leczący niepłodność- jak bierzesz wspomagacze(np clo) to przyjmując hcg ( pregnyl lub pochodne) jest większe prawdopodobienstwo do torbieli niż gdy poczekasz aż sam pęcherzyk pęknie...Od tego czasu nie biore pregnylu nawet jak jestem na clo. I pęcherzyk sam pęka. Ale to tak poza tematem ;)

    ojejku lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    btw- jak brałam 1 raz clo i poszłam na monitoring miałam pecherzyk 29mm a lekarka odmówiła podania pregnylu bo nie była moim ginekologiem (poszłam sprawdzić co sie dzieje bo strasznie bolały mnie jajniki), pęcherzyk pękł sam, prawdopodobnie nastepnego dnia a ja zaszłam w ciąże :).

  • borsuk Autorytet
    Postów: 1073 1117

    Wysłany: 6 lipca 2016, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla przykro mi. Trzymam kciuki za kolejny szczęśliwy cykl :*


    Mama cudownego Wojtka (10.03.2017 <3)
    mhsvj44jj2ebmsak.png
    Strata w 11tc- poronienie zatrzymane 2.04.19😪
  • borsuk Autorytet
    Postów: 1073 1117

    Wysłany: 6 lipca 2016, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fipsik super beta :) Gratuluję :)

    Mama cudownego Wojtka (10.03.2017 <3)
    mhsvj44jj2ebmsak.png
    Strata w 11tc- poronienie zatrzymane 2.04.19😪
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia_80 wrote:
    btw- jak brałam 1 raz clo i poszłam na monitoring miałam pecherzyk 29mm a lekarka odmówiła podania pregnylu bo nie była moim ginekologiem (poszłam sprawdzić co sie dzieje bo strasznie bolały mnie jajniki), pęcherzyk pękł sam, prawdopodobnie nastepnego dnia a ja zaszłam w ciąże :).


    ja w życiu clo nie brałam, ale mam taki plan, moze jesienią, a moze juz w lipcu/sierpniu, zależy kiedy do lekarza pójdę ;)
    A wyrzuty lh w 7-8dc mam standardowo od paru miesięcy, od kiedy zaczęłam to sprawdzać, szukałam informacji w tym temacie ale bezskutecznie, nie zawsze sprawdzam, ale jak sprawdzałam to raczej miałam. Teraz jestem w 1 cyklu po poronieniu i trwa on juz od 3 tygodni, ani widać Ridża, ani Alexis ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 lipca 2016, 08:00

  • ktosiowa Autorytet
    Postów: 1846 1537

    Wysłany: 6 lipca 2016, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    200_s.gif

    stawiam wino imieninowe!

    ojejku, Sylwia_80, pepsunieczka, Natalek, borsuk, Misiowa_mama, Fipsik, Morwa, potforzasta, Omon, kasieniaczek, Kim8 lubią tę wiadomość

    2r7Ip1.png

    jVVIp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    ja w życiu clo nie brałam, ale mam taki plan, moze jesienią, a moze juz w lipcu/sierpniu, zależy kiedy do lekarza pójdę ;)
    A wyrzuty lh w 7-8dc mam standardowo od paru miesięcy, od kiedy zaczęłam to sprawdzać, szukałam informacji w tym temacie ale bezskutecznie, nie zawsze sprawdzam, ale jak sprawdzałam to raczej miałam. Teraz jestem w 1 cyklu po poronieniu i trwa on juz od 3 tygodni, ani widać Ridża, ani Alexis ;)

    Wiesz, przy niskim AMH to lepiej działają podobno gonadotropiny (jeśli dobrze pamietam z innego watku to miałaś dwa wyniki z czego pierwszy był niski?), polecam Ci Fostimon, bo on jest dość tani. Ale koniecznie dopytaj o ten niekontrolowany wyrzut, bo jak widzisz, to moze byc problem.

  • Fipsik Autorytet
    Postów: 3078 3207

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla tak mi przykro :( A już Ci miejscówkę grzałam! No, sierpniowe jeżynki to już muszą być u Ciebie!

    c55fcsqv7zvb1aan.png
    gyxw8u69g8jufhg3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Napisałam meila do gina czekam na jego odpowiedz.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla, nie wiem czy juz pisałaś, ale jaki test robiłaś, ten co wyszedł na nim cień?

  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ktosiowa wrote:
    200_s.gif

    stawiam wino imieninowe!
    Wszystkiego najlepszego :-)

    ktosiowa lubi tę wiadomość

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ktosiowa wszyskiego najlepszego!! :)

    ktosiowa lubi tę wiadomość

  • borsuk Autorytet
    Postów: 1073 1117

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ktosiowa NAJLEPSZEGO :*

    ktosiowa lubi tę wiadomość

    Mama cudownego Wojtka (10.03.2017 <3)
    mhsvj44jj2ebmsak.png
    Strata w 11tc- poronienie zatrzymane 2.04.19😪
  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla tulę :*

    Ktosiowa sto lat!

    Fipsik gratulacje, miałaś nosa :) I wszystko w terminach się zgrało zebyś mogła sobie wolne od pracy przedłużyć. Mam nadzieje ze u mnie też sie tak zgra ;)

    Dziewczyny piszecie o tym wyrzucie lh. Jak to się objawia? czym jest spowodowane/ co z tym robić? U mnie oststnio test pozytywny a ovu nie było po tygodniu przyszła @. Czy cos takiego moze wystąpić w czasie kp? Pierwszy raz słysze o czymś takim.

    ktosiowa lubi tę wiadomość

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 6 lipca 2016, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa wrote:
    Ja biorę , mam hashi i miałam niski poziom. Brałam łącznie 8000 m.j. a na czas lata zeszłam do 4000 m.j. ;)
    No ja mam brać właśnie 4000 a wczoraj durna pani z apteki dala mi 400 :/ do patrzyłam w domu ale spoko chrześniakowi męża się przyda. A jakiej firmy kupujesz bierzesz do tego witaminę k?

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę 2000j razem z k2mk7.

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 6 lipca 2016, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaka masz ta witaminę D Abby tzn jakiej Firmy? Juz nie wiem jak wołać w aptece zey mi dali to co chce

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potforzasta wrote:
    Juz nie wiem jak wołać w aptece zey mi dali to co chce
    4000 j chyba nie ma... w każdym razie ja gdy chciałam 2000 j to już był problem, ponieważ pani w aptece dysponowała 500 j i 1000 j :/
    W ostateczności możesz wziąć 1000 j i łykać 4 tabl.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2016, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam molekin. Przy wit d powinno się brać ta k2mk7.

‹‹ 61 62 63 64 65 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego