Forum Starając się - ogólne Listopadowe Groszki 2014
Odpowiedz

Listopadowe Groszki 2014

Oceń ten wątek:
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4484

    Wysłany: 12 listopada 2014, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie a wiesz co sie dzieje kiedy odpuszcza sie starania :D ok, nie nakrecam tylko goraco kciukam ;)

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • Malina_88 Autorytet
    Postów: 257 376

    Wysłany: 12 listopada 2014, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zania1313 wrote:
    ja progesteron robiłam razem z stu,ft3,ft4,atpo,atg.progesteron w 22dc wyszedł w normie

    ale to w sumie tylko jednego badania nie robilas... Tylko od razu Ci mowie ze na podstawie tych badan nie stwierdzisz ze owulacja na pewno byla. Wiec ja bym ewentualnie ten monitoring polecila. Bo skoro twoja endo to specjalistka to tak srednio ze sterta badan do niej biegac. To tak jest ze na poczatku panikujemy a wtedy czesto blokujemy sie psychicznie. I co chwile wymysla sie nowe badania. Heh też bym prawie wpadla w to bledne kolo ale na szczescie trafilam na dobrego endo i mu zaufalam. Wkrotce sie okaze czy slusznie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 listopada 2014, 20:43

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2014, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malina_88 wrote:
    ja dzisiaj 2 dni po owulce :) chyba coś mnie łapie bo w krzyżu, mięśnie tyłka i ogólnie nóg mnie bolą potwornie... robię sobie dzień lenia i spędzam wieczór w łóżku


    Ja tez 2dni po owu. Masz jakies rwania w krzyzu i podbrzuszu? U mnie wlasnie takie cos sie pojawilo, do tego ogolne zmeczenie i rozdraznienie. Ech, to chyba rosnacy progesteron..

  • Malina_88 Autorytet
    Postów: 257 376

    Wysłany: 12 listopada 2014, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milejdi wrote:
    Ja tez 2dni po owu. Masz jakies rwania w krzyzu i podbrzuszu? U mnie wlasnie takie cos sie pojawilo, do tego ogolne zmeczenie i rozdraznienie. Ech, to chyba rosnacy progesteron..

    No to mamy podobnie, te same objawy :) heh oby te nasze bole zostaly wynagrodzone ;) szaleja hormony :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2014, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fatim wrote:
    No wlasnie a wiesz co sie dzieje kiedy odpuszcza sie starania :D ok, nie nakrecam tylko goraco kciukam ;)

    ja wie wiem tylko u mnie pewnie nawet owulki nie było a tempka jest wysoka od leków które biorę :]

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 12 listopada 2014, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane mezus kwiatów nie przyniosł, ale obiecal zaciagnac do jubilera przy najblizszej okazji :) Bylismy u tesciow i u rodziców i były łzy szczescia i lał się szampan :D teraz jestem w domu i mnie mega boli podbrzusze. Jutro napisze wiecej, jak w koncu kupie nospe i bede funkcjonowac normalnie. Buziaki! <3

    Matleena, Brawurka84, MiSia :), Ewa99, olusia24 lubią tę wiadomość

  • zania1313 Autorytet
    Postów: 1050 806

    Wysłany: 12 listopada 2014, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malina_88 wrote:
    ale to w sumie tylko jednego badania nie robilas... Tylko od razu Ci mowie ze na podstawie tych badan nie stwierdzisz ze owulacja na pewno byla. Wiec ja bym ewentualnie ten monitoring polecila. Bo skoro twoja endo to specjalistka to tak srednio ze sterta badan do niej biegac. To tak jest ze na poczatku panikujemy a wtedy czesto blokujemy sie psychicznie. I co chwile wymysla sie nowe badania. Heh też bym prawie wpadla w to bledne kolo ale na szczescie trafilam na dobrego endo i mu zaufalam. Wkrotce sie okaze czy slusznie ;)
    moja ginekolog to specjalistka. a p. endokrynolog to swoją drogą. a badania które robiłam miały pomóc w ustaleniu choroby tarczycy nie owulacji:-) co do ovu to chcę zrobić inne.. choć podejrzewam,że to niedoczynność tarczycy wpływa negatywnie na poprawną pracę jajników

    bl9chdge3a49q998.png
    thgf3e3k3bihok3y.png
  • tomania2806 Autorytet
    Postów: 2799 5088

    Wysłany: 12 listopada 2014, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy gratuluję :)

    Daisy lubi tę wiadomość

    Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Franek
    atdcjw4z8ub26pmv.png
    Nasz drugi cud Dorotka
    l22njw4z3m241iss.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2014, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 12:15

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2014, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy gratulacje!!!! :)

    Daisy lubi tę wiadomość

  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4484

    Wysłany: 12 listopada 2014, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo objawy czuje się zazwyczaj od 5-6 tygodnia, pamietam, ze ja wlasnie w tym okresie zaczelam czuc objawy ciazowe (brak miesiaczki mnie nie dziwil) tj wyostrzony wech,spore piersi,nudnosci i zachcianki. Podobno kazda ciaza jest inna, ale teobjawy sa mi juz znane

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • Nancy87 Autorytet
    Postów: 2652 2476

    Wysłany: 12 listopada 2014, 23:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobranoc kochane:)

    P.s. Ale Wam zazdroszczę pozytywów:) Może i ja się kiedyś doczekam...

    atdce6yd8pusr0mr.png
    3i49e6ydnzlh0jxr.png
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4484

    Wysłany: 12 listopada 2014, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nancy87 doczekamy się, zobaczysz :)

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 12 listopada 2014, 23:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2015, 13:46

    agnes175, MiSia :) lubią tę wiadomość

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • MiSia :) Autorytet
    Postów: 2359 6675

    Wysłany: 13 listopada 2014, 06:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny dzisiaj dalej zrobiłam test i znowu nic :-( @ miała być 4 , a dzisiaj 13 i ani widu ani slychu. Skoro obydwa testy negatywne to niech franca przyjdzie..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 listopada 2014, 06:30

    hchygov3n960krj6.png
    f2wl2n0adjltluvt.png
    Mikołaj <3
    Przyszedł na świat 16.02.2016r. o godzinie 18:35 przez cc.
    3580 g , 56 cm :-)
  • Nancy87 Autorytet
    Postów: 2652 2476

    Wysłany: 13 listopada 2014, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wczoraj znowu miałam gorszą chwilę:( Chciałabym żeby do końca listy już było zielono. Ja chyba spróbuję zrobić test 20...Ech ta nadzieja co miesiąc i wyczekiwanie:)

    atdce6yd8pusr0mr.png
    3i49e6ydnzlh0jxr.png
  • vercia Ekspertka
    Postów: 246 92

    Wysłany: 13 listopada 2014, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam wczoraj spadek formy jak nie wiem, wróciłam z pracy o 18 położyłam się na kanapę i od 20-22.30 przespałam, ale było wczoraj coś z ciśnieniem chyba bo duzo osób ponoć czuło się fatalnie :/

    956e52ce1dd7b2f827e42fa35d940250.png
  • mała2930 Autorytet
    Postów: 440 323

    Wysłany: 13 listopada 2014, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam z rana MiSia :)a nie masz jakichś problemów z cyklem?

    https://www.maluchy.pl/li-69402.png
    https://www.maluchy.pl/li-72296.png
  • MagSz Autorytet
    Postów: 519 248

    Wysłany: 13 listopada 2014, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MiSia :) wrote:
    Cześć dziewczyny dzisiaj dalej zrobiłam test i znowu nic :-( @ miała być 4 , a dzisiaj 13 i ani widu ani slychu. Skoro obydwa testy negatywne to niech franca przyjdzie..

    może pójdź na usg bo możliwe, że nie było ovu w tym cyklu

    f2wlcbxmqludqper.png
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 13 listopada 2014, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczynki! Zielonych sikow zycze! ♡♡♡

    Ewa99 lubi tę wiadomość

‹‹ 135 136 137 138 139 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego