Listopadowe testowanie 2016 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
Paula55 wrote:Karola555 no kreski jak złoto
Gratuluję :*
Laski idziecie dziś na rekord
Kochana mów tu wszystko! Ile dpo? Jakie testy? Objawy??
Dzisiaj chyba 12 dpo, tak na wyczucie bo testów owu nie robiłam. Testy bobo test płytkowy, strumieniowy rano nie pokazał nic. A ten paskowy to z rossmanna Objawy pierwszym było odbijanie praktycznie od samej owu, tylko u nas przytulanki były w 10 i 11 dc a owu chyba w 14 dc. Później M nie było w domku. I żyłki na piersiach takie inne niż zazwyczaj bardziej niebieskie. Piersi lekko bolą, czasem lekkie kłucie w podbrzuszu. Ale to odbijanie dało mi bardzo dużo do myślenia. Mam nadzieję, że fasolka już z nami zostanie.Paula55 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Karola555 wrote:Dziewczynki chciałam wstawić fotkę ale jestem zielona w tym temacie pomoże któraś
Bulkaasia super gratuluję
07.11.2012 Julian
Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp -
Karola - mama Julci i ... ? wrote:bedzie dobrze karolka ja tez zmykam bo już nie daje rady wysiedzieć spokojnej nocki
Aja dziękuję Narazie muszę spokojnie poczekać na wizytę u lekarza i zobaczyć jak bije serduszko
Papa -
nick nieaktualnyKarola - mama Julci i ... to mój brat jest 77 rocznik a siostra 73
Idę juz spać bo jestem osłabiona po tym zacięciu nożem. Co by nie było trochę krwi ubyło mi.. Naszczescie nie boli juz.
Miłej nocki laski :*Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 listopada 2016, 22:26
-
Poł godziny czytania relacji ... uff jestescie niesamowite- a dzieje się tu tyle że ho !
Zafasolkowanym życzę spokojnej ciąży!
A tym które na dniach testują , życzę dwóch kresek (co by jeszcze bardziej zapełnić lipcówki 2017).
Swoją drogą jutro 11dpo -planowany test na srodę.
Ból piersi,pragnienie mega, w brzuchu lekkie napięcie ale bez szaleństwa...
Na nic się nie nastawiam-posłusznie czekam
1cs o rodzeństwoAJA_S, mika1987 lubią tę wiadomość
-