Forum Starając się - ogólne LUTOWE STARANIA!!!!!!:-)
Odpowiedz

LUTOWE STARANIA!!!!!!:-)

Oceń ten wątek:
  • gocha04 Autorytet
    Postów: 3704 6190

    Wysłany: 12 lutego 2013, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina82 wrote:
    Gocha, Maginka - ja też dziś jestem po dentyście. Pożegnałam się z moją ósemką... znieczulenie zaczyna schodzić i chyba będę musiała podskoczyć jeszcze po środki przeciwbólowe - jakoś na znieczuleniu o tym nie pomyślałam ;-)

    ojj biedna, a boli mocno? ja tfu tfu na całe szczęście mam w miare mocne zęby i do dentysty do kilka lat chodzę, a sobie kupiłam lustereczko dentystyczne i sama kilka razy w miesiącu sprawdzam czy nic tam się nie dzieje.
    Teraz byłam, bo mi plomba 10 letnia zaczęła się wykruszać i wkońcu nicią dentystyczną ją wyciagnęłam upss;) i moja dentystka powiedziała, że z dwoma ósemkami miałam się jeszcze w 2008 roku zjawić na kontrol, bo były plamiki i wiecie co? te plamki nadal są plamkami, tyle tylko, że doszły kolejne dwie ósemki:)
    nieźle co:)

    Nic nie wychodzi ¯\_(ツ)_/¯ Co zrobić ...
  • darijka Autorytet
    Postów: 721 538

    Wysłany: 12 lutego 2013, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratulacje, ale ci zazdroszcze, spokojnych 9 miesięcy

    maja2024 lubi tę wiadomość

    ]iv09mg7yqro6ly4p.png[/url
  • maja2024 Autorytet
    Postów: 694 920

    Wysłany: 12 lutego 2013, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny :) Trzymajcie kciuki żeby teraz też było wszystko ok ja trzymam mocno za Was aby jak najszybciej się Wam udało:) Ja starałam się ok 2 lat ale ogólnie to w sumie z mężem jestem 9 lat a zabezpieczaliśmy się tylko przez ok 2 lata gdyż później mąż miał zabieg na tzw. ruchome jądro i od tego czasu nie. No ale w końcu się udało jeszcze ciężko mi w to uwierzyć, ale strasznie się cieszę, że moje błagania zostały wysłuchane:)

    aniczka, Aga11, Libra, Amicizia, gocha04, martula, Olena lubią tę wiadomość

    msayah2.png
    0sbo70a.png
    eiktyx8d7h9nb2ik.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2013, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maja2024 wrote:
    Dziękuję dziewczyny :) Trzymajcie kciuki żeby teraz też było wszystko ok ja trzymam mocno za Was aby jak najszybciej się Wam udało:) Ja starałam się ok 2 lat ale ogólnie to w sumie z mężem jestem 9 lat a zabezpieczaliśmy się tylko przez ok 2 lata gdyż później mąż miał zabieg na tzw. ruchome jądro i od tego czasu nie. No ale w końcu się udało jeszcze ciężko mi w to uwierzyć, ale strasznie się cieszę, że moje błagania zostały wysłuchane:)

    GRATULUJĘ!!! :)

    maja2024 lubi tę wiadomość

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 13 lutego 2013, 06:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maja2024 wrote:
    Witam dziewczyny ja już testowałam wczoraj i wynik beta jest pozytywny jestem w ciąży trzymajcie kciuki aby wszystko było ok:) I oczywiście wszystkim życzę tego Cudu i rozsyłam fluidki:)))

    moje gratulacje i życzę nudnej ciąży :)

    maja2024 lubi tę wiadomość

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • Muska Autorytet
    Postów: 2322 5037

    Wysłany: 13 lutego 2013, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maja2024 ja również do gratulacji sie dołączam!

    maja2024 lubi tę wiadomość

    9f7j3e5e06vngc0g.png
    961lgu1rd0kaje2g.png
  • Meginka Autorytet
    Postów: 1250 1183

    Wysłany: 13 lutego 2013, 07:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny, lecę do gina!! stresol mnie zaraz zeżre, jak zawsze :)

  • Asia87 Autorytet
    Postów: 1911 1260

    Wysłany: 13 lutego 2013, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje dla nowej mamusi :)
    u mnie @ sie kończy, jestem po duphastonie, ale przedwcześnie dostałam @ :/ po 22 dniach, zwykle jest ok 36, ide w pt do gina to może się dowiem o co chodzi :/

    maja2024 lubi tę wiadomość

    Synuś, największe szczęście :*
    Córcie ur. 28.02.18r.
    04.2016 [*] 10tc 09,11.2016 cb

  • ann2224 Autorytet
    Postów: 435 381

    Wysłany: 13 lutego 2013, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny kto testuje w tym tygodniu?

  • Malvinka Autorytet
    Postów: 327 264

    Wysłany: 13 lutego 2013, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja wczoraj chciałam sobie kupić test na dzisiaj. Ale nie chciało mi się wychodzić z domku i sobie wytłumaczyłam, że to i tak za wcześnie ;) A dzisiaj mi tempka skoczyła (widziałyście jaki mam ładny wykresik? :D) i żałuję, że nie sprawdziłam. Poczekam do jutra. Ciekawa jestem ogromnie, ale staram się studzić swoje nadzieje ;)

  • alexis Autorytet
    Postów: 254 272

    Wysłany: 13 lutego 2013, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczynki, tak sobie obserwuje Wasze wykresy i widzę, że baaardzo starannie je prowadzicie...ja tez się staram ale nie potrafię ocenić szyjki macicy...no i nie wiem czy dobrze śluz oceniam...no ale cóż- okaże się...mam od razu pytanie co do terminu owulacji...czy na wykresie pokaże się termin owulacji (na podstawie samych temperatur), jak nie zrobie sobie testu owulacyjnego?
    No i pośmiałam się ostatnio bo czytałam wątek "Sposoby aby latwiej/ szybciej zajsc w ciaze" hehe męza tez wtajemniczyłam, żeby się nie zaskoczył jak zobaczy mnie z nogami na ścianie i z poduszką pod pupą po seksie hehehe czy Wy juz tego próbowałyście??

    km5shdges7mhg8ze.png
  • ann2224 Autorytet
    Postów: 435 381

    Wysłany: 13 lutego 2013, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alexis wrote:
    Cześć dziewczynki, tak sobie obserwuje Wasze wykresy i widzę, że baaardzo starannie je prowadzicie...ja tez się staram ale nie potrafię ocenić szyjki macicy...no i nie wiem czy dobrze śluz oceniam...no ale cóż- okaże się...mam od razu pytanie co do terminu owulacji...czy na wykresie pokaże się termin owulacji (na podstawie samych temperatur), jak nie zrobie sobie testu owulacyjnego?
    No i pośmiałam się ostatnio bo czytałam wątek "Sposoby aby latwiej/ szybciej zajsc w ciaze" hehe męza tez wtajemniczyłam, żeby się nie zaskoczył jak zobaczy mnie z nogami na ścianie i z poduszką pod pupą po seksie hehehe czy Wy juz tego próbowałyście??

    ja jestem przykładem że ovu zaznaczył mi ovu na 18 a usg i testy na 15albo 16 tak wiec nie brała bym tego tak bardzo na serio chociaz pomiary i objawy bardzo pomagaja w ustaleniu dni płodnych a co do szyjki to ja tez mam z tym problem :)

    alexis lubi tę wiadomość

  • alexis Autorytet
    Postów: 254 272

    Wysłany: 13 lutego 2013, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ann2224 a Ty kiedy test robisz?? Twój wykres ciekawie wygląda...i objawy jakie jakby "ciążowe" :)

    km5shdges7mhg8ze.png
  • HANA Autorytet
    Postów: 533 807

    Wysłany: 13 lutego 2013, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam w Lutym :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 października 2014, 13:10

  • gocha04 Autorytet
    Postów: 3704 6190

    Wysłany: 13 lutego 2013, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alexis wrote:
    Cześć dziewczynki, tak sobie obserwuje Wasze wykresy i widzę, że baaardzo starannie je prowadzicie...ja tez się staram ale nie potrafię ocenić szyjki macicy...no i nie wiem czy dobrze śluz oceniam...no ale cóż- okaże się...mam od razu pytanie co do terminu owulacji...czy na wykresie pokaże się termin owulacji (na podstawie samych temperatur), jak nie zrobie sobie testu owulacyjnego?
    No i pośmiałam się ostatnio bo czytałam wątek "Sposoby aby latwiej/ szybciej zajsc w ciaze" hehe męza tez wtajemniczyłam, żeby się nie zaskoczył jak zobaczy mnie z nogami na ścianie i z poduszką pod pupą po seksie hehehe czy Wy juz tego próbowałyście??

    Cześć Alexis, nie bierz tego podnoszenia nógg serio, bo jak tyłek za wysoko to plemniki moga szybciej zabłądzić, bo w główkach GPSów nie mają, także wystarczy, że po stosunku będziesz grzecznie leżeć przez kilkanaście minut conajmniej, żeby nic nie uciekło:)

    alexis, Malvinka, martula lubią tę wiadomość

    Nic nie wychodzi ¯\_(ツ)_/¯ Co zrobić ...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 lutego 2013, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ann2224 wrote:
    alexis wrote:
    Cześć dziewczynki, tak sobie obserwuje Wasze wykresy i widzę, że baaardzo starannie je prowadzicie...ja tez się staram ale nie potrafię ocenić szyjki macicy...no i nie wiem czy dobrze śluz oceniam...no ale cóż- okaże się...mam od razu pytanie co do terminu owulacji...czy na wykresie pokaże się termin owulacji (na podstawie samych temperatur), jak nie zrobie sobie testu owulacyjnego?
    No i pośmiałam się ostatnio bo czytałam wątek "Sposoby aby latwiej/ szybciej zajsc w ciaze" hehe męza tez wtajemniczyłam, żeby się nie zaskoczył jak zobaczy mnie z nogami na ścianie i z poduszką pod pupą po seksie hehehe czy Wy juz tego próbowałyście??

    ja jestem przykładem że ovu zaznaczył mi ovu na 18 a usg i testy na 15albo 16 tak wiec nie brała bym tego tak bardzo na serio chociaz pomiary i objawy bardzo pomagaja w ustaleniu dni płodnych a co do szyjki to ja tez mam z tym problem :)

    mi Ovu wyznaczył owulację na 8dc, po dzisiejszej tempce się rozmyślił :), testy owulacyjne były wetdy zdecydowanie negatywne

    Dziewczyny dzisiaj byłam u gina. Torbiel z poprzedniego cyklu pięknie się wchłonęła. Pęcherzyk dominujący ma 1,6cm x 0,6 cm. Jest jakiś płaski :/ Endometrium 0,585 cm ( a cały czas wcinam migdały, co 2 dzień czerwone wino, codziennie tran, wiesiołek i magnez), Śluzu płodnego brak, testy owulacyjne negatywne - lekko widoczna testowa, ale wiele jaśniejsza niż kontrolna.

    Czy coś z tego może być, tzn. czy ten cykl nie wygląda wg Was na stracony? Nie wiem kiedy mam się spodziewać owulacji.

    PS. Jak wkleić wykres pod postem?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lutego 2013, 16:57

  • agula Autorytet
    Postów: 358 199

    Wysłany: 13 lutego 2013, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka babeczki kochane, mam juz wszystkie moje wyniki z 21 dnia poprzedniego cyklu, i tak:
    T4 16.0 pmol/L
    TSH 2.3 miu/L
    FSH 1.4 iu/L
    LH 0.6 iu/L
    Progesteron 33.0 nmol/L

    powiedzcie dziewczyny co o tych wynikach sadzicie?

    Endometrioza IV stopnia
    13.05.2014 - laparotomia, usuniecie torbieli i ognisk endometriozy, udroznienie jajowodow, plastyka jajowodow i jajnikow.
    Za 6 miesiecy staranka :)
  • Smutas Autorytet
    Postów: 613 459

    Wysłany: 13 lutego 2013, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://ovufriend.pl/graph/86f892da9a3bd97fd71875c9fcfcf9e2 Dziewczyny spojzcie na ten mój wykres bo wariuje, co myślicie?

    f2w3rjjg2c3oph75.png
    f2wl3e5enx7sd16m.png
  • Smutas Autorytet
    Postów: 613 459

    Wysłany: 13 lutego 2013, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem nowa i zabardzo nie wiem jak tu się poruszać.

    f2w3rjjg2c3oph75.png
    f2wl3e5enx7sd16m.png
  • Malvinka Autorytet
    Postów: 327 264

    Wysłany: 13 lutego 2013, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki z wynikami - bardzo chciałabym Wam pomóc, ale niestety nie umiem, bo się nie znam. Więc tylko trzymam kciuki ;)
    Smutas - wykres całkiem ładny, dwufazowy, dużo serduszek :) Również trzymam kciuki. A poruszasz się klikając myszką :P

‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego