Forum Starając się - ogólne Majowe fasolki, majowe groszki, majowe testowanie
Odpowiedz

Majowe fasolki, majowe groszki, majowe testowanie

Oceń ten wątek:
  • Vaniliaa Ekspertka
    Postów: 243 265

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa99 widziałam ,widziałam, ale może i u nas jakieś się pojawią 167.gif choć mi wystarczy jedno i będę happy na 200%

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 kwietnia 2014, 13:41

    roxa, Ewa99 lubią tę wiadomość

    Czy te­go chce­my czy nie, zaw­sze na coś czekamy.
    P9zxp2.pngkFL2p2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vanilka pamiętaj najpierw ty a zaraz potem ja:*

    Vaniliaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teraz jak zaznaczyłam, że zauważyłam 10dc rozciągliwy śluz to ovu mi wyznaczyło już granicę nie przerywaną linią... No nic zobaczymy jak to będzie jak nadejdzie @ i jaka będzie temp w następnych dniach...

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra dziewczyny naczytalam sie, podbudowalam i zdecydowalam!
    Mimo, ze nadal troszke sceptycznie podchodze do tego ze ten cykl moglby byc tym szczesliwym to troszke sie nakrecilam. Po wczytaniu sie na roznych forach w posty dziewczyn przekonalam sie ze czasami zdazaja sie owulacje bez skokow temperatury. Wiec pozostaje mi wierzyc ze albo jeszcze bedzie albo byla. A co tam wiara czyni cuda, nadzieja umiera ostatnia i czemu mialabym sie nie pooszukiwac troche? ;-)

    kasiatoja, Agnieszka GreenApple, Daisy lubią tę wiadomość

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Tamka Autorytet
    Postów: 3359 3280

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kwiatuszku, a może Ty po prostu przed owulacją jesteś? mnie się zdarzała owulka w 21 dc.. tak czy siak nie trać nadziei!

    nzjds65gs3bzr1jb.png
    *******Gang 18+*******
    PL (WRO)
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Okaze sie. Co ma byc to bedzie bo i tak teraz nie mam wplywu na to co sie wydarzy i pozostaje czekanie :-)

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Magda_lena88 Autorytet
    Postów: 1837 3255

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kwiatuszek789 wrote:
    Dobra dziewczyny naczytalam sie, podbudowalam i zdecydowalam!
    Mimo, ze nadal troszke sceptycznie podchodze do tego ze ten cykl moglby byc tym szczesliwym to troszke sie nakrecilam. Po wczytaniu sie na roznych forach w posty dziewczyn przekonalam sie ze czasami zdazaja sie owulacje bez skokow temperatury. Wiec pozostaje mi wierzyc ze albo jeszcze bedzie albo byla. A co tam wiara czyni cuda, nadzieja umiera ostatnia i czemu mialabym sie nie pooszukiwac troche? ;-)
    skąd ja znam takie podejście :P ale wierzyć trzeba zawsze bo to ponoć pomaga :) ja też się "łudzę", że owulacja będzie i marzę o tym, że mi może jutro skoczy temp. ale wszystkiego mam nadzieję dowiem się już w sb :) bo USG ponoć prawdę powie :D :P 3mam kciuki za Ciebie :) <3

    relghdgecegtmzr9.png

    P6dtp2.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda_lena88 wrote:
    3mam kciuki za Ciebie :) <3
    a ja za Ciebie :)

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) Nie wiem czy dobrze trafiłam.. W maju zaczynamy stymulację do in vitro i chciałabym się do Was dopisać tylko nie wiem czy dobry temat wybrałam :)

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Martusia.

    Nasz temacik dotyczy testowania w maju. Więc jeśli bedziesz robiła tescik ciazowy w następnym miesiacu to zapraszamy, wpiszemy na liste. A jesli nie to i tak zapraszamy do nas :)razem raźniej :)

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę że jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to będzie w maju testowanie :)

    Daisy lubi tę wiadomość

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli dobrze trafiłas :)
    Długo sie juz staracie, ze zaczynacie 'przygode' z in vitro?

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co tam majówki ???

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurna,lipa u mnie,nie bedzie meza przez caluchny owulacyjny tydzien!! no poracha na maksa!!! nie bede miala czego testowac w maju!!!! ;(

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak to nie bedzie? a moze tuż przed wystarczy jak <3?

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cos dla Was dziewczynki na maj

    ptak-dziecko.gif

    Tamka, kasiatoja, ewcia21k lubią tę wiadomość

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kwiatuszek789 wrote:
    Jak to nie bedzie? a moze tuż przed wystarczy jak <3?
    wlasnie taka tragedia ze nie bedzie go od czwartku do niedzieli!!! a owula moze byc najwczesniej w piatek!!!! no za cholere nie przezyja od srody!!!co za masakra:(((

  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja piernicze:( chyba musze sie na czerwiec przepisac 17glowa.gif

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kwiatuszek789 wrote:
    Czyli dobrze trafiłas :)
    Długo sie juz staracie, ze zaczynacie 'przygode' z in vitro?

    Ogólnie jesteśmy małżeństwem z 6 letnim stażem dokładnie w lipcu będzie 6 rocznica :)
    Tak naprawdę to nigdy się nie zabezpieczaliśmy bo chcieliśmy dzidzię..
    W 2009 roku się udało ale niestety była to ciąża pozamaciczna :(
    Później jakoś nic nie wychodziło poszłam do lekarza i potrzebna była laparoskopia i okazało się że mam endometriozę II stopnia no i niedrożne jajowody były udrażniane ale po paru miesiącach okazało się że znowu to samo tym bardziej że prawy jest gorszy bo był naderwany..No i pozostało nam in vitro..
    Udało nam się załapać do badań klinicznych :)

    samira, Tosia 1981 lubią tę wiadomość

  • Monifah Ekspertka
    Postów: 250 116

    Wysłany: 24 kwietnia 2014, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olencja to jak męża nie będzie to Ty jedź do męża jak nie daleko :P

    martusia 1986, trzymam mocno kciuki, aby się udało jak najszybciej :)

    martusia1986 lubi tę wiadomość



‹‹ 25 26 27 28 29 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego