Forum Starając się - ogólne Majowe starania
Odpowiedz

Majowe starania

Oceń ten wątek:
  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiulka Ty powinnaś kryminały pisać, bo tak potrafisz budować napięcie :)

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • Brava Ekspertka
    Postów: 166 178

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o jeny Basiulenku, albo jutro z rana zaraz rob test z pierwszego moczu, albo jeszcze dzis lec na betke albo prosto do gina!!!nie warto ryzykowac!!!
    dodma ze w mojej pierwszej ciazy tez miwyszla najpierw bardzo blada kreseczka i maz jej nawet nie widzial. mowil mi ze sobie wmawiam i zwidy mam! dopiero po ok 5 dniach byla bardziej widoczna!!

    km5scwa1ghavzzd2.png
    uwo93e3ktb237qer.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja na loozie a Wy w takim stresie :) hahahahha :D czekalam poprostu :d juz mnie to nie rusza :D Bedzie to bedzie :D

  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiulka taki bezbarwny mocz jest wtedy, kiedy dużo się pije i jest rozrzedzony. Z takiego moczu test Ci nie wyjdzie, trzeba czekać do jutra ale myślę, że dołączysz do zafasolkowanych :)

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak dziś nie dostanę miesiaczki to też testuję jutro rano jak basiulka:) Narazie okresu brak brzuch tylko lekko boli czasami i rano było bardzo delikatne brązowe plamienie i dziwi mnie to bo zawsze po takim plamieniu w ciągu godziny rozkręcał się okres a teraz nic latam co chwilę do wc oi sprawdzam czy okres nie przyszedł.... Chyba zwariuje do jutra :P

    atdc8iikup31msj2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ofelaine - kochana wrzuc na loozik ;) ja tak zrobilam i widzisz? nie polecialam na bete po 2 testach z blada krecha :D Jakos w to nie wierze ze moge byc w ciazy :d a szlag mnie trafia jak mam te testy robic :D ahahhaha

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a mnie znów muli :( i tempka znów poszła do góry ....

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez nie dopuszczam do siebie tej myśli jak sobie wyobraże, że moze jestem to aż się boję a przeciez chce niby być. Tylko w moim przypadku nie były to starania tylko będzie to wpadka :D

    atdc8iikup31msj2.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mialm tak że wcześniej to sie balismy że będzie wpadka i co będzie a teraz jak sie staramy to póki co nie ma

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym się bardzo cieszyła z tej wpadki bo i tak mielismy zaczać starania na wakacjach tylko nie na rękę byłoby mi to ze we wrzesniu bierzemy ślub i ciąża byłaby do tego czasu widoczna a sukienka juz zamówiona na wymiar :D:D ale lepiej wpaść teraz niż potem próbować i miałoby nie wyjść...

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    atdc8iikup31msj2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba kazda z nas tak miala :D ze bala sie ze wpadke zaliczy heheheh :D a ja nie obrazilabym sie na taka wpadke :D :D :D hahahhaha

  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale bardziej jestem nastawiona na okres może się spóźni tylko przez to nakręcanie się albo rozkręci jeszcze dzisiaj.... Wolę się nie nastawiać bo potem bedę sie smutać
    Basiulka a masz jakieś ciażowe objawy ?? :)

    atdc8iikup31msj2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jezeli jestem w ciazy oczywiscie :) to piersi nabrzmiale juz od miesiaca,wylewajace sie wprost ze stanika ale nie bolace. Czasami swedzai kluja ale nie bola.No troszke bola pod pachami chocby.

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja zaraz zwariuje mam takie skurcze i tak kłuje mnie prawy jajnik że nie wytrzymam zaraz

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez tak mialam jakis tydzien temu,moze wczesniej,przed miesiaczka.

  • ash Autorytet
    Postów: 1326 1092

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa ja miałam takie skurcze i ból jajnika w piątek. Myślałam że się skręcę z bólu. Przeszło dopiero w sobotę pod wieczór.

    ug3715nmrb0zdbvc.png

  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :oniqa pokażesz nam swój wykres?

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 20 maja 2013, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juz udostepniam

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 20 maja 2013, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też mam nabrzmiałe piersi i bolą przy dotyku i bardzo wrażliwe sutki jak się dotknę to nie mogę wytrzymać łaskoczą mnie :D brzuch prawie, że nie boli ale w sumie czuje jakbym zaraz miała dostać okres, czuje takie ciepło tan na dole :) Co ma być to będzie :)

    atdc8iikup31msj2.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 20 maja 2013, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    już jest

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
‹‹ 165 166 167 168 169 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego