Forum Starając się - ogólne Majowe starania
Odpowiedz

Majowe starania

Oceń ten wątek:
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bg-blockquote.jpg
    ;oniqa wrote:
    hej dziewczyny mam pytanie czy któraś brała tabletki http://allegro.pl/oeparol-olej-z-wiesiolka-60kaps-omega-6-piekno-wzm-i3200295157.html są dobre?? pomogły którejś

    Niestety ja Ci nie pomogę. Widzę że mało nas dzisiaj na forach...może później jeszcze raz sie przypomnij :)

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • anika Ekspertka
    Postów: 326 77

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwka wrote:
    No to dobrze, że Ci przeszło no to jeszcze jedna rada - odruch ssania pomaga, czy tam tik taka czy jakiegoś cukierasa. Chodzi o to aby ssać :D

    No buro i szaro, zimno bleeee...nie lubię takiej pogody bo nawet z człowieka energia ucieka

    Haha :) dziekuje. Bede pamietac.w cazy ze starsza corcia mialam strasz
    ne mdlosci..nic jesc nie moglam bo od razu mnie mdlilo.do kibla potrafilam sie nie wyrobic... Ale czeto sie nie robi dla dzidziusia :)

    fefa15317bdc514024168a480c517a28.png
  • Insidia89 Koleżanka
    Postów: 46 34

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa wrote:
    hej dziewczyny mam pytanie czy któraś brała tabletki http://allegro.pl/oeparol-olej-z-wiesiolka-60kaps-omega-6-piekno-wzm-i3200295157.html są dobre?? pomogły którejś

    Ja słyszałam ze jest super:) I tez kupilam w aptece za 25zl..ale chce skorzystac od nastepnego cyklu bo mam bardzo malutko śluzu..
    I mnie juz od 4 dni dni lewy jajnik kłuje i piersi sa jakies takie dziwnie wrazliwe..az ciagnie mnie pod same pachy..
    ktora ma fb??

    nzjddqk3gxzyvnum.png
    916axzdv0phl1wge.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AnMi wrote:
    cześć
    wiacie co miałam test robić jutro, ale oczywiście cos mnie tknęło ... rób test!!! i jest druga kreska nie tłusta ale jest. jeszcze nikomu nic nie mówię nawet mężowi wy jesteście pierwsze. mąż zrobi test w niedziele

    GRATULUJĘ :)

    AnMi lubi tę wiadomość

  • anika Ekspertka
    Postów: 326 77

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam fb

    fefa15317bdc514024168a480c517a28.png
  • Insidia89 Koleżanka
    Postów: 46 34

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anika wrote:
    Ja mam fb

    to moze sie wymienimy danymi na priv??

    nzjddqk3gxzyvnum.png
    916axzdv0phl1wge.png
  • Emilka WSK Autorytet
    Postów: 1184 906

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja mam Fb :) witam dziewczyny, całą noc leciała mi krew z nosa a rano wymiotowałam :/

    Insidia89 lubi tę wiadomość

    Zawsze będziemy Cię kochać !!!
    10 tydz- Maleństwo 6.06.2013 [*]
    002cf1800b.png

    a7dbd8d14944931f43d9602c2b1bc61d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

    Św. Dominiku- dopomóż! Wierzymy!
  • Insidia89 Koleżanka
    Postów: 46 34

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i gratulacje przyszlym mamuska:) Super ze Wam sie udalo...!

    nzjddqk3gxzyvnum.png
    916axzdv0phl1wge.png
  • Insidia89 Koleżanka
    Postów: 46 34

    Wysłany: 3 maja 2013, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilka WSK wrote:
    I ja mam Fb :) witam dziewczyny, całą noc leciała mi krew z nosa a rano wymiotowałam :/

    To musimy sie wymienic danymi na priv:)
    Przemeczenie chyba daje sie we znaki, ojjojojoj..a wymioty moga oznaczac tylko jedno:D

    nzjddqk3gxzyvnum.png
    916axzdv0phl1wge.png
  • anika Ekspertka
    Postów: 326 77

    Wysłany: 3 maja 2013, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To napiszcie do mnie na priv to Wam podam dane.jestem na tel i strasznie mi szwankuje.

    fefa15317bdc514024168a480c517a28.png
  • Emilka WSK Autorytet
    Postów: 1184 906

    Wysłany: 3 maja 2013, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Insidia89 wrote:
    Emilka WSK wrote:
    I ja mam Fb :) witam dziewczyny, całą noc leciała mi krew z nosa a rano wymiotowałam :/

    To musimy sie wymienic danymi na priv:)
    Przemeczenie chyba daje sie we znaki, ojjojojoj..a wymioty moga oznaczac tylko jedno:D

    Pojecia nie mam, ale zjadlam naleśnika i minęło.. Wysyłam Ci wiadomość :*

    Zawsze będziemy Cię kochać !!!
    10 tydz- Maleństwo 6.06.2013 [*]
    002cf1800b.png

    a7dbd8d14944931f43d9602c2b1bc61d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

    Św. Dominiku- dopomóż! Wierzymy!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2013, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwka wrote:
    bg-blockquote.jpg
    anika wrote:
    Dziewczyny jak myslicie zrobic zwykly test ciążowy czy lepiej isc na tą betke zobaczyc czy jest przyrost? boje sie troche ze Pani doktor nie da mi skierowania...a troche zal mi placic 55zł za zwykle badanie.
    Jeszcze zaraz sie porzygam :( ehhh

    Możesz zrobić zwykły test - nie zaszkodzi ale on Ci nie pokarze czy beta prawidłowo rośnie.

    A co do mdłości to dziewczyny się już wcześniej wypowiadały że arbuz im pomagał.

    A u nasz szaro, buro i ponuro...szkoda bo siostra z dzieciaczkami na grilla miała przyjechać ale w taką pogodę pewnie nie przyjadą :(

    zjesc banana ...bardzo pomaga ja mojego synaka tylko na bananach jak byl w brzuszku :)

  • Emilka WSK Autorytet
    Postów: 1184 906

    Wysłany: 3 maja 2013, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika nie szukaj :) już się mamay :D

    Zawsze będziemy Cię kochać !!!
    10 tydz- Maleństwo 6.06.2013 [*]
    002cf1800b.png

    a7dbd8d14944931f43d9602c2b1bc61d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

    Św. Dominiku- dopomóż! Wierzymy!
  • anika Ekspertka
    Postów: 326 77

    Wysłany: 3 maja 2013, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O nie.na sama mysl o bananach mnie mdli.haha
    Emilka-wkasnie zauwazylam

    fefa15317bdc514024168a480c517a28.png
  • mamuleska Autorytet
    Postów: 381 198

    Wysłany: 3 maja 2013, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na mdłości zwykle pomaga miętowa herbata. Albo sposób numer 2, świeży imbir, kawałek 2 cm, obrać, zetrzeć na grubej tarce albo drobno pokroić, zalać wrzątkiem i pić otrzymany płyn sam, dosłodzić lub dodawać do innych napojów.

    f2w3vfxm0sn54roj.png
    mjvywn155d3dwl35.png
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 3 maja 2013, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mamuleska też o tym słyszałam ;)

    a ja chyba muszę spisać ten cykl na straty , mało serduszkowania ze wzgledu na to że przeziębienie mnie wzięło wczoraj u lekarki byłam ,stwierdziła że nic złego sie nie dzieje ale od wczorajszego wieczora taki strasznie uporczywy kaszel mam , brzuch cały oberwany od tego kaszlu, :(( jestem trochę podłamana i wkurzona , mój organizm jest słaby :(((((((

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 maja 2013, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwka wrote:
    bg-blockquote.jpg
    ;oniqa wrote:
    hej dziewczyny mam pytanie czy któraś brała tabletki http://allegro.pl/oeparol-olej-z-wiesiolka-60kaps-omega-6-piekno-wzm-i3200295157.html są dobre?? pomogły którejś

    Niestety ja Ci nie pomogę. Widzę że mało nas dzisiaj na forach...może później jeszcze raz sie przypomnij :)

    chyba tak zrobie :)

    Iwka lubi tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • Emilka WSK Autorytet
    Postów: 1184 906

    Wysłany: 3 maja 2013, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa wrote:
    Iwka wrote:
    bg-blockquote.jpg
    ;oniqa wrote:
    hej dziewczyny mam pytanie czy któraś brała tabletki http://allegro.pl/oeparol-olej-z-wiesiolka-60kaps-omega-6-piekno-wzm-i3200295157.html są dobre?? pomogły którejś

    Niestety ja Ci nie pomogę. Widzę że mało nas dzisiaj na forach...może później jeszcze raz sie przypomnij :)

    chyba tak zrobie :)

    Ja je kupiłam wlaśnie i następny cykl zaczne brać, nie dość że ponoć od razu poprawia śluz (a u mnie z nim różnie) to jeszcze masa plusow dla zdrowia, cery itp :) opinie w internecie mówią o licznych fasolkach :)

    ;oniqa lubi tę wiadomość

    Zawsze będziemy Cię kochać !!!
    10 tydz- Maleństwo 6.06.2013 [*]
    002cf1800b.png

    a7dbd8d14944931f43d9602c2b1bc61d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

    Św. Dominiku- dopomóż! Wierzymy!
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 maja 2013, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Insidia89 wrote:
    ;oniqa wrote:
    hej dziewczyny mam pytanie czy któraś brała tabletki http://allegro.pl/oeparol-olej-z-wiesiolka-60kaps-omega-6-piekno-wzm-i3200295157.html są dobre?? pomogły którejś

    Ja słyszałam ze jest super:) I tez kupilam w aptece za 25zl..ale chce skorzystac od nastepnego cyklu bo mam bardzo malutko śluzu..
    I mnie juz od 4 dni dni lewy jajnik kłuje i piersi sa jakies takie dziwnie wrazliwe..az ciagnie mnie pod same pachy..
    ktora ma fb??

    ja własnie jutro kupie i zaczne brać ten cykl musi być mój :D

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 maja 2013, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilka WSK wrote:
    ;oniqa wrote:
    Iwka wrote:
    bg-blockquote.jpg
    ;oniqa wrote:
    hej dziewczyny mam pytanie czy któraś brała tabletki http://allegro.pl/oeparol-olej-z-wiesiolka-60kaps-omega-6-piekno-wzm-i3200295157.html są dobre?? pomogły którejś

    Niestety ja Ci nie pomogę. Widzę że mało nas dzisiaj na forach...może później jeszcze raz sie przypomnij :)

    chyba tak zrobie :)

    Ja je kupiłam wlaśnie i następny cykl zaczne brać, nie dość że ponoć od razu poprawia śluz (a u mnie z nim różnie) to jeszcze masa plusow dla zdrowia, cery itp :) opinie w internecie mówią o licznych fasolkach :)

    Emilka namówiłas mnie :) jutro kupuje i zaczynam brać w szczególności dla lepszego samopoczucia :)

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
‹‹ 44 45 46 47 48 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego