Forum Starając się - ogólne MAJOWE TESTOWANIE
Odpowiedz

MAJOWE TESTOWANIE

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2018, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie wiem czy ten maj bedzie dla mnie cudowny pozno owulka byla :/ ale za Was trzymam kciuki. Kochane fajniebybylo jakby na tej pierwszej stronie zaznaczyc kto mial pozytyw;) co myslicie??

  • Iseko Autorytet
    Postów: 1408 2355

    Wysłany: 3 maja 2018, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosiak88 wrote:
    Ja nie wiem czy ten maj bedzie dla mnie cudowny pozno owulka byla :/ ale za Was trzymam kciuki. Kochane fajniebybylo jakby na tej pierwszej stronie zaznaczyc kto mial pozytyw;) co myslicie??
    Zosia, zaznaczamy :) Marilen daje uśmiechniętą buźkę za pozytyw i smutną za negatyw.

    Marilen lubi tę wiadomość

    30 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Inozytol | Siofor 1500 | Letrox 62,5 - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 1,49
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️ANA, ASA, AOA: ok
    ❗Brak ochrony zarodka
    ✔PAI hetero

    🤵
    ❗Teratozoospermia
    ❗Oligozoospermia

    3.02.2021- 1. IUI (clo+ovitrelle+duphaston) ❌
    3.03.2021 - 2. IUI (clo+NAC+ovitrelle+duphaston) ❌

    💉Szczepienia limfocytami męża - 12.10, 2.11, 23.11.2021
  • Iseko Autorytet
    Postów: 1408 2355

    Wysłany: 3 maja 2018, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen dopiszesz mnie na 31? za dzisiejszy niestety ":("

    30 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Inozytol | Siofor 1500 | Letrox 62,5 - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 1,49
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️ANA, ASA, AOA: ok
    ❗Brak ochrony zarodka
    ✔PAI hetero

    🤵
    ❗Teratozoospermia
    ❗Oligozoospermia

    3.02.2021- 1. IUI (clo+ovitrelle+duphaston) ❌
    3.03.2021 - 2. IUI (clo+NAC+ovitrelle+duphaston) ❌

    💉Szczepienia limfocytami męża - 12.10, 2.11, 23.11.2021
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2018, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    super dziekuje za informacje zobacze sobie;)
    Czyli narazie tylko asioczek86 ma pozytyw gratuluje. A dziewczynom ktore mialy negatyw glowa do gory ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 maja 2018, 22:22

    Iseko lubi tę wiadomość

  • natalaa_aa Ekspertka
    Postów: 206 117

    Wysłany: 3 maja 2018, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen możesz mnie wpisać na dziś i od razu zaznaczyć pozytyw :) dzięki za gratulacje, w szoku jestem, że tak szybko się udało... To nasz 2 Cs o 2 dziecko, rok brałam antykoncepcje i myślałam że tak szybko się nie uda, a tu niespodzianka.

    zosiak88, Iseko, Annie1981, Olaa86, Skarpeta, OlivkowaMama, iNso87, pumka1990 lubią tę wiadomość

    natala :)thgf3e3ky5kkrrvd.png
    dxomdf9h9r427akt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 maja 2018, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluje super;)

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6656

    Wysłany: 3 maja 2018, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalaa. Gratulacje :)

    A zdjęć pozytywów nie wklejacie? To taki piękny widok :)

    pumka1990 lubi tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Marilen Autorytet
    Postów: 768 334

    Wysłany: 3 maja 2018, 23:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosiak88 wrote:
    Ja nie wiem czy ten maj bedzie dla mnie cudowny pozno owulka byla :/ ale za Was trzymam kciuki. Kochane fajniebybylo jakby na tej pierwszej stronie zaznaczyc kto mial pozytyw;) co myslicie??

    ZAznaczam od początku :)
    :) ciąża
    :( brak ciąży

    zosiak88, pumka1990 lubią tę wiadomość

    7u229jcgzsq578gy.png
  • Marilen Autorytet
    Postów: 768 334

    Wysłany: 3 maja 2018, 23:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iseko wrote:
    Marilen dopiszesz mnie na 31? za dzisiejszy niestety ":("

    Jasne, sie robi! :)

    Iseko lubi tę wiadomość

    7u229jcgzsq578gy.png
  • KlaudyŚ Autorytet
    Postów: 4286 2472

    Wysłany: 4 maja 2018, 06:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen wrote:
    Jasne, sie robi! :)
    A mi zmienić na 16.05?

    Klamka82 lubi tę wiadomość

    p19uskjonvbututx.png

    relgwn15ul8mpggj.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 maja 2018, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen prosze o wpisanie na 12.05;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 maja 2018, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczynki!

    U mnie temperaturka trzyma na razie więc czekam aż mi ovu wyznaczy owulację i czas odliczania znowu rusza.

    Czuję się zupełnie normalnie, zero objawów owulacyjnych.

    Co tam u Was?

    Ja siedzę w pracy z ogromną migreną :(

  • Natalia91! Autorytet
    Postów: 433 210

    Wysłany: 4 maja 2018, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalaa, asioczek meeeega wam gratuluje! <3 dbajcie teraz o siebie i swoje fasolki :)

    Ja wpisana jestem na jutro i oddałabym wiele żeby do was dołączyć i ujrzeć 2 kreski ale niestety wszystkie znaki na ciele wskazują ze @ nadchodzi :( także raczej nie dostane spóźnionego, najwspanialszego prezentu urodzinowego ale może maj okaze się owocniejszy...

    Skarpeta lubi tę wiadomość

    7u22ugpj8heetxf1.png
  • kozgo Autorytet
    Postów: 4426 3339

    Wysłany: 4 maja 2018, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny te które miały niski progesteron czy leki ns podniesienie działają od razu czy kilka cykli się czeka ka jestem w tym zielona, pierwsza ciąża była w 1cyklu a teraz i mąż ma problemy i jak teraz się okazuje i ja.

    qb3cpiqv120x7xhb.png
  • Marilen Autorytet
    Postów: 768 334

    Wysłany: 4 maja 2018, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kozgo wrote:
    Dziewczyny te które miały niski progesteron czy leki ns podniesienie działają od razu czy kilka cykli się czeka ka jestem w tym zielona, pierwsza ciąża była w 1cyklu a teraz i mąż ma problemy i jak teraz się okazuje i ja.

    Działają chyba natychmiast, ale u mnie nadal spada gwałtownie jeszcze podczas przyjmowania dupka. Frustrujące to, no chyba że problem tkwi jeszcze w czymś o czym nie wiem :/

    7u229jcgzsq578gy.png
  • Olaa86 Ekspertka
    Postów: 164 83

    Wysłany: 4 maja 2018, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kozgo wrote:
    Dziewczyny te które miały niski progesteron czy leki ns podniesienie działają od razu czy kilka cykli się czeka ka jestem w tym zielona, pierwsza ciąża była w 1cyklu a teraz i mąż ma problemy i jak teraz się okazuje i ja.


    Mi duphaston ladnie podnosi - bo i w pierwszej i w drugiej ciazy dzienw po @ ktora nie przyszla robilam bete i progesteron i mialam wna granicy 10-11 czyli bardzo niski i jak od razu dostawalam duphaston to normalne ciążę do konca ladnie utrzymalam

    Szymon - 07.02.2012
    Mateusz - 02.08.2016
    Mamy to :) trzecia ciąża :)
    Wyniki bety: 11 dpo - 20, 14 dpo - 96, 18 dpo - 475
  • patkaaxx90 Autorytet
    Postów: 834 668

    Wysłany: 4 maja 2018, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluje pozytywnych testów :):)

    Miłosz
    bl9cpiqvy4ezsagr.png
    Honoratka
    gyxw8u695zbv7tdy.png
  • trzydziecha Autorytet
    Postów: 1041 662

    Wysłany: 4 maja 2018, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam ogolne pytanie, troche glupie... robicie testy juz po terminie planowanej @, w jej dniu czy jakos wczesniej?
    Wiem ze niby powinno sie po terminie @ ale hm chyba np 2-dni wczesniej tez juz cos powinno wyjsc jakby bylo... jak robicie?

    Starania od 06.2017
    12.12.2018 - 2 kreski + beta 308
    04.01.2019 - mamy serduszko <3
    22.08.2019 - Tomuś jest już z nami <3 <3 <3

    n59y9vvj275r1f8v.png
  • Magda - mbc Autorytet
    Postów: 6946 5291

    Wysłany: 4 maja 2018, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzydziecha wrote:
    Dziewczyny mam ogolne pytanie, troche glupie... robicie testy juz po terminie planowanej @, w jej dniu czy jakos wczesniej?
    Wiem ze niby powinno sie po terminie @ ale hm chyba np 2-dni wczesniej tez juz cos powinno wyjsc jakby bylo... jak robicie?

    Ja robię max 2 dni wcześniej, bo wtedy już są raczej pewne :)

    J. 💙 11.06.2019
    J. 💙 05.08.2021
    h84fl6d8kr38ixjk.png
  • Olaa86 Ekspertka
    Postów: 164 83

    Wysłany: 4 maja 2018, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzydziecha wrote:
    Dziewczyny mam ogolne pytanie, troche glupie... robicie testy juz po terminie planowanej @, w jej dniu czy jakos wczesniej?
    Wiem ze niby powinno sie po terminie @ ale hm chyba np 2-dni wczesniej tez juz cos powinno wyjsc jakby bylo... jak robicie?

    Ja najwcześniej robie w, dniu okresu poniewaz ostatnia faze mam 10-cio dniowa wiec nawet w sniu okresu moze tesr wujsc negatywny bo dopiero co by sie zagniezdzilo

    Szymon - 07.02.2012
    Mateusz - 02.08.2016
    Mamy to :) trzecia ciąża :)
    Wyniki bety: 11 dpo - 20, 14 dpo - 96, 18 dpo - 475
‹‹ 17 18 19 20 21 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego