Forum Starając się - ogólne Marcowe Starania
Odpowiedz

Marcowe Starania

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzia-trzymamy jutro kciuki za testowanie i by @ nie przyszla :)

    anja385 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey dziewczyny, pisze bo dzis mam mega dola.. czuje ze znow @ przyjdzie i nie zobacze zielonej kropy, od wczoraj przesladuje mnie ta mysl ;(

    sama_sama, niedostepna, kasienkaa, madzialenka00 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anja- główka do góry :) póki jeszcze nie przyszła sa szanse... tez mam doła i dziwne przeczucia..ale nie ma sie co poddawać :* naprawde. Warto jest sie troszke pomeczyc :*

  • MADZIA987 Przyjaciółka
    Postów: 92 29

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika321 wrote:
    madzia-trzymamy jutro kciuki za testowanie i by @ nie przyszla :)

    dziekuje ja rowniez trzymam kciuki za fasoleczki moze wszystki bedziemy mogly sie pochwalic fasolka :)

    MADZIA987
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No oby oby, nie wiem skad sie biora takie glupie mysli.. ;) oby wszystkim sie udalo ;))

    sama_sama, niedostepna, kasienkaa, madzialenka00 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratki dla wszystkich szczesliwych i zafasolkowanych staraczek ;) 9d6ed8c44ac9da9d98996b2ca6373784.png

    Ulala, sama_sama, niedostepna, kasienkaa, madzialenka00 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anja- ja tez nie wiem. Niby jestem pozytywnej mysli i wierze ze sie udało..ale z drugiej strony strasznie sie boje :(

    kasienkaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIA987 wrote:
    olaola wrote:
    Gratulacje sama_ja :)

    Dziewczyny ja od rana mam pytanie jak to z tą szyjką jest, bo czasem sprawdzam, i np. tego samego dnia rano jest wysoko, po poludniu nisko, to który pomiar jest prawidłowy? bo np rano sprawdze jest wysoko to moze byc owulka ale moze sie obniżyc nie sprawdze i sie okaze ze jednak nisko. nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi. czytałam ze powinno się kazdego dnia o jednej porze mierzyć i że ponoć szyjka tak szybko nie zmienia swojej pozycji. i sama nie wiem, niepotrzebnie w ogóle tam gmeram. wczoraj wieczorem była srednio i otwarta (myśle @ idzie) a dziś rano w ogóle jej nie wyczułam. proszę nie wyzywajcie mnie za to pytanie ;)

    szyjke bada sie codziennie o stałej porze ale najlepiej po południu lub pod wieczor poniewaz po nocy moze ona miec rozne połozenie :)

    madzia dziękuję. czuję, że znow nic z tego, brzuch pobolewa jak na @, kurde akurat na Święta :/

  • kaaarola88 Koleżanka
    Postów: 32 23

    Wysłany: 28 marca 2013, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej mam pytanko,od kilku dni temp. mam podwyzszona i czuje sie senna i oslabiona,jestem 5 dni po ovu,jak myslicie co to moze byc
    ??
    pozdrowionka ja mykam do pracy

    kasienkaa lubi tę wiadomość

    kaaarola88
  • aisa Autorytet
    Postów: 4456 13254

    Wysłany: 28 marca 2013, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaaarola - temp wygląda normalnie, wyższa po skoku ovu. 5 dni po ovu niewiele moźna powiedzieć. No ale wykres ładny :)

    o148e6yd9z2ipahq.png
    wnidtv73ksjvw8t0.png
  • karoam Autorytet
    Postów: 939 2548

    Wysłany: 28 marca 2013, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulala- wielkie gratulacje i spokojnych 9 miesiecy! :)

    A u mnie chyba nici ze staran, cos ma takie przeczucie, ze znowu nic z tego... :( Jakis ten moj wykres dziwny- tempka od wczoraj idzie w dol, skoku nie bylo...juz sama nie wiem

    Ulala lubi tę wiadomość

    1usaej28ly44zrzp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I jak dzisiejsze testowanie ?
    Ja spasowałam. bede testować dopiero w pon albo wt.

  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 28 marca 2013, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja testuje dopiero kolo 8 jak a 5 nie przyjdzie ;) A kysz @!!! :)

    Anika321, Ulala lubią tę wiadomość

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • Kropka Autorytet
    Postów: 2135 3205

    Wysłany: 28 marca 2013, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sama_ja i Ulala gratulacje :) :) :)

    Ulala lubi tę wiadomość

    f2wl8iikvmjqq5fe.png
    zem3iei3ovaf51qt.png
  • Konwalia Autorytet
    Postów: 1813 2472

    Wysłany: 28 marca 2013, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No Marcóweczki rozkręciłyście się. Chyba fluidki działają ;-)

    Gratuluję Sama_ja!

    l22nroeq1zznmx65.png
    l22ntv73nfpjjdx8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny :) ależ mam dziś zwariowany dzień :) ale tak pozytywnie :)
    jak powiedziałam Mężowi o 5. rano, że test wyszedł pozytywny to zapytał tylko "żartujesz?" jak powiedziałam, że nie, to "ok" o odwrócił się i spal dalej :D a po 10 minutach przyszedł do mnie i zapytał "serio? już" tak szybko?" :)))
    mam nadzieję, że u Was też będzie zielono na wykresie :)))))

    Paula90, Kfjatus, Kropka, Anika321, Libra lubią tę wiadomość

  • Ulala Autorytet
    Postów: 1063 1149

    Wysłany: 28 marca 2013, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sama ja- dobry mąż dobry :D
    moj tym razem powiedział, że jeszcze nie będzie sie cieszyć...ale ho nie winie za to....wiem, ze też się boi....w przyszły piątek usg,,,,a jutro kolejna beta

    201311191581.png
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/
    https://www.facebook.com/Blizniaczecuda

    Moje dwa aniołki czuwają (*) 01.08.12, 04.10.12
    moja walka: http://dzieckomojadroga.blogspot.co.uk/


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2013, 07:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kobitki :)
    Nie wytrzymałam i zrobiłam test.
    Wyszła ledwowidoczna kreseczka..powtorze test we wt by sie upewnić.

    Kropka, aisa, Libra, Ulala lubią tę wiadomość

  • Kropka Autorytet
    Postów: 2135 3205

    Wysłany: 29 marca 2013, 07:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anika, to super z ledwo widocznej zrobi się mocno widoczna kreseczka :) trzymam kciuki za ta mocną drugą kreseczkę - wiem jak męcząca jest ta niepewność, ale już Ci gratuluję :)

    Anika321 lubi tę wiadomość

    f2wl8iikvmjqq5fe.png
    zem3iei3ovaf51qt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2013, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój mąż też ją widział :) wiec nie zbzikowałam :)

    Libra lubi tę wiadomość

‹‹ 165 166 167 168 169 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego