Forum Starając się - ogólne Marcowe Starania
Odpowiedz

Marcowe Starania

Oceń ten wątek:
  • aisa Autorytet
    Postów: 4456 13254

    Wysłany: 27 marca 2013, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje Ulala :)

    Ulala lubi tę wiadomość

    o148e6yd9z2ipahq.png
    wnidtv73ksjvw8t0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 marca 2013, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulala Gratuluję :)

    Ulala lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 marca 2013, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulala- ogroooooooomne gratki!! :) zdrooowia duzo :)

    Ulala lubi tę wiadomość

  • kaaarola88 Koleżanka
    Postów: 32 23

    Wysłany: 27 marca 2013, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dołączam się do gratulacji:D
    zdrówka życzę:D

    Ulala lubi tę wiadomość

    kaaarola88
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 04:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulala wrote:
    dziewczyny nie było mnie tu kilka dni ale wracam z pięknymi wieściami zafasolkowania :)

    cześć Dziewczyny :)) Ulala serdecznie gratuluję i życzę spokojnych miesięcy :)) zresztą sobie też tego życzę :)))))))

    Ulala, Kfjatus, Kropka lubią tę wiadomość

  • aisa Autorytet
    Postów: 4456 13254

    Wysłany: 28 marca 2013, 05:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje sama_ja :)
    Zielona końcówka marca, ale super!

    U mnie ovu na dniach więc łapie Wasze ciążowe fluidy i do działania <3 się biorę ;)

    Staraczkom powodzenia a testującym II kresek życzę :)

    Libra, Kfjatus lubią tę wiadomość

    o148e6yd9z2ipahq.png
    wnidtv73ksjvw8t0.png
  • Kfjatus Autorytet
    Postów: 2946 7692

    Wysłany: 28 marca 2013, 05:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sama_ja gratuluję . Mi spadła temperatura, więc pewnie nici z tego cyklu. Do @ jeszcze kilka dni... Asia bierz się za te staranka, a z pewnością się uda :-)

    1221648qmrgggy559.gif
  • Anula81 Ekspertka
    Postów: 182 75

    Wysłany: 28 marca 2013, 05:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulala wrote:
    dziewczyny nie było mnie tu kilka dni ale wracam z pięknymi wieściami zafasolkowania :)

    Gratulacje kochana!!!!!

    Ulala lubi tę wiadomość

    913ff6ae1e30f961f9433a46393b824c.png
    9ewnskjoj2ru31nq.png
  • Anula81 Ekspertka
    Postów: 182 75

    Wysłany: 28 marca 2013, 05:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Dzisiaj nie mam siły nawet oczu otworzyć, a już siedzę w pracy. Oby do 14. Potem lecę na wizytę do gina na 16 zobaczymy co z tym posiewem i przekazać dobrą nowinę pani doktor :-)
    Miłego poranka dziewczyny. Przesyłam fludki +--++---+++++ :-)

    Libra, Ilona, aisa lubią tę wiadomość

    913ff6ae1e30f961f9433a46393b824c.png
    9ewnskjoj2ru31nq.png
  • Anula81 Ekspertka
    Postów: 182 75

    Wysłany: 28 marca 2013, 05:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratki sama _ja !!!!! Mówiłam że marzec będzie owocny;-)

    913ff6ae1e30f961f9433a46393b824c.png
    9ewnskjoj2ru31nq.png
  • Ulala Autorytet
    Postów: 1063 1149

    Wysłany: 28 marca 2013, 06:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sama_ja wrote:
    Ulala wrote:
    dziewczyny nie było mnie tu kilka dni ale wracam z pięknymi wieściami zafasolkowania :)

    cześć Dziewczyny :)) Ulala serdecznie gratuluję i życzę spokojnych miesięcy :)) zresztą sobie też tego życzę :)))))))

    No kochana gratuluje!
    To wychodzi mniej wiecej ten sam termin :)

    Ania umknęło mi wiec teraz ci gratuluje!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 marca 2013, 19:44

    201311191581.png
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/
    https://www.facebook.com/Blizniaczecuda

    Moje dwa aniołki czuwają (*) 01.08.12, 04.10.12
    moja walka: http://dzieckomojadroga.blogspot.co.uk/


  • martula Ekspertka
    Postów: 143 100

    Wysłany: 28 marca 2013, 06:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulala wrote:
    dziewczyny nie było mnie tu kilka dni ale wracam z pięknymi wieściami zafasolkowania :)

    Gratulacje!

    Ulala lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sama_ja, ulala... wielkie gratki dziewczyny:)
    ach, jak miło:) znów się fasolinki posypały:)

    Ulala lubi tę wiadomość

  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ula gratulacje :) Łapię fluidki ciążowe i zaczynam nowy cykl.

    Ulala lubi tę wiadomość

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • Meginka Autorytet
    Postów: 1250 1183

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczynki zafasolkowane- serdeczne i szczere gratulacje !!!! Niech się dzidzie dobrze rozwijają :) Dużo zdrówka! :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 marca 2013, 07:24

    Ulala lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2013, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje sama_ja :)

    Dziewczyny ja od rana mam pytanie jak to z tą szyjką jest, bo czasem sprawdzam, i np. tego samego dnia rano jest wysoko, po poludniu nisko, to który pomiar jest prawidłowy? bo np rano sprawdze jest wysoko to moze byc owulka ale moze sie obniżyc nie sprawdze i sie okaze ze jednak nisko. nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi. czytałam ze powinno się kazdego dnia o jednej porze mierzyć i że ponoć szyjka tak szybko nie zmienia swojej pozycji. i sama nie wiem, niepotrzebnie w ogóle tam gmeram. wczoraj wieczorem była srednio i otwarta (myśle @ idzie) a dziś rano w ogóle jej nie wyczułam. proszę nie wyzywajcie mnie za to pytanie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 marca 2013, 07:51

  • Asia87 Autorytet
    Postów: 1911 1260

    Wysłany: 28 marca 2013, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje dziewczynki :)

    Ulala lubi tę wiadomość

    Synuś, największe szczęście :*
    Córcie ur. 28.02.18r.
    04.2016 [*] 10tc 09,11.2016 cb

  • Brava Ekspertka
    Postów: 166 178

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka Dziewuszki!
    zmierzylam rano temp i byla nadal w gorze
    robie test-negatywny
    a na papierze toaletowym czerwono-brazowe plamienie czyli idzie @
    tylko dziwne ze temp nie spadla, zawsze mi spada w dzien @
    no cóz dolacze do kwietniówek i juz! i bedzziemy dzialac dalej...
    Buziaki!!!

    km5scwa1ghavzzd2.png
    uwo93e3ktb237qer.png
  • MADZIA987 Przyjaciółka
    Postów: 92 29

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olaola wrote:
    Gratulacje sama_ja :)

    Dziewczyny ja od rana mam pytanie jak to z tą szyjką jest, bo czasem sprawdzam, i np. tego samego dnia rano jest wysoko, po poludniu nisko, to który pomiar jest prawidłowy? bo np rano sprawdze jest wysoko to moze byc owulka ale moze sie obniżyc nie sprawdze i sie okaze ze jednak nisko. nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi. czytałam ze powinno się kazdego dnia o jednej porze mierzyć i że ponoć szyjka tak szybko nie zmienia swojej pozycji. i sama nie wiem, niepotrzebnie w ogóle tam gmeram. wczoraj wieczorem była srednio i otwarta (myśle @ idzie) a dziś rano w ogóle jej nie wyczułam. proszę nie wyzywajcie mnie za to pytanie ;)

    szyjke bada sie codziennie o stałej porze ale najlepiej po południu lub pod wieczor poniewaz po nocy moze ona miec rozne połozenie :)

    MADZIA987
  • MADZIA987 Przyjaciółka
    Postów: 92 29

    Wysłany: 28 marca 2013, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moja tempka tez w górze i @ nie ma boli mnie brzuch jak na @ jajnik czasem zakuje i sutki wrazliwe mam objawy jak na @ zobaczymy jutro bede testowac nie wytrzymam dłuzejv :)

    MADZIA987
‹‹ 164 165 166 167 168 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ