Forum Starając się - ogólne METODA NAPROTECHNOLOGI
Odpowiedz

METODA NAPROTECHNOLOGI

Oceń ten wątek:
  • Sabinkusiaa Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 11 października 2018, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aishha wrote:
    zalezy jak on wygląda, jest biały, papkowaty?
    Po dniach płodnych szyjka macicy musi miec gesty sluz, w ciazy wystepuje podobny, "czopuje" on wejscie i m.in chroni przed bakteriami itp
    Normalny mam gesty sluz taki kremowy przypominający lekki balsam do ciała i mam to już x lart zaraz po owulacji w taki sue zmienia wiec dla mnie to jest dziwne ze oni nie dopuszczają takiego śluzu do obserwacji,przecież działa progesteron który właśnie zmienia sluz płodny w niepłodny po owulacji. zgłupiałam już całkiem ....

  • Aishha Autorytet
    Postów: 2156 714

    Wysłany: 11 października 2018, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Babelki wrote:
    @Aishha a Ty tak miałaś i zastosowałaś dietę i Ci się poprawiło?
    ja mialam food detective, po odstawieniu nabialu i jajek zniknął błyszczący sluz tzn 4AD

    Synek ❤
    ae25cb9caf.png[/url]

    ciąża dzięki Naprotechnologia-Białystok
  • marlenqa31 Przyjaciółka
    Postów: 221 42

    Wysłany: 11 października 2018, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapisałam się do tej Akademii Płodności i dostałam darmową dietę na 7 dni ;) wygląda nienajgorzej, trzeba chyba znowu brać się za siebie.
    Najgorzej, że przy PCOS zazwyczaj ma się problemy z nadwagą, a ja jestem w miarę szczupła. I chyba też temu nie odczuwam, żeby się usilnie odchudzać..

    W ogóle jak zajdę do domu z pracy to napiszę Wam moje wyniki jakie robił mi Tomaszewski, może ktoraś z Was ma podobne..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 października 2018, 15:17

    2018- zaczynam przygodę z napro -PCOS, Hashimoto, helicobacter, nietolerancje pokarmowe
    2019-06 - luteina + Etruzil przez 3 cykle, glucophage XR
    2019-09 - Etruzil przez 3 cykle, duphaston od P+3, dostinex, wit D, wapno, glucophage XR
    2019-12 - Etruzil i Ovitrelle przez dwa cykle, Glucophage XR, Dostinex, witaminy, dieta
    2020-01 skierowanie na laparoskopię. 2020-03 laparoskopia i histeroskopia- niedrożne jajowody i zrosty w macicy
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 października 2018, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Dziewczyny! Do kogo się wogóle kierujecie w celu ustalenia takiej diety? Od czego zacząć? Z góry dziękuję za pomoc!

  • Aishha Autorytet
    Postów: 2156 714

    Wysłany: 11 października 2018, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sabinkusiaa wrote:
    Normalny mam gesty sluz taki kremowy przypominający lekki balsam do ciała i mam to już x lart zaraz po owulacji w taki sue zmienia wiec dla mnie to jest dziwne ze oni nie dopuszczają takiego śluzu do obserwacji,przecież działa progesteron który właśnie zmienia sluz płodny w niepłodny po owulacji. zgłupiałam już całkiem ....

    no to jest normalne po owulacji, tez taki mam. Ale on jest ciężki do zaobserwowania na samym papierze, chyba że badasz sie palcem :)
    ja aplikujac luteine wiem ze taki mam ale po paru dniach znika i albo jest 4 albo 0AD

    Synek ❤
    ae25cb9caf.png[/url]

    ciąża dzięki Naprotechnologia-Białystok
  • Sabinkusiaa Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 11 października 2018, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za odpowiedz

  • Babelki Przyjaciółka
    Postów: 107 27

    Wysłany: 11 października 2018, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    @sabinkusia, a jest rozciągliwy chociaż trochę?

  • Sabinkusiaa Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 11 października 2018, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po płodnych raczej nie

  • marlenqa31 Przyjaciółka
    Postów: 221 42

    Wysłany: 12 października 2018, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Testosteron mam np. 48,16 ng/dl, nie wiem to chyba dużo?
    TSH- 1,73 ulU/ml, DHEA-S - 3,2 ug/ml, FT3 3,26 pg/ml, FT4 1,13 ng/dl, E2 50,50 pg/ml, FSH 5,28 mlU/ml, LH 37,66 mlU/ml.

    Od wczoraj znowu na dietę przeszłam, mam nadzieję, że dam radę wytrzymać :)

    2018- zaczynam przygodę z napro -PCOS, Hashimoto, helicobacter, nietolerancje pokarmowe
    2019-06 - luteina + Etruzil przez 3 cykle, glucophage XR
    2019-09 - Etruzil przez 3 cykle, duphaston od P+3, dostinex, wit D, wapno, glucophage XR
    2019-12 - Etruzil i Ovitrelle przez dwa cykle, Glucophage XR, Dostinex, witaminy, dieta
    2020-01 skierowanie na laparoskopię. 2020-03 laparoskopia i histeroskopia- niedrożne jajowody i zrosty w macicy
  • Sess Koleżanka
    Postów: 67 8

    Wysłany: 14 października 2018, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, zrobiłam wczoraj badanie progesteronu i estradiolu (pik+7) brałam przy pik+1 zastrzyk z ovitrelu i mam wyniki
    Estradiol 410,1 ( Faza Foli 45,4-854; Faza owu 151-1461, faza Lut 82-1251, Ciąża pow 500

    progesteron 101,8 (faza Foli 0,18 -2,84; faza owu 0,39-38,10 Faza lut 5,82- 75,90)

    pomożecie proszę w interpretacji :)

  • Babelki Przyjaciółka
    Postów: 107 27

    Wysłany: 15 października 2018, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny, mam nadzieję że miałyście udany weekend bo pogoda była super ;)
    @marlenqa jak tam - 'ciocia' Cię odwiedziła? ;)
    @Sess musisz podać jednostki do wyników
    Ja mam swoje z przed 5lat takie:
    W 2 dc:
    FSH: 6,8 mIU/ml
    LH: 6,6 mIU/ml
    Ca-125: 66,6 U/ml

    W 23 dc:
    ESTRADIOL: 128 pg/ml
    PROGESTERON: 2,17 ng/ml
    Teraz mamkolejny cykl rowalony tak że nie moge sensownie tego peak + 7 wyznaczyć ;/
    W interpretacji nie pomogę, za to chętnie zapytam co to za zastrzyk i na co to dają?

  • Aishha Autorytet
    Postów: 2156 714

    Wysłany: 15 października 2018, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sess wrote:
    Dziewczyny, zrobiłam wczoraj badanie progesteronu i estradiolu (pik+7) brałam przy pik+1 zastrzyk z ovitrelu i mam wyniki
    Estradiol 410,1 ( Faza Foli 45,4-854; Faza owu 151-1461, faza Lut 82-1251, Ciąża pow 500

    progesteron 101,8 (faza Foli 0,18 -2,84; faza owu 0,39-38,10 Faza lut 5,82- 75,90)

    pomożecie proszę w interpretacji :)

    a czym suplementujesz progesteron?

    Synek ❤
    ae25cb9caf.png[/url]

    ciąża dzięki Naprotechnologia-Białystok
  • Sess Koleżanka
    Postów: 67 8

    Wysłany: 15 października 2018, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biorę dupka ale to zanim wzięłam w tym cyklu to zrobiłam badania.
    kurcze nie mam kartki z wynikami, wieczorem sprawdzę jednostki:)

  • Sess Koleżanka
    Postów: 67 8

    Wysłany: 15 października 2018, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Babelki wrote:
    hej dziewczyny, mam nadzieję że miałyście udany weekend bo pogoda była super ;)
    @marlenqa jak tam - 'ciocia' Cię odwiedziła? ;)
    @Sess musisz podać jednostki do wyników
    Ja mam swoje z przed 5lat takie:
    W 2 dc:
    FSH: 6,8 mIU/ml
    LH: 6,6 mIU/ml
    Ca-125: 66,6 U/ml

    W 23 dc:
    ESTRADIOL: 128 pg/ml
    PROGESTERON: 2,17 ng/ml
    Teraz mamkolejny cykl rowalony tak że nie moge sensownie tego peak + 7 wyznaczyć ;/
    W interpretacji nie pomogę, za to chętnie zapytam co to za zastrzyk i na co to dają?


    Ovitrel zastrzyk na pęknięcie pęcherzyka:)

  • Aishha Autorytet
    Postów: 2156 714

    Wysłany: 15 października 2018, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sess wrote:
    biorę dupka ale to zanim wzięłam w tym cyklu to zrobiłam badania.
    kurcze nie mam kartki z wynikami, wieczorem sprawdzę jednostki:)

    peak+7 i jeszcze nie brałas dupka? to w ktorym dniu cyklu masz zalecony? ogolnie to bardzo wysoki ten progesteron, u mnie tez wyszedl dziwnie wysoki ale mogla luteina go podniesc, dzis w razie czego zrobiłam bete bo cos wszystko dziwnie wygląda.

    Synek ❤
    ae25cb9caf.png[/url]

    ciąża dzięki Naprotechnologia-Białystok
  • Sess Koleżanka
    Postów: 67 8

    Wysłany: 15 października 2018, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aishha wrote:
    peak+7 i jeszcze nie brałas dupka? to w ktorym dniu cyklu masz zalecony? ogolnie to bardzo wysoki ten progesteron, u mnie tez wyszedl dziwnie wysoki ale mogla luteina go podniesc, dzis w razie czego zrobiłam bete bo cos wszystko dziwnie wygląda.

    dupka mam brać peak + 7 po badaniu wzięłam. 21 dc jeżeli peak jest nie do oznaczenia.

    luteiny nie biorę, mam sterydy ale raczej nie mają wpływu na progesteron.

  • Sess Koleżanka
    Postów: 67 8

    Wysłany: 15 października 2018, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj robiłam jeszcze raz( tak mi poleciła trenerka) i wyniki są jeszcze wyższe.

    estradiol 617 pmol/l
    progesteron 118,53 pmol/l

  • Aishha Autorytet
    Postów: 2156 714

    Wysłany: 15 października 2018, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sess wrote:
    dupka mam brać peak + 7 po badaniu wzięłam. 21 dc jeżeli peak jest nie do oznaczenia.

    luteiny nie biorę, mam sterydy ale raczej nie mają wpływu na progesteron.

    a jak dlugie masz cykle?

    Synek ❤
    ae25cb9caf.png[/url]

    ciąża dzięki Naprotechnologia-Białystok
  • Sess Koleżanka
    Postów: 67 8

    Wysłany: 15 października 2018, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    poprzednie 35,32 i 23 dni.więc totalnie różnie.

  • Aishha Autorytet
    Postów: 2156 714

    Wysłany: 15 października 2018, 11:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sess wrote:
    poprzednie 35,32 i 23 dni.więc totalnie różnie.

    no ale jesli tak pozno zaczynasz brac progesteron to wiadomo, że automatycznie przedluzasz sobie cykl. Przewaznie bierze sie od 16-25 dc i odstawia jesli nie ma ciazy.
    progesteron masz wysoki, moze warto zrobic test? ktory to dzien cyklu dzis?

    Synek ❤
    ae25cb9caf.png[/url]

    ciąża dzięki Naprotechnologia-Białystok
‹‹ 345 346 347 348 349 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego