Forum Starając się - ogólne Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!
Odpowiedz

Młode staraczki po 20'tce- łączmy się!

Oceń ten wątek:
  • karolka22 Autorytet
    Postów: 887 606

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 kwietnia 2015, 18:32

    cl2sjfv.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie też @ ;(

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to tak samo jak mój D ... dlatego Ja też rzadko pieke ale lubie bardzo ;) jak jestem u Mamuśki w PL to pieczemy obie ;) Ja wrzuce tą stronke ale nie dzis bo za duzo szukania ale dokladnie , nie wszystko da sie przetestować


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aniacicha wrote:
    U mnie dziś senny dzień głowa mnie boli jeszcze pogoda okropna jakby jesień nadchodziła blee szaro buro i do DUP***

    A w Szczecinie było piękne słoneczko! ;D szkoda tylko że podziwiałam je zza okien pracy...
    baby1991 wrote:
    Dziewczynki ja mam takie pytanko do Was mieszkacie w domach,blokach,wynajmujecie czy macie wlasnosciowe? My mieszkamy narazie na wynajmowanym musismy przy mierzyć się w przyszłości do jakiegoś kredytu bo innej opcji nie widzę.

    Ja mieszkam w kamienicy z tata i z moim Arturem. Mamy 3 pokoje. Sypialnie i pokój nieużywany ;p Pórcz tego mam swoje mieszkanie obecnie w nim żyje i mieszka moja babcia i niech tam siedzi jak najdłużej! :D w wakacje chcemy iść sobie coś wynająć chce parter z ogródkiem:D Zobaczymy! :D
    aniacicha wrote:
    Kobiety poszła dziś do toalety rano no i mnie skusiło zrobiłam test ręce mi się trzesły jak cholera mówię sobie nie no wyrzucam i nie patrzę ale sobie pomyślałam no jak juz zaczełam to skończe myślę co będzie to będzie patrzę pozytywny
    Mowie do mojego lec do apteki kup drugi w wielkiej panice poleciał kupił
    No i zrobiłam teraz drugi jest druga krecha
    Matko boska może w końcu się udało co nie?
    Nie nakręcam się bardzo bo to może się jeszcze coś zmienić teraz czekam na bete w piątek
    Ale normalnie mam ochotę Sobie powrzeszczyc tak by mnie cały świata uśłyszał
    Ciche gratulacje!!! Ale dobra wiadomość! ;D Czekam na kolejne wieści:D

    Mordeczka wrote:
    U mnie wystąpiło plamienie dam znać jak się rozkręci:(

    No niee to mnie załamałaś;( u mnie też plamienie... Jeszcze się @ nie rozkręciła, ale brzuch na @ boli:( niestety, może w marcu się uda!:(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lutego 2015, 21:24

  • Biedroneczka29 Autorytet
    Postów: 2857 2098

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jakis czast temu natknelam sie na pewien artykul i wyczytalam w nim,ze po stosunku dobrze,zeby kobieta polezala 10-15 minut z nogami w gorze.Slyszalyscie o tym??Kurcze przyznam sie,ze tak robie no,ale nie 10 a tym bardziej 15 minut tylko max 5 minut.

    Sofija <3
    Udalo sie w <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu :)
    201602294556.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słyszałam o tym dawno już i tak czasami też robiłam ;) leżałam z 10 minut a czasami z 5 max i wsio ale ja lezałam na brzuchu bo tez działa a ja mam tyłozgięcie więc tym bardziej ;) nie koniecznie musze świece robic


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • aniacicha Autorytet
    Postów: 431 352

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona sorki za błąd piszę czasami z tel jak mąż mi zabiera tableta i pewnie nie zauważyłam jak napisałam
    Wiec może być tak że często będziesz mnie poprawiać :P żartuje oczywiście
    Ale jedno mówiąc nie nawidze pisać na forum z tel

    201510287051.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 25 lutego 2015, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też nie lubię pisać z telefonu na forum ;)
    zdarza się i najlepszym kochana , wybacz za poprawienie ale po prostu momentami uczulona jestem na to hehe . ;) ;*


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 25 lutego 2015, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrej nocy bąbelki , lece spać bo na 7 rano do pracy ;o ;( Papa ;*


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2015, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mi jest strasznie smutno:(( otworzyłam wino i sobie popijam:(

  • Biedroneczka29 Autorytet
    Postów: 2857 2098

    Wysłany: 25 lutego 2015, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnesia tule Cie mocno nie smutaj :*

    Sofija <3
    Udalo sie w <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu :)
    201602294556.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2015, 23:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ahhh dzięki, nie dość że smutno to jeszcze wino obrzydliwe ! ahhh ten PMS :D śmieje się i płacze.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny no u u mnie @ :( smutno trochę, zaczynam następny cykl

  • Shibuya Autorytet
    Postów: 1968 1549

    Wysłany: 26 lutego 2015, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja rzuciłam palenie od 1 sierpnia, także nie palę już pół roku :)
    Paliłam od 15 roku życia i rzucalam chyba trylion razy : )
    udało się dzięki desmoxanie, a także dzięki temu, że wiedziałam, że niedługo będę chciała starać się o dziecko i chciałam oczyścić organizm :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2015, 08:35

    km5s8ribzosjb8kh.png
  • Hanny Koleżanka
    Postów: 36 4

    Wysłany: 26 lutego 2015, 08:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie Kobietki te za groszkowane i te czekające na groszki :-)Gratuluje rzucenia nałogu do tego też trzeba mieć silną wole .

    relgh3718ljgdbrz.png
    2688bda2d7e2c5d0.png
  • aniacicha Autorytet
    Postów: 431 352

    Wysłany: 26 lutego 2015, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry kobietki ja się dziś nie wyspałam strasznie noc koszmarów miałam :/szok

    201510287051.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny.
    Tempka w dół ale plamienie w ogole zniknęło. Zastanawiające. Ciekawe czy później zacznie szaleć ta wredna @

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2015, 09:02

  • Shibuya Autorytet
    Postów: 1968 1549

    Wysłany: 26 lutego 2015, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny czy temperatura może rosnąć stopniowo czy tylko duży skok świadczy o tym, że była owulacja? Wczoraj miałam owulację (na 90% bo przedwczoraj wieczorem miałam pęcherzyk 21 mm) a dzisiaj nie ma szałowego skoku temperatury...

    km5s8ribzosjb8kh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Shibuya wrote:
    dziewczyny czy temperatura może rosnąć stopniowo czy tylko duży skok świadczy o tym, że była owulacja? Wczoraj miałam owulację (na 90% bo przedwczoraj wieczorem miałam pęcherzyk 21 mm) a dzisiaj nie ma szałowego skoku temperatury...
    Myslę że owulacje miałaś 16dc. Chciałam jeszcze dodać ze nie dodaje ani nie odejmuje się żadnych stopni przy innej godzinie pomiaru temperatury. :)

  • aniacicha Autorytet
    Postów: 431 352

    Wysłany: 26 lutego 2015, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co wiem to skok temperatury nie musi występować w dzień owulacji
    Bardzo często występuje po 24godz od momentu owulacji

    201510287051.png
‹‹ 46 47 48 49 50 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego