Forum Starając się - ogólne Może poplotkujemy? ;)
Odpowiedz

Może poplotkujemy? ;)

Oceń ten wątek:
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 22 września 2014, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia91 wrote:
    Kochane idę spać bo mam gorączkę. Zresztą już jakiś czas mnie przeziębienie łapie a witaminy chyba nic nie dają :/. Do jutra. Dobranoc :*

    To zdrowiej tam ;*
    Ja też zaraz będę zmykać spać ;)
    Dobranoc ;)

    monia91 lubi tę wiadomość


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • usia89 Autorytet
    Postów: 541 306

    Wysłany: 22 września 2014, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isia93 wrote:
    Może to zapalenie pęchcerza?


    raczej nie, bo przy oddawaniu moczu nic nie boli, ani nie piecze, piecze kiedy siedze, leze, chodze...

    nie wiem chyba pojde pod prysznic i pojde spac, moze przejdzie do jutra :( mam nadzieje ze to nic zlego jak tylko swirujacy cykl.

    Nasz <3 cykl szczęśliwy :* 1.06.2015 :) Emilia <3
    57cy3j3.png
    20130824040120.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2014, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isia wiem i zrobie bete będe spokojniejsza najwyzej sie zalamie ale przezyje to a jutro dla pewnosci zrobie inny :) ale co ztymi bulami chyba bez powodu by mnie tak nie napierdzielał moze faktycznie coś rosnie :D

    Isia93, monia91 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2014, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    usia89 wrote:
    raczej nie, bo przy oddawaniu moczu nic nie boli, ani nie piecze, piecze kiedy siedze, leze, chodze...

    nie wiem chyba pojde pod prysznic i pojde spac, moze przejdzie do jutra :( mam nadzieje ze to nic zlego jak tylko swirujacy cykl.

    amoże zrób test tak dla pewnosci który masz dc ?

  • usia89 Autorytet
    Postów: 541 306

    Wysłany: 22 września 2014, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzisiaj 28dc, robilam dzisiaj nic nie wyszło :(

    Nasz <3 cykl szczęśliwy :* 1.06.2015 :) Emilia <3
    57cy3j3.png
    20130824040120.png
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 22 września 2014, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell nie załamiesz się bo będziesz w ciąży ;) Jeśli nie to my nie pozwolimy Ci się załamać kochana ;*
    Oby jutro wyszły dwie mega tłuste krechy ! :D

    Usia może jeszcze było za wcześnie na test?
    Może to faktycznie jakiś objaw ciąży;)

    Evell lubi tę wiadomość


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2014, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki kochana :* dam znać co i jak :)

    Isia93 lubi tę wiadomość

  • usia89 Autorytet
    Postów: 541 306

    Wysłany: 22 września 2014, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pozostaje czekac, ale troche sie przerazilam tego pieczenia :(

    No nic ide pod ciepły prysznic i spać. Oby jutrzejszy dzien był lepszy. Dzieki dziewczyny, spokojnej nocy :*

    Isia93 lubi tę wiadomość

    Nasz <3 cykl szczęśliwy :* 1.06.2015 :) Emilia <3
    57cy3j3.png
    20130824040120.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2014, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    usia89 wrote:
    dzisiaj 28dc, robilam dzisiaj nic nie wyszło :(
    Bo czasami test wychodzi pózniej nawet do dwoch tyg od spodziewanej @ czasem wczesniej mi wyszedł w 22 dc pozytywny :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2014, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobranoc kochane :*

  • usia89 Autorytet
    Postów: 541 306

    Wysłany: 22 września 2014, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell wrote:
    Bo czasami test wychodzi pózniej nawet do dwoch tyg od spodziewanej @ czasem wczesniej mi wyszedł w 22 dc pozytywny :D


    Gratuluje <3 uciekam. Dobranoc.

    Evell lubi tę wiadomość

    Nasz <3 cykl szczęśliwy :* 1.06.2015 :) Emilia <3
    57cy3j3.png
    20130824040120.png
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 22 września 2014, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję i wzajemnie Usiu ;) Dobranoc ;*

    Evell koniecznie daj znać jak test ;)

    Ja też już uciekam do łóżeczka ;)

    Dobranoc wszystkim ;**


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • monia91 Autorytet
    Postów: 3233 942

    Wysłany: 23 września 2014, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć kobietki. Of przesunął mi owulke wiec dupa, ale w sumie to dobrze bo juz martwią się fl. Juz się lepiej czuje :)

    20140607580117.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2014, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia91 wrote:
    Cześć kobietki. Of przesunął mi owulke wiec dupa, ale w sumie to dobrze bo juz martwią się fl. Juz się lepiej czuje :)
    Witaj kochana ja zasatanwiam się czy nie jechac dziś na bete ,planowałam jutro z rana i przy okazji kupic test .Brzuch mnie znowu boli ale wnocy to masakra jakaś.

    monia91 lubi tę wiadomość

  • monia91 Autorytet
    Postów: 3233 942

    Wysłany: 23 września 2014, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedz na betę. Zrobiłam i juz nie myślę. Jest pewniejsze niż test. :)

    20140607580117.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2014, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pojade jutro z rana z męzem bo ma urlop sama to sie boje nawet wstawać,wole leżec i się nie przemęczać teraz toz rana nawet czuje takie lekkie mdłosci.

  • monia91 Autorytet
    Postów: 3233 942

    Wysłany: 23 września 2014, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to idź jutro :). I troszkę się zrelaksuj :)

    20140607580117.png
  • myśliwa Ekspertka
    Postów: 170 55

    Wysłany: 23 września 2014, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzień dobry wszystkim :)

    Evell - pewnie cięzko ci wytrzymać, ja bym padła z ciekawości

    http://ovufriend.pl/graph/a052b97fd4a353bfa961377e80dfff1e
  • monia91 Autorytet
    Postów: 3233 942

    Wysłany: 23 września 2014, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć myśliwa :)

    20140607580117.png
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 23 września 2014, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć kochane ;*

    Evell nie wiem jak Ty tak możesz wytrzymać;) Ja po zobaczeniu drugiej kreski to w 5 minut byłabym na becie ;)

    A mnie znów katar męczy i zimno mi jest, nie cierpię takie pogody ciągle leje;/


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
‹‹ 92 93 94 95 96 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ