X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne My się wciąż nie poddajemy 💪🏼 w lutym tulić Cię będziemy 👣
Odpowiedz

My się wciąż nie poddajemy 💪🏼 w lutym tulić Cię będziemy 👣

Oceń ten wątek:
  • grazka0022 Autorytet
    Postów: 1072 2176

    Wysłany: 5 czerwca, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zimozielona wrote:
    Popieram w pełni. Po HSG dalej planowane są badania. Kolejne. Ale poprosił mnie żebym nie fiksowała aż tak przez wakacje żeby też głowa odpoczęła. I owszem śledzę owulke teraz ale odstawiłam milion supli i też już doczekać się nie mogę testowania. Ale nie jest to takie rozwalające głowę. Jak się nie uda od września dalsza diagnostyka i badania genetyczne. Nie staram się od dziś, też już lecą miesiące ale muszę przyznać że był moment fiksacji i próby szukania przyczyny przeze mnie czytając milion możliwych opcji. I jestem przekonana że lekarz miał rację że moje tempo, brak odpoczynku i milion supli nie pomogło. Więc próbujemy zluzować ciut żeby dać matce naturze wrócić do hormonów i żeby ona też zadziałała trochę.

    A Ty miałaś stymulację?

    Start starania: Marzec 2024

    7 cs ⭐️
    5 cykl naturalny
    2 cykle stymulowane Clo + duphaston ❌

    23-08 - rozpoczęcie🩸
    9/10- 09 - owulacja 🥚

    👩25 lat
    👨26 lat
    🐶3 lata

    *Wit C, wit D, Kwas foliowy, Omega 3, Euthyrox 25, Feristim

    *Feristim Men

    📆📆
    02-09 - usg piersi
    07-09 - badania w klinice


    "Jeśli przechodzisz przez piekło, nie zatrzymuj się"
  • Hibiskus Autorytet
    Postów: 334 307

    Wysłany: 5 czerwca, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) Ja wróciłam z urlopu, baterie naładowane :) szkoda, że nie mam teraz owu bo jestem wyluzowana jak dawno nie byłam 😆