Forum Starając się - ogólne Na poczatku 2015 znajde 2 kreski ;)
Odpowiedz

Na poczatku 2015 znajde 2 kreski ;)

Oceń ten wątek:
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja niestety nie pomogę bo wogóle się na tym nie znam.

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć 3 dni temu zaczełam 40 cykl starań dopisuję się choć nadzieji żadnych nie mam żeby się udało w tym roku...

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • Angelaa Autorytet
    Postów: 451 625

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    40 cykl starań? kochana a u ciebie co jest że jeszcze nie zafasolkowalas?
    kurcze ...
    a nadzieji nie mozesz tracić , bo jak nie bedziesz w to wierrzyc to też sie nie uda

    km5se6ydozmkg5fc.png
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem co jest chetnie bym sie dowiedziala, badania okej pod wzgledem medyczym zadnych ostepstw od normy.Lekarze nie wiedza 1 inseminacja nie udana.... :( nie wiem czy podejde do kolejnej.

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • kasienka236 Przyjaciółka
    Postów: 116 33

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny również i ja chciałabym się przyłączyć jestem poł roku od poronienia i dziś powinna nadejść @ JEDNAK ANI JEJ ANI ŻADNYCH OBJAWÓW NA NIĄ NIE MAM .....zrobiłam test ciążowy jednak negatywny :/ Co o tym myślicie

    kasienka236
  • Angelaa Autorytet
    Postów: 451 625

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasieńka a moze jednak ciąża , wiesz czasami hcg jest niskie nawet po czasie kiedy malpa powinna nadejść , dopuki nie ma @ ciągle jest nadzieja ,
    mojej koleżance test wyszedł dopiero pozytywny 7 dni po spodziewanej @ , i to z krwi ale beta była bardzo niska ,

    a ja jutro ide do gina z wynikami , bo coś tam chyba u mnie nie gra ,
    wczoraj miałam owulkę , tzn wg testów , bo tak naprawde to bóg jeden wie czy faktycznie była , ale jestem znowu pełna nadzieje że moze tym razem sie udało zajść ,

    km5se6ydozmkg5fc.png
  • Bling29 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam zatem kciuki :) u mnie lada dzień @powinna sie zjawić :) nie czekam na nia i mam ogromna nadzieje ze sie udało :)

  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madlenka wrote:
    Hejka dziewczyny! Witam się z Wami bo tak samo jak Wy chcę zobaczyć w przyszlym tygodniu dwie kreski na teście. Życzę tego każdej na tym wątku :)
    Madlenka którego testujesz ?

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mordeczka wrote:
    Madlenka którego testujesz ?

    W planach mam najwcześniej poniedziałek zaplanowany, ale nie wiem co zrobię bo ja lubię sikać na testy :)

    Helen lubi tę wiadomość

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dopiero 16 jeszcze 9 przede mną :)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieję, że tempka się utrzyma. A Ty nie sprawdzasz już tempki?

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tempki w ogóle nie mierze :)
    Może dobrze może źle ale jestem spokojniejsza

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może lepiej, bo ja w swój wykres dosyć czesto się wpatruje i nie wiem na co liczę. Że go zaczaruję i zobaczę świecący neon "CIĄŻA"

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo też bym chciała ale muszę poczekać do 16 :)
    Który Twój cykl starań?

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeci. Może do trzech razy sztuka ?

    Helen lubi tę wiadomość

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak powinno być :)
    Mój 7 może ten okażę się być szczęśliwą siódemką :)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3 mam za Ciebie kciuki :)

    Mordeczka lubi tę wiadomość

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Angelaa Autorytet
    Postów: 451 625

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny byłam dzisiaj u gina z tymi moimi wynikami , i.... gin powiedział ze na darmo kase traciłam bo niepotrzebnie robiłam badanie hormonów , bo takie rzeczy sie robi dopiero po roku starań , bez sensu ale ja chcem wiedzeic wczesniej czy jest zdrowa ,
    zrobił mi takie normalne usg dopochwowe i powiedział ze na usg wszystko jest ok , powiedzcie czy w takim usg wyszło by że mam pcos ? bo sama policzyłam stosunek lh do fsh i mój wynik to 1,89 więc wskazuje na pcos
    jak myslicie? mogę być pewna że nie jestem chora na pcos skoro ginekolog w usg niczego nie stwierdził niepokojącego?
    czy zeby stwierdzic pcos wykonuje się jakies specjalne inne usg bo nie wiem

    km5se6ydozmkg5fc.png
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam o tym pojęcia. A lekarz widział Twoje wyniki. Jeżeli tak, to by powiedział że widzi jakieś nieprawidłowości. Nie martwiłabym się tym.

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na USG byloby widać czy mozesz miec pcos, takze jak bylo ladnie, to sie juz nie denerwuj! Ksiazkowych wynikow badan nigdy zadna z nas nie będzie miec:)

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
‹‹ 12 13 14 15 16
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego