Forum Starając się - ogólne Na poczatku 2015 znajde 2 kreski ;)
Odpowiedz

Na poczatku 2015 znajde 2 kreski ;)

Oceń ten wątek:
  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 00:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem ze jeszcze duzo czasu ale nadzieja umiera ostatnia, chcialabym zobaczyc 2 kreski na poczatku 2015 roku. mam nadzieje ze wy rowniez ;) zapraszam wszystkie szczesliwe przyszle mamusie ;)

    basiulkaa_89, rodzynka66 lubią tę wiadomość

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj chciałabym :)

    basiulkaa_89, magdalena1991 lubią tę wiadomość

  • Aska87 Autorytet
    Postów: 1402 2079

    Wysłany: 15 października 2014, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to i ja się tutaj dopiszę :) rok 2014 niestety spisałam już na straty :/

    basiulkaa_89, magdalena1991 lubią tę wiadomość

    udało się w <3 9 <3 msc s
    SYNEK :*Patryk :* ur. 22.08.15 3170g 57cm 10 pkt :)
    relg3e5e4hiu7llr.png
    [*] 8.10.2016 7tc <3
  • tomania2806 Autorytet
    Postów: 2799 5088

    Wysłany: 15 października 2014, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    xxxx

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 października 2014, 13:45

    basiulkaa_89, magdalena1991 lubią tę wiadomość

    Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Franek
    atdcjw4z8ub26pmv.png
    Nasz drugi cud Dorotka
    l22njw4z3m241iss.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie :)
    Ja jestem przez 3miesiace na tabletkach anty żeby mi wyregulowaly cykl i zlikwidowaly plamienia po miesiaczkowe :)
    Także dopiero gdzies w polowie stycznia zaczynam staranka :/ niestety . . .
    Ale lepsze to niż nic :)
    Po tabletkach czyli w polowie cyklu mam Stosunki Celowane Typowo Na Zajscie W Ciaze :) bo jak to mój gin powiedzial bede NAD PLODNA :)

    magdalena1991, lauda. lubią tę wiadomość

  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny. ciesze sie ze jestescie tu. ja poronilam i dopiero w 2015 zaczynam starania o fasolke

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • Biedroneczka83 Autorytet
    Postów: 7701 5268

    Wysłany: 15 października 2014, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    Witajcie :)
    Ja jestem przez 3miesiace na tabletkach anty żeby mi wyregulowaly cykl i zlikwidowaly plamienia po miesiaczkowe :)
    Także dopiero gdzies w polowie stycznia zaczynam staranka :/ niestety . . .
    Ale lepsze to niż nic :)
    Po tabletkach czyli w polowie cyklu mam Stosunki Celowane Typowo Na Zajscie W Ciaze :) bo jak to mój gin powiedzial bede NAD PLODNA :)
    Basiulaka tez tak myślałam a tabletki anty wcale nie wyregulowują cyklu tylko usypiają jajniki które po nich moga sie budzieć nawet 6 miesięcy niestety :( z tą nadpołodnością też lipa odstawiłam 13 kwietnia i co jakoś do tej pory nic :(
    ale trzymam kciuki za ciebie

    basiulkaa_89, magdalena1991 lubią tę wiadomość

    j1geeh2.png
    ccz7llb.png
    62ei8gr.png
    *******Gang 18+*******

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też na poczatku roku zaczynam staranka wiec watek odpowiedni dla mnie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biedroneczka :O ty mnie nawet nie strasz !!! Niewiem co mam zrobic teraz !!! To jest dobry gin wiec dlatego mu zaufalam tym bardziej prywatny !!!
    Kurcze niewiem,niewiem już nic

  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po anty tez hormony zaczynaja szalec i sa uwalniane jajeczka, i zwiekszone szanse na zajscie, inaczej w przypadku brania tabletek anty jako anty a inaczej by obudzic nasze jajniki po przestaniu brania

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • Sandra0 Debiutantka
    Postów: 15 3

    Wysłany: 15 października 2014, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc
    mogę się dołączyć? to mój 4 cykl starań ale dziś wizyta u Gin i potwierdział 2 torbiele (prawdopodobnie endometrioza :( wiec czekamy do @ a pozniej tabletki anty 3 m-ce zeby wyciszyc jajniki i zobaczyc czy torbiele sie wchloną. Wiec starania pełną parą zaczynam od lutego 2015 ...no chyba ze @ nie przyjdzie...na co w sumie sie zbytnio nie nastawiam .

    basiulkaa_89, magdalena1991 lubią tę wiadomość

    e9e951d9fd632ef264d3414c651b72fe.png
  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzis 15,10 dzien dziecka nienarodzonwgo straconego [*] dla wszystkich aniolkow

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To najwyzej skoncze jedno opakowanie i nie bede już brac bo już za dlugo się staramy a niemam zamiaru usypiac moich jajnikow !!! Wiec tak zrobie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magdalena1991 wrote:
    hej dziewczyny. ciesze sie ze jestescie tu. ja poronilam i dopiero w 2015 zaczynam starania o fasolke

    Kochana a jak dlugo się staraliscie zanim zaszlas w ciaze???

  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej staralismy sie 8 miesiecy przed zajsciem, teraz w 2015 zaczynam od nowa

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze cos o sobie, Jestem mama kochanego Aniolka. otoz zaszlam w ciaze mysle ze 1 lipca, ale Aniolka traktuje jako prezent slubny moze nawet i w noc poslubna? kto wie, zaczela sie radosc wyczekiwanie, az do 5 wrzesnia kiedy dowiedzialam sie ze serduszko mojego malego Aniolka nie bije, wedy szpital tabletki poronne, 6 wrzesnia o 9,30c mialam zabieg;( nie pochowalam malenstwa. dzis jest 15 pazdziernik a ja wciaz na zwolnieniu, smutno mi jest bardzo mocno, w czwartek 1 dzien w pracy po ciazy, a dzis wszystkich aniolkow ktorych rodzice nie pochowali w tym tez mojego malenstwa ;(

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiu ja sluchalabym lekarza oni wiedza co mowia

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana my już 3lata i 4miesiace i 2ciaze stracone :( ale obeszlo się bez czyszczenia . . .
    Jak myslisz ? Brac te tabletki przez 3miesiace czy nie ???

  • magdalena1991 Ekspertka
    Postów: 236 106

    Wysłany: 15 października 2014, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bierz, nie zaszkodzi, skoro tyle czekasz 3 miesiace to nie tak wiele, okres regularny wiec zleci 28 dni * 3 miesiace i na kolejne malutka fasolka

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    Jajeczko 06,09,2014r 11 t.c. Maleństwo 01,11,2015r 10 t.c
    Śpijcie Aniołki [*][*]
    oar8vfxmq4zfza0s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po tabletkach anty branych jako anty zaciążyłam w 3 miesiące wiec to zależy od organizmu. tylko u mnie niestety ciąża ta się nie donosiła ale czy to wina tabletek? nie mam pojęcia.

    Ja też dostałam je ale na "regeneracje" siebie, by nie zaciążyć w kolejnych 6-12 miesięcy. I na razie biore.

    ja też się wpisuje ale może gdzieś w polowe 2015 jak dobrze pójdzie :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 października 2014, 14:21

    basiulkaa_89, magdalena1991 lubią tę wiadomość

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego