Forum Starając się - ogólne niepoKhalane poczęcie
Odpowiedz

niepoKhalane poczęcie

Oceń ten wątek:
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 8 maja 2015, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo mam nadzieje i ze nas nasi faceci kochaja takie jakie jestesmy :)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 8 maja 2015, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moj ma dzisiaj chyba bana na seks :) bo się za bardzo najadłam i czuje sie jak kuuula! Ale ja też często poddaję się turbulencjom (u know what I mean ;) ) Czasami mam wrażenie, że nawet trochę z nudów :) Tak Was wcześniej czytałam i Wam zazdroszcze. Ja z moim to seks tylko w łóżku mam. A tak bym chciała we wszystkich innych miejscach niż w łóżku :) namawiam go, zeby w aucie, ale zawsze cos. Chce tez gdzies w miejscu poblicznym, jakas przebieralnia, albo na działce na trawie, tak żeby ktoś mógł nas podejrzeć, a na to mała szansa bo działka jest mocno zasłonięta). A w domu to chce na podłodze, na ławie :) ale nieee...tylko łóżko. eh, eh, eh!

    o1483e5e2gt7h77w.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 8 maja 2015, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tylko nie plaza bo pisek w cipke wchodzi i strasznie piecze :P

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 9 maja 2015, 06:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde, dziewczyny. Boje się, że miałam owulkę, bo mi dzisiaj temp skoczyła, a nie było <3 poza tym to zdecydowanie za wcześnie?! zerknijcie na mój wykres please

    o1483e5e2gt7h77w.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10339 7823

    Wysłany: 9 maja 2015, 06:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe tak słownik ale wiadomo o co kaman :) wszystkie ładne jesteśmy ot co, :) my przeważnie w łóżku bo najwygodniej ale w innych miejscach tez było :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 9 maja 2015, 06:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogla byc ale tak naprawde przekonasz sie za dwa dni. Zobacz na moj wykres ze byl skok a potem spadek i owulacja dopiero dwa dni temu ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 9 maja 2015, 06:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jakiej przewaznie dlugosci masz cykle?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10339 7823

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na owulację moim zdaniem za wcześnie trzeba poczekac kilka dni i zobaczyć wtedy, bzykajcie się ile wlezie :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    około 30 dni +/- 2 dni, więc to niemożliwe. Nie mogę się za cholerę połapać w śluzie odkąd biorę wiesiołek bo na pewno jest sporo rzadszy. Boję się, że np leki na tarczyce mogły spowodować wcześniejszą owulkę...ale one chyba tak nie działają? sikne na test owu za jakiś czas, zobaczymy co mi powie.

    o1483e5e2gt7h77w.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz jesli wypadnie jej krotki cykl ok 26dni to moze byc owulacja. Nie ma co. Ale tylo teraz obserwacja zadecyduje czy to bylo to czy nie. Choc ja mysle ze moze byc jak u mnie. Ja sie tak podniecilam sluzem plodnym ze byl skok a potem byl spadek a jak mialam prawdziwa owulacje to nie bylo sluzu plodnego.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    arien wrote:
    około 30 dni +/- 2 dni, więc to niemożliwe. Nie mogę się za cholerę połapać w śluzie odkąd biorę wiesiołek bo na pewno jest sporo rzadszy. Boję się, że np leki na tarczyce mogły spowodować wcześniejszą owulkę...ale one chyba tak nie działają? sikne na test owu za jakiś czas, zobaczymy co mi powie.
    Dzis moze ci juz nie wyjsctest pozytywnie. Ale leki na tarczyce w pierwszym miesiecu brania moga tak wplynac ze ci sie skroci cykl. Wiec wszystko jest mozliwe. Moja kolezanka tak miala ze jak wziela leki to jej cykl pierwszy byl 24 dni...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10339 7823

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O to krotki miała, jeśli krótkie cykle to może być wcześnie owulacja, co do śluzu w owulację niby ma być płodny w ten dzień a później kremowy czy jakoś tak.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie ten euthyrox na tarczyce biorę pierwszy miesiąc. Ale się wkurzę jak się okaże, że ten cykl psu w du... :/

    o1483e5e2gt7h77w.png
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w ogóle czemu nie śpicie? sobota jest!

    o1483e5e2gt7h77w.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10339 7823

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę Ciri Ciebie skok tempki to owulacja pewnie 23 to będzie długi cykl.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • werni Autorytet
    Postów: 10339 7823

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zaraz pojde, moj poszedł do pracy po 6 zrobilam mu śniadanie i jedzenie do pracy.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie tak nie bylo plodny byl wtedy kiedy owulacji nie bylo. Przygotowywalam sie juz na okres bo tak sie czulam i dwa dni przed owulacja wystapil u mnie sluz podobny do wodnistego plodnego. Troche mleczno bialy bardzo plynny ale polazylam go z miesiaczka bo u mnie taki wystepuje przed. Nastepnego dnia bol brzucha i to taki jak w bardzo krwawy dzien i cyckow i w ogole. Siknelam na test owu po pracy i kreska prawie identyko a wieczorem o 22 juz mocniejsza od kontrolnej. A w pochwie mialam suchosc i w dniu owulacji czyli nastepnego dnia ani grama sluzu i tak jest do teraz. Sluz to mala ilosc takiego gestego i grudkowatego ale tylko przy szyjce jest i malutko...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A dodam ze szykje mialam mieciutka i otwarta na nastepny dzien po pozytywnym tescie. Wiec owulacja dopiero wtedy byla

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10339 7823

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz dawno szyjki nie badalam za bardzo na tym się nie znam.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • werni Autorytet
    Postów: 10339 7823

    Wysłany: 9 maja 2015, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kimne się po 9 wstane

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
‹‹ 27 28 29 30 31 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego