Nowe staraczki - 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
kmala wrote:Dzięki o ile damy radę
po mojej operacji kolana, a pewnie długo będę brała ketonal więc czerwcowy cykl też może być w plecy
... "ale co się odwlecze to nie uciecze"zoladek sobie tym rozwalisz. poproś o inne środki. Jest tego bardzo dużo. Uwierz mi - przerabialam wszystko po wypadku
-
Lunna wrote:Po co ketonal? To najwieksze g..no
zoladek sobie tym rozwalisz. poproś o inne środki. Jest tego bardzo dużo. Uwierz mi - przerabialam wszystko po wypadku
No bez silnych leków przeciwbólowych raczej się nie obejdzie, ale do operacji podczytam co by było najlepsze i najmniej szkodliwe, dzięki Lunna za przestrogę
Ja póki co nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o tabletki przeciwbólowe... ketonal brałam 1x w życiukir AA, oboje HLA C1 C2
👨👩👧👧❤❤ -
Ja juz zglupialam...według kalendarzyka owulka była 22 a według innych przeliczeń niby dzisiaj wypadła...profilaktycznie
było :p. A nuż widelec się uda
?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 22:38
Lunna, Dżoana89, Jaspis, Anna6 lubią tę wiadomość
7cs
Wysoki testosteron...
Ovarin na poprawienie gospodarki hormonalnej.
-
kmala wrote:No bez silnych leków przeciwbólowych raczej się nie obejdzie
, ale do operacji podczytam co by było najlepsze i najmniej szkodliwe, dzięki Lunna za przestrogę
Ja póki co nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o tabletki przeciwbólowe... ketonal brałam 1x w życiu
I serio lepiej inne rzeczy nawet diklofenak ewentualnie bo tez mocny ale troche choc lzejszy dla organizmu. Na pewno jak lekarz dobry do doradzi cos po czym nie bedziesz miala dziury w zoladku. Mnie dawali dodatkowo cos a la ortanol poza innymi oslonowymi zeby zoladek znosił 15 tablet na razkmala lubi tę wiadomość
-
karollka29 wrote:Ja juz zglupialam...według kalendarzyka owulka była 22 a według innych przeliczeń niby dzisiaj wypadła...profilaktycznie
było :p. A nuż widelec się uda
?