Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018r.
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018r.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry :* Dziewczyny nie ma tutaj mowy o skoku temp co? :( https://images81.fotosik.pl/1113/648bea65ee05f875med.jpg

  • Applejoy Autorytet
    Postów: 1273 926

    Wysłany: 8 lipca 2018, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezwykła wrote:
    Hej kochane mam problem od wczoraj jestem w szpitalu plamienia krwia mam nisko osadzony pecherzyk 5tc lekarz duzo nie mowil ale nie widzi tego dobrze jak sadzicie da rade ze pojdZie wyzej strasznie sie martwie ;(

    Niezwykła zaufaj lekarzom oni wiedza co robią :)
    Modlimy się i wysyłamy dobre myśli do Ciebie :)

    1bab7e35e8.png[/url]
  • AdasiowaMama Autorytet
    Postów: 274 135

    Wysłany: 8 lipca 2018, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny jesteście niesamowite nie mogę ogarnąć tego co naskrobałyście :D



    W tym cyklu odpuszczam staranie prawdopodobnie . Tyle sie działo że aż nie ogarniam tego a niestety nerwy nie służa dobremu obrotowi sprawy . Więc wole nie ryzykować :D



    Malwa nie wiem dlaczego ale nie moge otworzyć zdjęciaa .

    14.07.2014 - Adaś Nasze Szczęście :*
    1.09.2019 - termin randki z naszym drugim szczesciem :)
  • AdasiowaMama Autorytet
    Postów: 274 135

    Wysłany: 8 lipca 2018, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezwykła dokładnie tak jak mówi APPLEJOY zauwaj lekarzą .

    14.07.2014 - Adaś Nasze Szczęście :*
    1.09.2019 - termin randki z naszym drugim szczesciem :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jeszcze raz : https://naforum.zapodaj.net/ab813ddd999a.jpg.html

  • Marza89 Autorytet
    Postów: 1495 1772

    Wysłany: 8 lipca 2018, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrek kochane :D
    Malwa nie znam się na wykresach temp. Więc nie pomogę :/
    Niezwykła odpoczywaj, wszystko na pewno będzie dobrze!

    Dziś jadę do brata, tydz temu urodził mu się synek Wojtek ❤️ w zeszłym roku stracili Szymona w 6 miesiącu ciąży... więc swoje też przeszli.
    Miłego dnia Wam życzę :*

    Aniołek [*] - 6 tydz./ PCOS, Bhcg 29. 06 / 10 dpo - 19, 13 dpo-120, 15 dpo-420, 20 dpo-4228
    Laura 💕 03.03.2019 😍 3410g 😍 53cm😍
    jon7a04.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezwykła, zaufaj lekarzom. Na pewno staraj się być spokojna.
    Marza z bratem cudna historia ❤️

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malwa13 wrote:
    To jeszcze raz : https://naforum.zapodaj.net/ab813ddd999a.jpg.html
    Nie mogę coś otworzyć :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U Nas jest tak teraz przyjemnie że wymyśliłam rowery na wyspę słodowa ztam coś zjemy, jakieś piwko, polish lody.. A potem do okoła na obiad. Tylko jeszcze pomysł musi przejść hehe.

    Malwa13 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama36 wrote:
    Nie mogę coś otworzyć :(
    A To? :)
    https://zapodaj.net/73112ee74ec24.jpg.html

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malwa13 wrote:
    A To? :)
    https://zapodaj.net/73112ee74ec24.jpg.html
    Nie kochana, skoku temp nie ma jak na razie. :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama36 wrote:
    Nie kochana, skoku temp nie ma jak na razie. :*
    Dzięki:* to zobaczymy bo niby testy były + :) może cykl bezowulacyjmy A może jeszcze będzie :)

  • Chasia Autorytet
    Postów: 654 853

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry moje Kochane płodne Kobietki <3

    w57v3e3kke833iuo.png
    mhsv3e5ex9pdqilm.png
    Starania od sierpnia 2017, Niedoczynność tarczycy
    08.07- są II krechy <3 Nasz mały Oliwierek <3
    Urodzilem sie 22.02.2019 o 20:30 :-*
  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 4113 3207

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój wykres był podobny w zeszłym cyklu to mi wyznaczyło owu tak jakbyś Ty miała w 14 dc

    25.07.2020 FET 8b 🙏 9dpt bhcg 12, 11dpt bhcg 36, 13dpt bhcg 84 plamienia, 16 dpt bhcg 396, 29dpt krwotok (krwiaki), 31 dpt 💜
    06.20 histero usunięto uwypuklenie w macicy
    05.20 histero +hegarowanie nieudane (zbyt wąska szyjka)
    12.19 II IMSI długi protokół: 17 komórek/ 8 dojrzałych/ 4 zaplodnione/1❄️8b
    06.2019 IMSI krótki 12 komórek/7 dojrzałych/5 zapłodnionych/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb, zero mrozaków :(
    1 IUI 03.04.19 :( Invicta Wrocław
    4 x stymulacja clo :(

    Ja: HSG ok, AMH ok 3; Choroba Gravesa Basedowa, Hashimoto, Łuszczyca, Endometrioza II, zrosty, MTHFR hetero, PAI homo, kir AA brak wszystkich implantacyjnych.

    Mąż: Mała ilość, słabe upłynnienie i ruchliwość, morfologia 4%, FDNA 18%; HBA 86%, 96% uszkodzeń główki, wszystkie parametry poniżej normy

    Starania od 01.2016
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa89_89 wrote:
    Mój wykres był podobny w zeszłym cyklu to mi wyznaczyło owu tak jakbyś Ty miała w 14 dc
    Tak właśnie się zastanawiałam, może akurat :) pewności nie ma :D dzięki dziewczyny :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana żeby była jasność, ja lekarzem nie jestem, nie wiem czy była owulka czy nie. Tylko napisałam że skoku nie było :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mieć trzech chłopa w domu.. Wróciłam.. I jeszcze w kuchte się bawie i robię pancakesy.. A towarzystwo leniuchuje... Współczuję żona tych moich synów ;D

    Chasia, Applejoy lubią tę wiadomość

  • Chasia Autorytet
    Postów: 654 853

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama36 wrote:
    Mieć trzech chłopa w domu.. Wróciłam.. I jeszcze w kuchte się bawie i robię pancakesy.. A towarzystwo leniuchuje... Współczuję żona tych moich synów ;D
    haha no pięknie niech biorą sie do roboty :D
    Mój mąż jest kochany bo zawsze mi pomaga <3

    w57v3e3kke833iuo.png
    mhsv3e5ex9pdqilm.png
    Starania od sierpnia 2017, Niedoczynność tarczycy
    08.07- są II krechy <3 Nasz mały Oliwierek <3
    Urodzilem sie 22.02.2019 o 20:30 :-*
  • Chasia Autorytet
    Postów: 654 853

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki u mnie dzisiaj najpierw tak:
    ed6bb1957bca78ffmed.jpg

    A po ok 5-8min tak:
    5d562e6980a48ac8med.jpg

    Nie umiem w to uwierzyc to takie marzenie że szukam teraz jakegoś "haczyka"
    Ale ciesze sie tak ostrożnie jutro ide na bete i zobaczymy :)

    milea.26, Marza89, Applejoy, MissKathy92, Kasiulka90 lubią tę wiadomość

    w57v3e3kke833iuo.png
    mhsv3e5ex9pdqilm.png
    Starania od sierpnia 2017, Niedoczynność tarczycy
    08.07- są II krechy <3 Nasz mały Oliwierek <3
    Urodzilem sie 22.02.2019 o 20:30 :-*
  • AdasiowaMama Autorytet
    Postów: 274 135

    Wysłany: 8 lipca 2018, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia wrote:
    Dziewczynki u mnie dzisiaj najpierw tak:
    ed6bb1957bca78ffmed.jpg

    A po ok 5-8min tak:
    5d562e6980a48ac8med.jpg

    Nie umiem w to uwierzyc to takie marzenie że szukam teraz jakegoś "haczyka"
    Ale ciesze sie tak ostrożnie jutro ide na bete i zobaczymy :)



    Pięknie trzymamy kciuki aby było wszystko ok <3 cudowny widok :D
    Mąż wie ?

    14.07.2014 - Adaś Nasze Szczęście :*
    1.09.2019 - termin randki z naszym drugim szczesciem :)
‹‹ 99 100 101 102 103 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego