X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018r.
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018r.

Oceń ten wątek:
  • didi123 Autorytet
    Postów: 1715 710

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sobie kupiłam ten pakiet dla kobiet chcących zajść w ciążę z diagnostyki i w sierpniu sobie zrobię.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lipca 2018, 14:11

    Moje szczęście <3
    Filip 20.05.2019, godz. 11:45
    3500 g i 53 cm
  • Kropeczka85 Autorytet
    Postów: 939 1067

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie moje Pszczoleczki. Ja się witam już w 8 tygodniu :)

    Didi z facetami źle bez nich jeszcze gorzej, skoro jesteście przyjaciółmi to na pewno się dogadacie!

    Ewcia masakra jakaś! Nie dość , że cierpisz to jeszcze takie podejście...ach co za służba zdrowia . Trzymaj się Kochana i bądź dobrej myśli :*

    Chasia Ty też moich postów nie czytasz więc jeszcze raz pisze, że Ci zaraz do tyłka nakopie! Odczep się od tej bety!!! Moja jaka była i jak widać nadal w ciąży jestem.

    Marza to sobie poleciałas z tą betą!? Po co mi powiedz?! Miałaś piękny przyrost a jutro wizyta...mało Ci nerwów???

    Marza89, Sandersik lubią tę wiadomość

    atdc2n0aos8g2xt8.png
    Księżniczka 2014
    Królewicz 2009
    21.03.2006 [*] 13tc
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Applejoy wrote:
    Dziewczyny wiecie co my to mamy szczęście :)
    Ile jest kobiet które nawet nie mają się komu wygadać albo napisać bo nikt ich nie rozumie albo przeszły przez tak traumatyczne przejścia ze się poddają w walce o maluszka. A my tutaj bach bach i 40 stron zleciało hehehe

    Ja już mam dość gadania mojej teściowej "a nie możecie wpadki zaliczyć?" albo "nie wiecie jak dzieci się robi?". Za każdym razem jak słyszę takie teksty to mam łzy w oczach :(
    Dobrze, że od Was tego nie słyszę ;)

  • tetis Koleżanka
    Postów: 59 9

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny.
    nawet nie próbuje was nadrabiać, miałam weekend urodzinowy, synek miał urodziny więc się gościliśmy nie było czasu na Internety;-)

    A od dzisaj pakowanie i od czwartku URLOP!!!!!

    Mam do was pytanko, w związku z tym, że idę do apteki po leki na wyjazd, przy okazji kupiła bym może jakieś suplementy.
    myślałam o wiesiołku dla siebie, polecicie jakiś? i jak go się przyjmuje?
    a co dla męża byście mogły polecić;-)


    16 cykl
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Applejoy wrote:
    Mężowie pewnie wzięli wolne a one mają płodne :)
    Ja jak mam wolne nawet z mezem to zagladam haha bo nie mam zamairu nadrabiac 100 stron xD

    Ania95 lubi tę wiadomość

  • didi123 Autorytet
    Postów: 1715 710

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Ja już mam dość gadania mojej teściowej "a nie możecie wpadki zaliczyć?" albo "nie wiecie jak dzieci się robi?". Za każdym razem jak słyszę takie teksty to mam łzy w oczach :(
    Dobrze, że od Was tego nie słyszę ;)

    Mam nadzieje, że ja takich testów nie doczekam, bo bym z siebie wyszła chyba z wściekłości jak by mi ktoś tak powiedział.
    Nie przejmuj się teściową :* W końcu musi się udać :)

    Moje szczęście <3
    Filip 20.05.2019, godz. 11:45
    3500 g i 53 cm
  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 8497 7404

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kropeczko a jak tam u Ciebie? 8 tydzień... jak to szybko leci :-)

    04.2024 FET 4BA ❌
    12.2023 FET 3BB ❌
    12.2022 FET 4AB 💔 10 tc [*] ♂️ 😔

    01.2022 III IMSI InviMed Wro, długi: 29 komórek/19 MII/12 zapłodnień/2❄️❄️8a, 3bb,4ab,4ba

    25.07.2020 FET 8b: 9dpt bhcg 12, niskie bhcg, krwotoki (krwiaki), niewydolność szyjki 23tc, pessar, hipotrofia - - >ciężki start ale jest na świecie! ♀️💜

    12.19 II IMSI AP Kato, długi protokół: 17 komórek/ 8MII/ 4 zapłodnienia/1❄️8b
    06.2019 IMSI AP Kato, krótki 12 komórek/7 MII/5 zapłodnień/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb 😥 💔
    IUI 03.04.19 :( Invicta Wro

    Ja: AMH ok 3; mix G-B/Hashi, łuszczyca, zrosty, PAI homo, KIR AA, przegroda macicy usunięta, Endometrioza II st. (laparo), lekkie IO, rzs, 3x histero, po cholecystektomii (10.2023). Cd138✔️ NK 6/1 ❌

    Mąż: słabo z ilością, upłynnieniem i ruchliwością, MSOME 0%, FDNA 18%; HBA 86%, 96% uszkodzeń główki, wszystkie parametry do kitu.

    Walka od 2016
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Ja już mam dość gadania mojej teściowej "a nie możecie wpadki zaliczyć?" albo "nie wiecie jak dzieci się robi?". Za każdym razem jak słyszę takie teksty to mam łzy w oczach :(
    Dobrze, że od Was tego nie słyszę ;)
    Ania, ja czasem na takie głupie pytania odpowiadam, że dzieci będą, jak nas Pan Bóg nimi obdarzy ;)

    Ania95 lubi tę wiadomość

    mhsvcbxmf17updrl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Ja już mam dość gadania mojej teściowej "a nie możecie wpadki zaliczyć?" albo "nie wiecie jak dzieci się robi?". Za każdym razem jak słyszę takie teksty to mam łzy w oczach :(
    Dobrze, że od Was tego nie słyszę ;)
    Przygas ja tekstem.. Tak ja tescia przygasilam.. Mam maly spokoj jak narazie...

    Ania95 lubi tę wiadomość

  • Marza89 Autorytet
    Postów: 1495 1772

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kropeczka85 wrote:
    Witajcie moje Pszczoleczki. Ja się witam już w 8 tygodniu :)

    Didi z facetami źle bez nich jeszcze gorzej, skoro jesteście przyjaciółmi to na pewno się dogadacie!

    Ewcia masakra jakaś! Nie dość , że cierpisz to jeszcze takie podejście...ach co za służba zdrowia . Trzymaj się Kochana i bądź dobrej myśli :*

    Chasia Ty też moich postów nie czytasz więc jeszcze raz pisze, że Ci zaraz do tyłka nakopie! Odczep się od tej bety!!! Moja jaka była i jak widać nadal w ciąży jestem.

    Marza to sobie poleciałas z tą betą!? Po co mi powiedz?! Miałaś piękny przyrost a jutro wizyta...mało Ci nerwów???
    Wiem wiem... Kajam się nisko :D Już od dziewczyn musztre zebrałam, więc obiecuję poprawę mojego, zachowania ;)
    ❤️

    Aniołek [*] - 6 tydz./ PCOS, Bhcg 29. 06 / 10 dpo - 19, 13 dpo-120, 15 dpo-420, 20 dpo-4228
    Laura 💕 03.03.2019 😍 3410g 😍 53cm😍
    jon7a04.png
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didi123 wrote:
    Mam nadzieje, że ja takich testów nie doczekam, bo bym z siebie wyszła chyba z wściekłości jak by mi ktoś tak powiedział.
    Nie przejmuj się teściową :* W końcu musi się udać :)

    I tak już mało do niej zaglądamy, może raz na 2 tygodnie :) ale za każdym razem musi to powiedzieć, no musi... I jeszcze podaje przykłady z rodziny jak to wszyscy w rodzinie pozaliczali wpadki, a my tylko się bujamy :/
    Uda się, uda :*
    Nie życzę żadnej z Was takich tekstów :/

  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Przygas ja tekstem.. Tak ja tescia przygasilam.. Mam maly spokoj jak narazie...

    Do niej to nie dotrze, bo zrobić dla niej dziecko jest najprostszą rzeczą na świecie i ona nie rozumie dlaczego my już 7 miesięcy się staramy :P i oczywiście, że to moja wina, bo to ja mam obsesję XD taka teściowa to skarb, mówię Wam XD

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2020, 11:56

  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2987 2799

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ABI90 wrote:
    Ja to jak mnie zdenerwują następnym razem tekstem kiedy to chyba powiem że wcale nie będziemy mieć bo nie chcemy :] Wkurzające są te teksty, ciekawe co by powiedzieli na taką odpowiedź :)

    U mnie w rodzinie to tylko teściowa nie rozumie, więc chyba jej tak powiemy... Że przestaliśmy się starać i nie wiemy kiedy znowu zaczniemy, bo mam jej dość :P

  • Kropeczka85 Autorytet
    Postów: 939 1067

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marza89 wrote:
    Wiem wiem... Kajam się nisko :D Już od dziewczyn musztre zebrałam, więc obiecuję poprawę mojego, zachowania ;)
    ❤️
    No mam nadzieję! Jeszcze jedna betę zrobisz to nogi powyrywam. Przy takiej becie powinnaś jutro widzieć już pęcherzyk i uspokoić się , że jest w macicy. Na serduszko nie masz raczej co liczyć. Choć u mnie przy takich przyrostach z córką serce biło już w 5t1d. O której jutro masz wizytę?

    atdc2n0aos8g2xt8.png
    Księżniczka 2014
    Królewicz 2009
    21.03.2006 [*] 13tc
  • Plamka_92 Autorytet
    Postów: 2186 1017

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Do niej to nie dotrze, bo zrobić dla niej dziecko jest najprostszą rzeczą na świecie i ona nie rozumie dlaczego my już 7 miesięcy się staramy :P i oczywiście, że to moja wina, bo to ja mam obsesję XD taka teściowa to skarb, mówię Wam XD

    Ja podziwiam Twoją cierpliwość :) Moja by się już dawno skończyła :P

    atdc2n0a7fxt5xal.png
    28.04.2020
    2940 g 54 cm Szczęścia

    01.2021 puste jajo (* 8 tc)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    Do niej to nie dotrze, bo zrobić dla niej dziecko jest najprostszą rzeczą na świecie i ona nie rozumie dlaczego my już 7 miesięcy się staramy :P i oczywiście, że to moja wina, bo to ja mam obsesję XD taka teściowa to skarb, mówię Wam XD
    To ja mam fajnie ze swoja haha moj tesciu jak zaczyna do nas gadac o wnukach to go tesciowa opiernicza ze ma nas nie pytac itp... Wiec jak nie ja to tesciowa go sprowadza na ziemie :-)

    Kasiulka90 lubi tę wiadomość

  • Chasia Autorytet
    Postów: 659 856

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kropeczka85 wrote:
    Witajcie moje Pszczoleczki. Ja się witam już w 8 tygodniu :)

    Didi z facetami źle bez nich jeszcze gorzej, skoro jesteście przyjaciółmi to na pewno się dogadacie!

    Ewcia masakra jakaś! Nie dość , że cierpisz to jeszcze takie podejście...ach co za służba zdrowia . Trzymaj się Kochana i bądź dobrej myśli :*

    Chasia Ty też moich postów nie czytasz więc jeszcze raz pisze, że Ci zaraz do tyłka nakopie! Odczep się od tej bety!!! Moja jaka była i jak widać nadal w ciąży jestem.

    Marza to sobie poleciałas z tą betą!? Po co mi powiedz?! Miałaś piękny przyrost a jutro wizyta...mało Ci nerwów???
    Kropeczko Kochana a napisz mi jaka ty miałas betę? Masakra ja głupia naczytałam sie na forach róznych i na necie i dziewczyny miały wyższa itp i masakra
    Wzięłam sie za sprzątanie żeby nie myślec ale to sie nie da nie wytrzymam chyba do jutra na ta bete a wyniki pewnie znów koło 17 będa - ja zwariuję :(

    mhsv3e5e743bc1b6.png
    mhsv3e5ewwdsajqn.png
  • Kropeczka85 Autorytet
    Postów: 939 1067

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa89_89 wrote:
    Kropeczko a jak tam u Ciebie? 8 tydzień... jak to szybko leci :-)
    Oj różnie. Dziękuję. Ogólnie to ciągle bym spala, nic mi nie smakuje i walczę z biegunkami. Poza tym w miarę normalka. Trzymam kciuki żebyś się ani nie obejrzała jak i u Ciebie 8 tydzień będzie!

    Ewa89_89, Aduszka83 lubią tę wiadomość

    atdc2n0aos8g2xt8.png
    Księżniczka 2014
    Królewicz 2009
    21.03.2006 [*] 13tc
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lipca 2018, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia wrote:
    Kropeczko Kochana a napisz mi jaka ty miałas betę? Masakra ja głupia naczytałam sie na forach róznych i na necie i dziewczyny miały wyższa itp i masakra
    Wzięłam sie za sprzątanie żeby nie myślec ale to sie nie da nie wytrzymam chyba do jutra na ta bete a wyniki pewnie znów koło 17 będa - ja zwariuję :(
    Po co sie stresujesz i czytasz te inne fora... Odworc sie to ci nakopie do tylka za to... Spokojnie kochana

‹‹ 137 138 139 140 141 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ