Forum Starając się - ogólne nowe staraczki na forum.
Odpowiedz

nowe staraczki na forum.

Oceń ten wątek:
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 24 lipca 2016, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gakin, kiedy masz planowany termin @ ?

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 24 lipca 2016, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marzymisie ja mam @ tak nieregularneie ze tak naprawde nie wiem :) ovu licząc średnią z ostatnich miesięcy na 35 dni wyznaczył na za tydzień. dziś mam 28dc.

    Filipek - 09.03.17 :)
  • Chava Przyjaciółka
    Postów: 73 27

    Wysłany: 25 lipca 2016, 00:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MissHania nadrabiając już liczyłam na dobre wieści - szkoda.

    Trzymam za Was dziewczyny kciuki. Wiem jak bolesne są te rozczarowania, kiedy nadzieja wykiełkuje, że może tym razem się udało a tu fiasko. Wam się musi udać i w końcu się uda.

  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 25 lipca 2016, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, wczoraj wieczorem zaczął mnie boleć brzuch a właściwie podbrzusze. Typowy ból okołoowulacyjny według mnie. Pomyślałam-ok, skoro test pozytywny to coś tam się pewnie dzieje już. Wzięłam no-spe nawet bo było to bardzo uciążliwe i bałam się, że nawet zasnąć nie będę mogła przez to.
    Przed snem poszłam jeszcze do toalety bo mi się chciało siusiu. No i przeraziłam się bo na papierze wśród dość dużej ilości śluzu płodnego zauważyłam niteczki krwi. Niewiele ale jednak. Nigdy w życiu mi się nic takiego nie przytrafiło. Czy któraś tak miała? Co to może oznaczać? :(

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 25 lipca 2016, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niestety nie pomogę. Ja mam różna anomalia w swoim cyklu ale tak jeszcze nie miałam. Nie martw się na zapas :)

    Filipek - 09.03.17 :)
  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 25 lipca 2016, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marzymisie ja teraz tak mialam plodny sluz byl jak kurze bialko ale jakby pdbarwiony przez brazowa krew ja mysle ze to zadna anomalia, nic strasznego.
    U mnie of wyznaczyl owulacje wiec juz dawno po.teraz tylko czekac na @ ktora jak zwykle dostane na wczasach.nie pamietam kiedy wyjezdzalismu na urlop bym nie miala okresu:-) moj zawsze na poczatku sierpnia ma urlop a ja zawsze na poczatku malpiszona :-)

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • k.k. Znajoma
    Postów: 28 4

    Wysłany: 25 lipca 2016, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    jest tu nowa. Opowiem swoją historię.
    jestem kolejną z endometriozą... W zeszyły roku laparoskopia, lekarz nie dał żadnych leków, po odbiór histopatologii u niego po 3 miesiącach wynik-endo. Visanne - codzienne plamienia, nawet przy podwójnej dawce. Następnie Letrozol - po 25 dniach brania dostałam normalną miesiączkę. Lipaaaa... Od tego cyklu starania. Nie ma innego wyjścia. Obecnie biorę Ovarin i kwas foliowy - ActiFolin Tak bardzo bym chciała żeby się udało... Wykres średnio mi się podoba. Temperatura nie chce iść w górę ;(
    Ale trzeba być dobrej myśli. Wszystkie damy radę!

  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 25 lipca 2016, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Demsik, u mnie to było jednorazowe i naprawdę minimalne.
    Już poczytałam na ten temat także jestem spokojniejsza. Mam wrażenie że im jestem starsza tym większe cyrki.

    Witaj k.k. Długo bierzesz ovarin ?

  • k.k. Znajoma
    Postów: 28 4

    Wysłany: 25 lipca 2016, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopiero drugie opakowanie. Po odstawieniu letrozolu moj cykl trwal 20 dni a teraz juz tyle minelo a nadal nie mialam chyba owulacji. Normalnie cykl przed tymi wstrętnymi hormonami trwał 25 dni. Zastanawia mnie wczorajsze plamienie (krew ze sluzem) przez 3h.

  • Niki69 Ekspertka
    Postów: 574 99

    Wysłany: 25 lipca 2016, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny Mam pytanie w tym miesiącu nie byłam stymulowana clo ale nie czując że zadziała efekt odbicia obserwowałam swój cykl czwartek Robiłam wyniki LH i estradiolu w żeby zobaczyć czy ich poziom będzie świadczył o zbliżającej się owulacji jednak niestety Elka wynosiła 14 a estradiol tylko 68. Testy negatywny. Jednak czułam pewne kłucia i bóle w podbrzuszu wczoraj podczas stosunku Partner zauważył że mam śluz który rozciągał się między palcami sprawdzając szyjkę też wydawała się jakby wyżej a dzisiaj rano temperatura skoczyła ogólnie nie miałam dużych temperatur bo między 36. 10 a 36.30 a dzisiaj rano było 36,5 a kilka dni wstecz temperatura cały czas nie osiągała 36.2 nie wiem czy to skok temperatury takie jak w owulację czy po prostu coś tak sobie wskoczyło. Jak myślicie mimo wszystko mogła być wczoraj owulacja?

    3jgx3e3k6oetpx65.png
  • Chava Przyjaciółka
    Postów: 73 27

    Wysłany: 25 lipca 2016, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marzymisie dobrze że się uspokoiłaś, nigdy nie miałam czegoś takieģo ale z tego co wiem to nic groźnego

    Demsi życzę urlopu bez @ - za to z małą "fasolką"

    K.k witaj

    Mi obu pokazuje że na 80% jestem w ciąży hihi. Duphaston odstawiony teraz czekam na @. W środę mam rezonans już mi po głowie chodziło żeby może przełożyć - głupota (nadzieja umiera ostatnia)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lipca 2016, 11:36

  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 25 lipca 2016, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chava, mi to już 93% ciąży pokazywał ;) fajnie by było nie? ;)

  • k.k. Znajoma
    Postów: 28 4

    Wysłany: 25 lipca 2016, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba najgorsze jest rozczarowanie :(

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 25 lipca 2016, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    k.k jasne że rozczarowanie najgorsze ale powiedz kobiecie, że ma się nie przejmować - no nie da się jak się codziennie patrzy na wykres i chce go zaczarować. Ja miałam 6 dni wzrost a dzisiaj spadek temp i już świruję, ze się nie udało. Kobieca logika i psychika tak działa niestety.

    Filipek - 09.03.17 :)
  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 25 lipca 2016, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    l
    Gakin wrote:
    k.k jasne że rozczarowanie najgorsze ale powiedz kobiecie, że ma się nie przejmować - no nie da się jak się codziennie patrzy na wykres i chce go zaczarować. Ja miałam 6 dni wzrost a dzisiaj spadek temp i już świruję, ze się nie udało. Kobieca logika i psychika tak działa niestety.

    właśnie...
    ja chętnie bym o tym w ogóle nie myślała
    ale jak skoro mierzę temperaturę...

  • k.k. Znajoma
    Postów: 28 4

    Wysłany: 25 lipca 2016, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie! Mój Narzeczony bez przerwy mi tłumaczy żebym się nie przejmowała, odstresowała, ale jak? Jakby wszystko było w porządku to może i tak. Ale u mnie jest tak, że każdy kolejny cykl zbliża mnie do laparoskopii. I najchętniej to już i teraz! I do tego dochodzą spięcia - bo przecież dzisiaj może być owulacja to na baczność i do roboty!

  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 25 lipca 2016, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja na szczęście nie mam spięć z mężem z tego powodu tylko się ze mnie śmieje że jak nie mam dni płodnych to go od siebie odganiam :D cóż zrobić, że akurat mi ochota przeszła :)

    Filipek - 09.03.17 :)
  • Demsik Autorytet
    Postów: 1490 1680

    Wysłany: 25 lipca 2016, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chava wrote:
    Marzymisie dobrze że się uspokoiłaś, nigdy nie miałam czegoś takieģo ale z tego co wiem to nic groźnego

    Demsi życzę urlopu bez @ - za to z małą "fasolką"

    K.k witaj

    Mi obu pokazuje że na 80% jestem w ciąży hihi. Duphaston odstawiony teraz czekam na @. W środę mam rezonans już mi po głowie chodziło żeby może przełożyć - głupota (nadzieja umiera ostatnia)
    Chava dzieki za wsparcie ale ja mam cykl stracony nie licze na fasolke wogole tylko chce zeby @ przyszla w terminie bo 2 wrzesnia mam wizyte w klinice leczenia nieplodnosci.moj syn wyjechal na tydzien ad morze z babcia i ciocia a my staramy sie dojsc do porozumienia.wczoraj byly serduszka i maz mowi "lez niech sie ubija" a mi jakby w mordę strzelil!!!jak byl test owu pozytywny jak mialas sluz plodny i wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazywaly ze dzualac to mial mnie w dupie i nasze starania i to ze przez niego wizyte odwolalam u naszego gina.kurde mam taki ciezki okres ze chyba zaczne pisac pamiętnik.zamiast miec glowe czysta w urloie to mnie trapia takie sprawy kiedy powinnam uczyc sie bo 22.08 mam egzamin na mianowanego.eh...chyba wolalabym urodzic sie facetem...

    Demsik
    f2w3rjjg7nnlno08.png
    synek 6-lat- 07.03.2010- 21.10- 3320g,54cm
    hormony ok
    hsg- prawa strona niedrożna,badanie nasienia- ok
    staraliśmy się 6 lat i się udało;
  • Gakin Autorytet
    Postów: 643 397

    Wysłany: 25 lipca 2016, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Demsik wszystko się ułoży :* pamiętaj, że po każdej burzy wychodzi słońce :)

    Demsik lubi tę wiadomość

    Filipek - 09.03.17 :)
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 25 lipca 2016, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chava, który to już u Ciebie dzień cyklu?

    Gakin, spadkiem to Ty sie raczej nie powinnaś martwić, bo póki co Twój wykres jest naprawdę obiecujący ;)

‹‹ 58 59 60 61 62 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego