Nowy cykl nowe szanse ;) Kto zaczyna od nowa?
-
WIADOMOŚĆ
-
Chyba większość będzie wieczorem:-)
-
AnkaT. wrote:dziś jestem jak reprezentacja polski czyli 1:0 dla @, ale tak jak oni będę walczyć dalej na polepszenie humoru idę dziś kupić buty! najlepsze jest to, że wg portalu następną owulkę mam mieć 15.11 i w tym samym dniu mam leczenie kanałowe. Zapowiada się fantastyczny wieczór
Na razie na poprawę humoru zmieniłam kolor włosów:-) M. zachwycony totalnie się nie spodziewał że wyjdzie taki fajny kolorek. -
Dla mnie masakra...nie dość że strach to jeszcze trzeba płacić.
-
Kochana, brak znieczulenia = brak wizyty u dentysty. Hahaha
-
Tak czy siak muszę się zmobilizować i do niego a raczej niej iść
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Ja jestem początkująca więc nie pomogę.
-
nick nieaktualnyHej dziewczynki
Powiem wam, jestem wsrod rodziny i bliskich i od razu mi lepiej
Wczoraj mielismy mala imprezke halloweenow wypilam sobie odreagowalam
Szkoda, ze teraz nie mam plodnych, bo bym tak o tym nie myslala non stop..
Ale co bedzie to bedzie
Milego weekendu sloneczkaMacierzanka:) lubi tę wiadomość
-
Fasolcia wrote:Czesc dziewczyny:) ja chyba też niedlugo sie dolacze do tego grona,co prawda okresu jeszcze nie mam,ale czuje ze sie nie udalo...i ooo..sprobujemy w kolejnym cyklu
ja mam dokładnie tak samo - więc lada dzień do Was dołączęBeta 2.01 - 4120 (19dpo)
Beta 4.01 - 8317 (21dpo) -
Ja się nie znam aż tak super ale coś tam czaje więc bym jeszcze poczekała na owulacje bo nie było skoku temperatur który by potwierdził że owulacja była. Powodzenia
-
Powiedzcie mi dziewczyny,czy to ovufriend pomaga zajsc w ciaze,czy ktores z Was sie udało? U mnie chec posiadania dziecka zaczyna przeradzac sie w obsesje:) zawsze sobie wmawiam ze w tym cyklu to juz sie wyluzuje,i co,3 tygodnie luzu,a tydzien przed @ od nowa to samo. Mąz sie smieje ze chyba jestem uzalezniona od testow ciazowych.03.09.2013 ( 6 tyg. Aniołek
-