Forum Starając się - ogólne Nowy cykl nowe szanse ;) Kto zaczyna od nowa?
Odpowiedz

Nowy cykl nowe szanse ;) Kto zaczyna od nowa?

Oceń ten wątek:
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a gdzie kupilas?

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no wlasnie gdzie kupilas??

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam akurat z wegier na szczescie, bo duzo taniej.
    W pl jest z tego co widzialam tylko 1 strona. Kosztuje 227 zl za 100 g. Te 25 g nie oplaca sie moim zdaniem

  • jaszczurka Autorytet
    Postów: 521 534

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    Jaszczureczko..ja w styczniu dokladnie 2 mialam @ a 26 zaszlam w ciaze, ktora niestety stracilam pod wplywem glebokiego stresu..ale jak widac na kilka dni przed spodziewanym okresem milam owulke..takze moliwe to jest..a masz regularne @?
    Hey raczej @ mam co do dnia ale wiesz stres choroby robią swoje i tak sie zastanawiałam wczoraj.
    Nad tym czy jest to możliwe :)
    Dziękuje Ci za odp.
    Dziś z rana boloa mnie jakniki tylko nie wiem czy to związane z ovuczy z @ która ma być za 4 dni.
    Oby nie przyszła tym razem.

    ukdyj44j93kc68pw.png
    82doj44jzrzxx8po.pnggyxwj44jol7dh729.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaszczurka powodzenia :)
    Oby @ nie przyszla :)

    jaszczurka lubi tę wiadomość

  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja znosilam choinke ze strychu i mi ''cos polecialo'' myslalam ze @ ale nie:) pewnie sluz... ale nie umiem rozpoznac jaki..

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ze mnie tez sie lalo. Przez wiesiolka sluz mega :p

  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam nadzieje ze to nie oznaka @

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu tez mam taka nadzieje :) jestem z Toba :) musimy wierzyc

    Anka10222 lubi tę wiadomość

  • Ovulka Autorytet
    Postów: 678 552

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Macierzanka:). Dziekuje ci bardzo.mi witam z rana wszystkie przyszle mamusie ;) u mnie niestety @ sie nasilila dzisiaj ;( Mam pocieszenie ze to 1 miesiac staran, moze ktoregos sie uda;) trzymam kciuki za nas wszystkie ;)

    Ruda27, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 23 listopada 2013, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojj ja dziewczyny wierze razem z Wami :)

    Ruda27, Anka10222, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 23 listopada 2013, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    damy rade:)


    Ruda27, Sowa lubią tę wiadomość

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 23 listopada 2013, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochane co robicie dzis na obiadek???

    ja mam rosoł ale nie lubie wiec musze wymyslec sobie cos innego....

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 23 listopada 2013, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja kocham rosol taki tlusciutki :) ja jeszcze nie wymyslilam obiadu..moze gdzies wyjdziemy cos zjesc mam smaka na pizze ze szpinakiem

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • JustyśkaG Autorytet
    Postów: 528 413

    Wysłany: 23 listopada 2013, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was Wszystkie :) Ja na obiadek mam kapuśniak od babci :)

    Sowa lubi tę wiadomość

    7u22gywlaksivpie.png
    Lilunia 23.09.2014
    Asiula 2.09.2016
  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 23 listopada 2013, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kapusniaczek mniam :)

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 23 listopada 2013, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja sobie same mieso z rosolu zjadlam....

    Sowa lubi tę wiadomość

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • jaszczurka Autorytet
    Postów: 521 534

    Wysłany: 23 listopada 2013, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Jaszczurka powodzenia :)
    Oby @ nie przyszla :)
    Kochana nie dziekjue.
    I tak jutro ma wizyte u gina wiec jak by cos bylo, ze raczej jest to chyba juz by mi chyba powiedzial.
    No chyba ze wstretna @ przylezie znowu ;(
    Pobolewa mnie juz troszku i sie martwie bo mam na juro wizyte na ktora, czekalam 2 tyg
    @ mam dostac w srode zeby nie przylazla :)

    ukdyj44j93kc68pw.png
    82doj44jzrzxx8po.pnggyxwj44jol7dh729.png
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 23 listopada 2013, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam &&& zeby nie przyszla :)

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 23 listopada 2013, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jaszczurka moja @ tez ma w srode przyjsc i juz sie modle zeby te straszne malpy nie przylazly w tym roku ;)

    jaszczurka lubi tę wiadomość

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
‹‹ 53 54 55 56 57 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ