Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Nowy cykl nowe szanse ;) Kto zaczyna od nowa?
Odpowiedz

Nowy cykl nowe szanse ;) Kto zaczyna od nowa?

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2013, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dołączam do was, ją czekam na pierwsza @ po odstawieniu antykoncepcji, mam nadzieję, że nie przyjdzie

  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 29 października 2013, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witamy , witamy

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2013, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny musimy walczyc! Nie teraz to nastepny cykl... Wiem, ze to moze troche potrwac ale nam sie uda :)
    Teraz naszedl mnie optymizm, bedziemy sie starac az sie uda :)
    Nie wiem czy mierzyc tempke w nastepnym cyklu.. Musze to przemyslec.. Ale wiem, ze w koncu zaciaze:) odnajde szczescie i tym razem na dluzej :)
    Kochane do dziela! :)

    Anka10222, kamicia0101, justa183, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

  • monaaa85 Autorytet
    Postów: 251 356

    Wysłany: 29 października 2013, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cze.. Daleko do owulki.. Czekam i czekam dobani.gif

    1usacwa1uvvludfr.png
  • monaaa85 Autorytet
    Postów: 251 356

    Wysłany: 29 października 2013, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :-)

    1usacwa1uvvludfr.png
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 29 października 2013, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam tak samo.. czekam i czekam...

    monaaa85 lubi tę wiadomość

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2013, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajcie:D zobaczycie że czekanie nam się opłaci:D

    Macierzanka:) lubi tę wiadomość

  • monaaa85 Autorytet
    Postów: 251 356

    Wysłany: 29 października 2013, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To co robimy sobie prezenty na gwiazdkę? :-) ..najcudowniejsze prezenty... zacieszacz.gif

    amela, Ruda27, justa183, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

    1usacwa1uvvludfr.png
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 29 października 2013, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem dzis zła..
    bylam umowiona dzis w aptece... zamawiałam zioła zeby zrobic sobie mieszanke ojca sroki nr 3...
    i kurcze nie dostałam tych ziół.... nie zamowili mi....

    zaraz chyba sie wsciekne....
    od soboty mam nerwy....

    biedny ten moj M... dostaje sie biedakowi

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 29 października 2013, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Hej dziewczynki
    Mozna dolaczyc? U mnie juz drugi dzien plamien, temp spadla wiec lada chwila zawita @...
    Trace nadzieje juz, ze uda sie w najblizszym czasie :(
    Witaj słoneczko ;)
    Razem będzie nam łatwiej ;)

    U mnie do owulki też jeszcze hen hen ! Ale czekam cierpliwie ;D

    Ruda27 lubi tę wiadomość

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • monaaa85 Autorytet
    Postów: 251 356

    Wysłany: 29 października 2013, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ..mój M kazał mi cykl nazwać "BINGO" ...ale nazwałam cierpliwość...żeby pamiętać być cierpliwą :-)

    anusiakanek, Ruda27 lubią tę wiadomość

    1usacwa1uvvludfr.png
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 29 października 2013, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Dziewczyny musimy walczyc! Nie teraz to nastepny cykl... Wiem, ze to moze troche potrwac ale nam sie uda :)
    Teraz naszedl mnie optymizm, bedziemy sie starac az sie uda :)
    Nie wiem czy mierzyc tempke w nastepnym cyklu.. Musze to przemyslec.. Ale wiem, ze w koncu zaciaze:) odnajde szczescie i tym razem na dluzej :)
    Kochane do dziela! :)
    Kochana ja mierze jeszcze ten cykl i w grudniu sobie odpuszczam, chce troche wrzucić na luz i nie myśleć non stop o mierzeniu itd..;)

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 29 października 2013, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mierzyłam kiedys .. pozniej przestałam i od tego cyklu ruszam z mierzeniem tempki

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • MOI Autorytet
    Postów: 1510 2495

    Wysłany: 29 października 2013, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dopiero zaczynam zabawę z obserwacjami cyklu i choć mam za sobą dopiero jeden wykres, to już się uzależniłam :O
    W tym cyklu wspomagam się ziółkami, wiesiołkiem, witaminką B6 oraz suplementem z żelazem, magnezem i wit.C, a mężowi wciskam cynk, żeń-szeń i wiesiołka ;)
    Po owulce zamierzam zbadać progesteron, bo mam podejrzenia, że może być z nim lipa :O

    Moi
    3jvzmg7ysek3gxzk.png
    f2w39jcgjmkmlfy9.png
  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 29 października 2013, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez sie wspomagam czym tylko moge:)

    MOI wiesz ile kosztuje badanie progesteronu?? tez musze sobie zrobic

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2013, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to ja tez bede dalej mierzyla heh :p jak wszyscy to wszyscy :p
    Ziolka ojca srodki pije juz 2 cykle, teraz zaczne 3.. Ale pije tylko do owu. Teraz tez pilam ziolka na 2 faze na progesteron...
    Zamierzam tez kupic ten wiesiolek. I znowu zaczne brac mleczko pszczele ale naturalne. Nie mialam mozliwosci dostania go i przerwalam.. A wierze w niego, kolezance w 2 cyklu brania pomogl..

    Jeszcże jakies 2,5 tyg do plodnych... Oby listopad ponury miesiac byl tym szczesliwym.. :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2013, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania a nie masz jakiegos sklepu zielarskiegow miescie? Zadzwon i zapytaj, tam maja zawsze na stanie wiekszosc, nie trzeba zamawiac :)

  • JustyśkaG Autorytet
    Postów: 528 413

    Wysłany: 29 października 2013, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was wszystkie w dniu dzisiejszym:-)
    Na początku przesyłam Wam wszystkim całuski i życzę udanego dnia.

    P.S. Dopiero wstałam :-) Masakra:-)

    7u22gywlaksivpie.png
    Lilunia 23.09.2014
    Asiula 2.09.2016
  • Dulis Debiutantka
    Postów: 8 6

    Wysłany: 29 października 2013, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fajnie, że nastrajamy się pozytywnie wzajemnie. Ja dziś 28dc.Wczoraj test negatywny.Objawów nadchodzącej @ brak. Szyjka twarda i wysoko.Boże ,ja chyba oszaleję..........
    Czekam na CUD!!!!!!!

  • Anka10222 Autorytet
    Postów: 474 109

    Wysłany: 29 października 2013, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 no własnie nie ma zielarskiego....masakra...
    dzwonilam tez do mamy i pytałam sie czy u nich w miescie (200km odemnie ) jest zielarski to powiedziala ze miesiac temu zamkneli...
    a z allegro nie chce kupic gotowej mieszanki... bog wie co tam jest...

    ale w czwartek jade do ciotki to moze tam gdzies bedzie ....

    b9b1f1a10901741c0ee987c045e138e0.png
    zrp0xzdvj3izwz28.png
‹‹ 5 6 7 8 9 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego