Od listopadowego testowania do letniego rozwiązania ❤
-
WIADOMOŚĆ
-
To jeszcze raz ja, ostrzegałam, że będę się dziś produkować na raty 😀.
Sandrina, zdrowiejcie szybko. To mówisz, że jak obwódka na buzi to smoczek za mały? Tak pytam bo u nas tak właśnie jest ale mała ciągnie smoka non stop i myślałam, że to od tego a nie mam doświadczenia - Jagoda nie chciała smoka wcale.
Endzi, no to powiem Ci, że tyle czasu te Twoje cycki wytrzymują, że aż jestem w szoku. Moje przyzwyczajone do dojenia co godzinę - dwie, po dłuższej przerwie robią się jak kamienie i potem zastój gotowy. Po laktatorze, którego użyłam raz w szpitalu i raz w domu, mam za godzinę skały a nie piersi. Mleko ledwo leci. A jak przystawiam małą to robią się miękkie i po prostu czuć, że wszystko z nimi ok. Nie wiem czemu na laktator tak reagują te moje cycki niewydarzone ale nigdy więcej. Szkołę skończysz raz dwa ale pewnie trudno na tak długo rozstawać się z Zuzią? Ja z Alisonkiem i z Jagodą (a z nią to po tym szpitalnym traumatycznym powrocie szczególnie) nie potrafię się rozstać na dłużej niż godzinę...
Dobra, uciekam. Dobrej nocy wszystkim ♥️♥️♥️ -
Moje dziecię poszło już spać mam nadzieję że na noc już. A mąż ma drugie zmiany i samotne wieczory w tym tygodniu mnie czekają. Także mam i ja chwilę aby spokojnie napisać.