X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Od październikowych dwóch kresek do letnich szczęść
Odpowiedz

Od październikowych dwóch kresek do letnich szczęść

Oceń ten wątek:
  • Monia66 Autorytet

Wysłany: 7 października 2020, 12:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki ja nie mam doświadczenia z planowaniem ciazy, to jest moja pierwsza, ale czytając Wasze wpisy pomyślałam sobie, czy nie lepiej zostawić wszystkie mierzenia, sprawdzania i stresy z tym związane i po prostu z czysta glowa i bardziej na luzie do tego podejść? Nie zrozumcie mnie źle, bo czasem inaczej się nie da, ale może okazać się to najprostsza droga do upragnionych 2 kresek. Zero testowania przed @, kochać się z przyjemnosci a nie dlatego, że dzisiaj trzeba, może tutaj tkwi wszystko?
    Ściskam was wszystkie mocno ❤️

Joasia 🌞 lubi tę wiadomość

qb3cj48ae751dsv6.png
  • Alexis456 Koleżanka

Wysłany: 7 października 2020, 12:17

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja właśnie wyszłam z wizyty potwierdzającej owulacje.. Boże, dziewczyny nawet nie wiecie jak mi ulżyło (staramy się od roku i myślałam że może mam bezowulacyjne cykle) Endometrium lekarz stwierdził że piękne bo 15mm 🙂 małe radości ale humor już zupełnie inny. Teraz odliczam do testowania 14.10🤪

Monia66, aliciaaa, sandrina22, Magda_Z, Batylda, kredka, Chaos, Sylwia_i_Niki, Lolipop, Ewciia, Nynka, Belie lubią tę wiadomość

• aliciaaa Autorytet

Wysłany: 7 października 2020, 12:21

Cytuj  /     /  Zgłoś
    abrakadabra bardzo mi przykro 😢
    Mam nadzieję, że w grudniu się uda już ze szczęśliwym finałem ❤️

💙05.2018 21:50 synek, 36tc - 2730g, 51cm
    💔12.2019 aniołek, 9tc, poronienie zatrzymane
    🌈💙30.06.2021 1:35 synek, 38+4 - 3390g, 55cm

atdc20mmfi0aq01z.png
    atdc2n0ar4eb4z07.png
  • EveB Autorytet

Wysłany: 7 października 2020, 12:28

Cytuj  /     /  Zgłoś