Od październikowych dwóch kresek do letnich szczęść
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczynki ja nie mam doświadczenia z planowaniem ciazy, to jest moja pierwsza, ale czytając Wasze wpisy pomyślałam sobie, czy nie lepiej zostawić wszystkie mierzenia, sprawdzania i stresy z tym związane i po prostu z czysta glowa i bardziej na luzie do tego podejść? Nie zrozumcie mnie źle, bo czasem inaczej się nie da, ale może okazać się to najprostsza droga do upragnionych 2 kresek. Zero testowania przed @, kochać się z przyjemnosci a nie dlatego, że dzisiaj trzeba, może tutaj tkwi wszystko?
Ściskam was wszystkie mocno ❤️Joasia 🌞 lubi tę wiadomość
-
ja właśnie wyszłam z wizyty potwierdzającej owulacje.. Boże, dziewczyny nawet nie wiecie jak mi ulżyło (staramy się od roku i myślałam że może mam bezowulacyjne cykle) Endometrium lekarz stwierdził że piękne bo 15mm 🙂 małe radości ale humor już zupełnie inny. Teraz odliczam do testowania 14.10🤪
Monia66, aliciaaa, sandrina22, Magda_Z, Batylda, kredka, Chaos, Sylwia_i_Niki, Lolipop, Ewciia, Nynka, Belie lubią tę wiadomość
-
U mnie nie za dobrze. Tempka spada. Dzisiaj jakiś śluz pomarańczowy dosłownie odrobinę. Pewnie zwiastuje wcześniejszy okres. (miał być dopiero 11.10).
Test dzisiaj - 10dpo. - biel vizira.
Wczoraj byłam u lekarza w związku z bólami jajników przedwczoraj. Wszystko ok. Torbieli nie ma. Ból ustal.
Eh..... Kolejny cykl do kosza. 😔 Jest mi smutno. -
Monia66 ja też na takim luzie zaszlam w dwie ciążę. W pierwszej testowałam ponad tydzień po terminie @,a w drugiej kilka dni po terminie @.
A po poronieniu jednak postawiłam na pomiary, testy, sprawdzenie owulacji. Czułam się wtedy zajęta, że mam pod kontrolą wszystko. W jakimś momencie poczułam, że za dużo mam na głowie i musiałam odpocząć od starań. Wróciłam i tylko mierze temperaturę.
Niestety nie zawsze te testy można zrobić po terminie miesiączki. Ja według zaleceń lekarza powinnam robić testy jak najszybciej, żeby wdrożyć zastrzyki z heparyna od dwóch kresek.