owocne testowanie w czerwcu 2016 - pierwsza wakacyjna lista testujących :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyKarissa tak jak dziewczyny piszą kochajcie się kiedy macie ochotę
my w tym cyklu wyjątkowo praktykujemy zasadę co 2 dzień (raz mięliśmy małe zawirowanie) ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Jedynie co złamałam u siebie to zmierzyłam 2 x temp i obawiam się, że może być bezowulacyjny. Więc dopóki nie pojedziemy nad morze trochę pomierze sobie, żeby zobaczyć kiedy @ wypatrywać, żeby za wcześnie testów nie robićAlice93 lubi tę wiadomość
-
Paulette, a tam od razu bezowulacyjny. Przed samym wyjazdem zobaczysz cień cienia drugiej kreski na teście ciążowym. Jak na 9 dpo będzie to w sam raz a tak na serio to tego właśnie Ci życzę i liczę na to ,że ten cykl będzie u Ciebie owulacyjnym i ciążowym :*
Paulette lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMorwa, uwielbiam zakładać czarne scenariusze z góry chociaż nie znam się na tym, ale jak poczytałam w necie i pobadałam sobie szyjke to może jest szansa na owulacje ale co tam pożyjemy zobaczymy.
Ja też Ci życzę tego Dziedzica może nam tego samego dnia uda się wysikać po dwie kreski bo w podobnych dniach mamy termin okresu .Alice93 lubi tę wiadomość
-
Hej dziewczyny, i'm back wrocilam z odwyku od obserwacji, niesamowicie dobrze na mnie podziałał - polecam wszystkim które czują że potrzbuja nieco odpoczynku. W maju się znowu nie udało więc proszę o wpisanie 10 czerwca nadal planuje ograniczone obserwacje żeby nie zwariować. Marta gratulacje :***
Karissa, rozumiem Twoje rozterki, miałam tak w poprzednim cyklu. Niestety wstrzemięźliwośc nie zdała egzaminu a dołożyła tylko trochę frustracji niepotrzebnie. Tak jak Morwa prawi, jak ma pyknac to i przy seksie 5 x dziennie pyknie. Zatem do dzieła i powodzenia każdej z nas *ojejku, Karissa lubią tę wiadomość
♥️ Matylda jest z nami od 15.08.2019 ♥️
Novum ICSI
Czynnik męski (azoospermia -> cryptozoospermia)
Punkcja 17.06.2017 -> 6 zapłodnionych komórek = 6 zarodków
ET 20.06.2017
Crio 31.10.2018