Forum Starając się - ogólne Październikowe II kreski
Odpowiedz

Październikowe II kreski

Oceń ten wątek:
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 29 października 2018, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w pierwszej ciazy nie mialam badanego progesteronu wogole a bralam luteine do 20dtego ktoregos tygodnia bo tak kazal gin.
    Sama na wlasna rękę bym nie brala.

    Jutro mam 29 dc. Robie rano test bo chce kupic suplement dla meza a jest drogi i dla siebie musze kupic leki i inofolic . a kwota bedzie pokazna i szkoda mi kasy gdyby..
    A szkoda czasu zeby nie suplementowac tym meza. Mysle ze czas bedzie w miare wiarygodny.

    przedszkolanka:), Lady_Dior, Nona lubią tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 29 października 2018, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia rób jutro,ja robię w środe i wtedy dzwonie na prywatny do gina (jak wyjdzie) co dalej (bo inofolic mam do srody kolejnej tylko)a jak nie to zapisuje sie na grudzien na stymulacje a ten ostatni spróbujemy naturalnie-innego wyjscia nie ma.
    I kciuki!!

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 29 października 2018, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ostatni cykl mialam 29 dni ( jutro bedzie 29). Ogolnie mam 32 dni. Wiec jak cos byloby na rzeczy to by wyszlo chyba. Aaa nie wiem.. Jak bedzie - ide do apteki i wykupuje recepty..

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • _Hania Autorytet
    Postów: 1653 628

    Wysłany: 29 października 2018, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja właśnie muszę zrobić dodatkowe badania,których bym nie robiła, gdyby test był pozytywny. Ale u mnie pozytywny jutro, może być efektem zastrzyku. Przewertowałam wiele wątków i pregnylu i raczej w 11 dniu nie powinien wpłynąć na test, ale pewności nigdy nie ma. A też mogłabym zaoszczędzić jakieś 800 zł.

    Jutro mam iść do lekarza bo skierowanie na tą krew, myślicie, że jest sens, żeby robił mi monit w 11 dpo, czy strata czasu? (I tak mam w ramach wizyty taka możliwość).

    syn 2019
    ____

    03.2021 wpadka - biochem
    06.2021 - starania czas start!
    07.2021 - biochem
    08.2021 - przerwa
    11.2021 - ?
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1795 2333

    Wysłany: 29 października 2018, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny siedzę właśnie przed gabinetem w oczekiwaniu na podgląd kurnika...mam przeczucie, że nic tam po tym Clo nie wyrosło...

    zem3wn15hyz14zz5.png
    f2w3rjjgdzkxqe47.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • _Hania Autorytet
    Postów: 1653 628

    Wysłany: 29 października 2018, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sztefi wrote:
    Ja dziś miałam wyniki bety (11 dpo) = 25.95 mlU / ml.
    To daje Wam nadzieję wszystkie starające się, bo:

    1. W czw beta nie wyszła, było mniej niż 0.01 mlU / ml
    2. W sb jeden test pozytyw z b. jasna kreską, a inny o większej czułości negatyw lub cień.

    To moj 31 dc - nie spieszcie się z testami jak ja, to uniknięcie niepotrzebnego stresu.

    Gratuluję !!

    xgirl, Sztefi, Magda - mbc lubią tę wiadomość

    syn 2019
    ____

    03.2021 wpadka - biochem
    06.2021 - starania czas start!
    07.2021 - biochem
    08.2021 - przerwa
    11.2021 - ?
  • xgirl Autorytet
    Postów: 5998 2015

    Wysłany: 29 października 2018, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale fajnie :) Gratuluje :)

    A ja czekam na tel od mojej lekarki. Czuje sie jak pijana i usypiam na stojaco po tym progesteronie o.O

    f2wljw4zsg9z1tun.png
    27.6.19 wydobyciny mojej Hannah Florenz❤️ 48cm, 2970g
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 29 października 2018, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sztefi gratuluje!!

    Anhydra daj znac koniecznie.

    Mi buzuje w brzuchu .. a mąż mowi" masz gorączke taka jestes ciepla" :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2018, 19:10

    Lady_Dior lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 2640 872

    Wysłany: 29 października 2018, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    xgirl wrote:
    W pt beta 40, dzis 210 :) :) :)

    Hej :). Gratulacje ;) powiedz mi jak udało się zejść że słabym nasieniem? Suplementy?

    Pokrótce:

    Ona: niedoczynność tarczycy, endometrioza II stopnia, trombofilia wrodzona, brak KIR z DS

    On: leukocyty w nasieniu, MSOME- 1% klasa II,

    Czekamy na wyniki wymazów i lecimy z pierwszą procedurą
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1795 2333

    Wysłany: 29 października 2018, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uff...są trzy pęcherzyki :) . Najwiekszy ma 15 mm. Po cyście z poprzedniego cyklu ani śladu! W środę kolejny podgląd ;) .
    Dziękuję wszystkim za kciuki!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2018, 19:25

    speakyourmind93, przedszkolanka:), _Hania, Iga66, Beti82, Słoneczko12, Lady_Dior, Nona, Agagusia, Izaw, Sung, moyeu lubią tę wiadomość

    zem3wn15hyz14zz5.png
    f2w3rjjgdzkxqe47.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2960 2796

    Wysłany: 29 października 2018, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja Wam sie pochwale moze nie pozytywnym testem ciazowym, ale za to obroniona praca dyplomowa! :D dzisiaj sie bronilam :D

    przedszkolanka:), _Hania, Martek&M, Iga66, Robaczek123, Beti82, Beti82, Magda - mbc, Anhydra, Słoneczko12, Lady_Dior, AktywnaPrzyszłaMama1991, Izaw, moyeu lubią tę wiadomość

    3jvz2n0adxwxplci.png
    qb3cpx9ivlqz6vdb.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 29 października 2018, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anhydra to owu za jakies 5/7 dni;)

    Ania gratuluje :D jaka specjalizacja?

    Ania95 lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • koktajlowa Autorytet
    Postów: 1013 494

    Wysłany: 29 października 2018, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sztefi gratulacje :) a długość cyklu jaką zawsze miałaś?

    🌿 No cóż, najpierw trzeba przejść najrozmaitsze przeciwności losu, by potem móc spełniać marzenia.

    04.2020 cp - zaśniad groniasty częściowy (7cs)
    02.2020 cb (6cs)

    Córka 2016 💙
  • _Hania Autorytet
    Postów: 1653 628

    Wysłany: 29 października 2018, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MałaMi90, Ciebie też chyba kojarzę ;)
    Ale odpowiadając na Twoje pytanie - nam się jeszcze nie udało, ale nasienie udało się poprawić sumplemetami i CLO.
    Wynik super się poprawił, ilość wzrosła ponad 3 krotnie. Niestety u nas to nie jedyny problem i potem też był spadek, ale na pewno można poprawić wyniki partnera. A bardzo słabe macie/

    Anhydra brzmi super :) Niech rosną duże, okrąglutkie!

    Ania gratuluję sukcesu z pracą dyplomową! Co studiujesz? :)

    Ania95 lubi tę wiadomość

    syn 2019
    ____

    03.2021 wpadka - biochem
    06.2021 - starania czas start!
    07.2021 - biochem
    08.2021 - przerwa
    11.2021 - ?
  • Robaczek123 Przyjaciółka
    Postów: 89 76

    Wysłany: 29 października 2018, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) przepraszam, że się nie odzywałem, ale ostatnie dwa tygodnie były bardzo intensywne... jestem w 42dc czyli 6-7 tydzien ciąży. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że troszkę zmartwila mnie dzisiejsza beta :( ostatnia betę wykonałam w zeszła środę i wynosiła ona 8265,0 dzisiejsza beta to 24796,0 według kalkulatora bellybestfriend jej przyrost jest poniżej normy. Jutro mam wizytę u lekarza.. Powiedzcie mi proszę czy mam powody do niepokoju? :(

    ckaixzkrztcd3l2i.png
  • Ania95 Autorytet
    Postów: 2960 2796

    Wysłany: 29 października 2018, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny :) studiowałam filologię hiszpańską :)

    przedszkolanka:), Anhydra lubią tę wiadomość

    3jvz2n0adxwxplci.png
    qb3cpx9ivlqz6vdb.png
  • Robaczek123 Przyjaciółka
    Postów: 89 76

    Wysłany: 29 października 2018, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania95 wrote:
    A ja Wam sie pochwale moze nie pozytywnym testem ciazowym, ale za to obroniona praca dyplomowa! :D dzisiaj sie bronilam :D
    Gratuluję :*

    Ania95 lubi tę wiadomość

    ckaixzkrztcd3l2i.png
  • Magda - mbc Autorytet
    Postów: 6976 5308

    Wysłany: 29 października 2018, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robaczek123 wrote:
    Cześć dziewczyny :) przepraszam, że się nie odzywałem, ale ostatnie dwa tygodnie były bardzo intensywne... jestem w 42dc czyli 6-7 tydzien ciąży. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że troszkę zmartwila mnie dzisiejsza beta :( ostatnia betę wykonałam w zeszła środę i wynosiła ona 8265,0 dzisiejsza beta to 24796,0 według kalkulatora bellybestfriend jej przyrost jest poniżej normy. Jutro mam wizytę u lekarza.. Powiedzcie mi proszę czy mam powody do niepokoju? :(
    Na tym etapie nie bada się już bety, bo ona rośnie nierównomiernie.

    J. 💙 11.06.2019
    J. 💙 05.08.2021
    h84fl6d8kr38ixjk.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 29 października 2018, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robaczek na takich wartościach beta zwalnia i juz sie jej nie sprawdza :)

    Ania wow! Szacun!

    Robaczek123, Ania95 lubią tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Magda - mbc Autorytet
    Postów: 6976 5308

    Wysłany: 29 października 2018, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Hania wrote:
    Ja właśnie muszę zrobić dodatkowe badania,których bym nie robiła, gdyby test był pozytywny. Ale u mnie pozytywny jutro, może być efektem zastrzyku. Przewertowałam wiele wątków i pregnylu i raczej w 11 dniu nie powinien wpłynąć na test, ale pewności nigdy nie ma. A też mogłabym zaoszczędzić jakieś 800 zł.

    Jutro mam iść do lekarza bo skierowanie na tą krew, myślicie, że jest sens, żeby robił mi monit w 11 dpo, czy strata czasu? (I tak mam w ramach wizyty taka możliwość).

    Hania, monit bez sensu, ale idź zrób betę, w 11dpo już powinna wyjść. :)

    J. 💙 11.06.2019
    J. 💙 05.08.2021
    h84fl6d8kr38ixjk.png
‹‹ 228 229 230 231 232 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ