Forum Starając się - ogólne PAŹDZIERNIKOWE MAMUSIE 2013 :)
Odpowiedz

PAŹDZIERNIKOWE MAMUSIE 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2013, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia85 wrote:
    Przykro mi Karola :( ale póki nie ma okresu jest nadzieja:)
    wiem, w kwietniu test robiony w 15 dpo tez wyszedł negatywny a w 18 dpo pozytywny...moze teraz tez tak bedzie, chociaz nie nastawiam sie na pozytywny koniec...

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 31 października 2013, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to moze powtórz za pare dni jak nie dostaniesz okresu :) a czujesz sie na okres?

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 31 października 2013, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    witam test w 15 dpo negatywny :(
    consoling2.gif

    kaarolaa, Andzia33 lubią tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2013, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia85 wrote:
    No to moze powtórz za pare dni jak nie dostaniesz okresu :) a czujesz sie na okres?
    od kiedy biore bromergon na prl to nie wiem czy bedzie okres czy nie... zawsze 10-7 dni przed bolały mnie piersi i to wszystko. ja nie mam boli brzucha i nic innego. @ przechodze bardzo lekko, tez bez boli takze teraz jestem w kropce... hmmm nie wiem trzeba czekac na rozwuj sytuacji...jak cos to dopiero w poniedziałek powtorze, ale nie licze, ze moze sie uda...dzieki za wsparcie...

    Iwka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2013, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwka wrote:
    consoling2.gif
    dlatego nigdy nie robie testow, one bardziej mnie dołuja niz widok krwi... :(

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 31 października 2013, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj jak mierzylam tempke to bez problemu wlozylam termometr czułam ze jest otwarte tam wszystko w środku a często musze pare razy wpychac termometr czy na okres jest otwarta szyjka macicy czy zamknięta?

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 31 października 2013, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na okres się otwiera

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 31 października 2013, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj to napewno przylezie oby jak najszybciej ! A u ciebie jak IWka ?

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 31 października 2013, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    dlatego nigdy nie robie testow, one bardziej mnie dołuja niz widok krwi... :(
    To fakt jak się testu nie robi i @ przychodzi to jakoś tak łatwiej to wszystko przychodzi. Ale widok jednej kreski heulro9.gif przeraża Peureux04.gif.
    Ale trzeba dalej walczyć...boing.gif i my też w końcu będziemy miały dzidźki bebe.gif

    kaarolaa, Andzia33 lubią tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2013, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak Iwka w koncu i my sie doczekamy :)

    Andzia33, Iwka lubią tę wiadomość

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 31 października 2013, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To prawda tersz po terminie miesiączki łatwiej mi czekać niż zobaczyć jedno kreskę aż przed terminem to mam mega ciśnienie zeby robić testy:) poczekam jesxze kilka dni

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2013, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plamienie, czyli @ bedzie dzisiaj albo jutro :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 października 2013, 10:09

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 31 października 2013, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wredny okres nie chce odejść oby Karola to były tylko plamienia. Ja czekam jaka przyjść to niech juz mnie zalewa!

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2013, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie sie tak zaczyna, od plamien najpierw, a wieczorem lub najpozniej jutro bedzie okres... czyli pazdziernik zakonczony tak jak zawsze...

  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 31 października 2013, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia85 wrote:
    Oj to napewno przylezie oby jak najszybciej ! A u ciebie jak IWka ?
    Ogólnie dzisiaj tempka spadła, piersi wczoraj około 19 przestały boleć czyli @ zbliża się wielkimi krokami. Ogólnie powinna być 2 listopada ale skoro piersi przestały boleć do powinna przyjść dzisiaj. Jedyne co mnie zastanawia to 12 dzień mojego kataru, zatoki to na pewno nie są....
    A przez to że się staram o boba to biorę tylko witaminki i piję herbatki i przejść mi nie chce

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • topa42 Autorytet
    Postów: 1948 2346

    Wysłany: 31 października 2013, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny bardzo mi przykro za negatywne testy :-( Wiem co czujecie. Mnie aż głupio teraz się pochwalić ale jestem taka szczęśliwa :-) Dziś byłąm na wizycie u gina - fasolka ma 2,7 mm i jejku bije serduszko ! Jezu jak było cudownie to usłyszeć :-) To jest mój najwspanialszy dzień :-)

    Iwka, Ania_84, Andzia33, kaarolaa lubią tę wiadomość

    zem3i09keg891u11.png
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 31 października 2013, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    topa42 wrote:
    Dziewczyny bardzo mi przykro za negatywne testy :-( Wiem co czujecie. Mnie aż głupio teraz się pochwalić ale jestem taka szczęśliwa :-) Dziś byłąm na wizycie u gina - fasolka ma 2,7 mm i jejku bije serduszko ! Jezu jak było cudownie to usłyszeć :-) To jest mój najwspanialszy dzień :-)
    Super cieszymy się razem z Tobą <3

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 31 października 2013, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    topa42 wrote:
    Dziewczyny bardzo mi przykro za negatywne testy :-( Wiem co czujecie. Mnie aż głupio teraz się pochwalić ale jestem taka szczęśliwa :-) Dziś byłąm na wizycie u gina - fasolka ma 2,7 mm i jejku bije serduszko ! Jezu jak było cudownie to usłyszeć :-) To jest mój najwspanialszy dzień :-)
    Super :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 31 października 2013, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny topa wyobrazam sobie jakies jeestes szczesliwa niech malenstwo rosnie zdrowo:)
    a ja dzisiaj caly dzien ogarniam chalupe bo jutro 2kolezanki przyjezdzaja z dziecmi bedzie male przedszkole u mnie:)ale fajnie przynajmniej milo mi dzien zleci.
    okres jeszcze do mnie nie zawital poczekam jak jutro nie przyjdzie to zrobie w sobote rano test):

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 31 października 2013, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Topa ale super!

    Andzia33
‹‹ 73 74 75 76 77 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego