Forum Starając się - ogólne Październikowe testowanie!
Odpowiedz

Październikowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2016, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    No właśnie na razie nie wiem kiedy testować. Czekam jeszcze kilka dni jeśli @ nie będzie i zatestuję:) Zazwyczaj jest tak, że lecę po test i @ przychodzi. Teraz się z nią podroczę:D

    Nie daj się jej ;)

    dobuska lubi tę wiadomość

  • dobuska Autorytet
    Postów: 6085 6095

    Wysłany: 10 października 2016, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    Oby nie przyyyylazla! :)
    Oby ten 3 miesiac okazal sie dla Ciebie tym szczesliwym. :)
    Ja natomiast teraz sie bardzo zaangazowalam w pomooc hospicjum. Organizujemy zbiorki itd. Obym nie zapomniala o <3 hihi. Ale musze sie czyms zajac bo juz glupialam!
    Jeżeli u mnie się okaże, że jest pimpek w brzuchu to potwierdzę, że odpuszczenie jest najlepsze.
    W tym miesiącu zakupiłam karnet na siłownię i postanowiłam schudnąć parę kilo. O!:D

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2016, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brawo!!!!!
    Ja tez chodze na silwonie 2x w tyg. Ale w niedziele sie obrzeram jak glupia hehe. A potem zaluje ;(.

    dobuska lubi tę wiadomość

  • Kasiula09 Autorytet
    Postów: 2497 1837

    Wysłany: 10 października 2016, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :) U mnie wykres wyznaczył owulke wiec zaczynam odliczać, teraz tylko wdech i wydech i trzeba przetrwać te dni.

    Najmłodsza staraczka, Madziulla ale z was laski :) Ja postanowiłam zacząć ćwiczyć, ostatnio sobie pofolgowałam ze słodyczami i trzeba to zmienić, bo 2 kg na plusie i brzuch mi wywaliło jak bym była w ciąży, także jak mi córka da to dziś zaczynam na twisterze i steperze narazie spokojnie.

    Ja należe na fb do trzech grup jedną utworzyłyśmy będąc jeszcze na of w 2013 roku a 2 z bbf i nadal grupy istnieją i utrzymujemy kontakt :)

    dobuska lubi tę wiadomość

    3jgx43r8irebp29g.png
    iv09ej28dcmqad95.png
  • Paula_29 Autorytet
    Postów: 4099 2757

    Wysłany: 10 października 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    Ja bylam w grupie sierpniowe Mamusie 2014,stworzylysmy grupe na fejsie:)spotkalysmy sie juz raz w duzej grupie z dzieciaczkami, a nasza grupa trwa do dzis:)
    Pamiętam Cię ja byłam w lipcówkach 2014

    atdc8u69hnetasq1.png
    Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
    3i4920mmxxemdpk1.png
  • dobuska Autorytet
    Postów: 6085 6095

    Wysłany: 10 października 2016, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 sierpnia, 13:53

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 10 października 2016, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska..ja wczoraj tez z winem poszalałam bo myslałam ze @ sie rozkreca..dziś skok tempki..nie wiem o co chodzi z tym ze dzidzi jest chronione przez dwa tyg,ale oby tak bylo:)

    dobuska lubi tę wiadomość

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2016, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    Ja teraz jak lekko krwawiłam w środę to od tego czasu nie ćwiczyłam, bałam się troszkę, bo jeżeli byłoby to zagnieżdżenie to zalecali odpoczywać.
    Dzisiaj jednak idę z koleżanką na trening, bo plamienie zniknęło, a właśnie jakoś przypada termin @:)
    Najgorzej, że piłam alkohol bo byłam już pewna, że to się rozwija @. Ale mówią, że przez dwa tygodnie dzidzi jest jeszcze chronione więc nie panikuję.

    Pewnie. Trzeba normalnie funkcjonowac i sie nie nakrecac. Na pewno nic sie nie stanie. Nie masz sie co martiwc :). Juz sie nie moge doczekac twoich 2 kreseczek. A Dobuska mam pytanko, na jakiej podstawie stwierdzili u Ciebie pcos?

    dobuska lubi tę wiadomość

  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 10 października 2016, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula29:)jak miło:)

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2016, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    dobuska..ja wczoraj tez z winem poszalałam bo myslałam ze @ sie rozkreca..dziś skok tempki..nie wiem o co chodzi z tym ze dzidzi jest chronione przez dwa tyg,ale oby tak bylo:)

    8 dpo masz dzis dopiero wiec spokojnie :) dziecko jest chronione do 5 tyg ciazy wiec nie nakrecajcie mi sie tu :)

    dobuska lubi tę wiadomość

  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 10 października 2016, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe:)Madziulla ja sie nie nastawim na nic,ale dobrze wiedzieć że jest jakaś ochrona:)

    Madziulla lubi tę wiadomość

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2016, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    hehe:)Madziulla ja sie nie nastawim na nic,ale dobrze wiedzieć że jest jakaś ochrona:)

    natura o wszyskim pomyslala :)

    mika1987 lubi tę wiadomość

  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 10 października 2016, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam z siebie taką bekę, że głowa mała.
    Boli mnie brzuch i plecy jak na okres i przy każdym silniejszym skurczu lecę do ubikacji i patrzę, czy to już.. w efekcie w toalecie dzisiaj byłam już z piętnaście razy :O
    Damian patrzy się na mnie jak na wariatkę.

    I nie ogarniam swoich piersi..bolą mnie sutki przy dotyku bardzo - ale pierwszy raz mam tak, że nie są one takie jakby sterczące i wrażliwe ? Są miękkie a bolą..
    Żyłki dalej widać, ale nie tak mocno jak wczoraj..

    Oj coś czuje, że lądowanie będzie bolesne :)

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • karolka22 Autorytet
    Postów: 887 606

    Wysłany: 10 października 2016, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 października 2016, 20:50

    cl2sjfv.png
  • dobuska Autorytet
    Postów: 6085 6095

    Wysłany: 10 października 2016, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 sierpnia, 13:53

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • dobuska Autorytet
    Postów: 6085 6095

    Wysłany: 10 października 2016, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karolka22 NEVER LOSE HOPE!:)

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2016, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    Ja też już wariuję. Szczególnie, że to plamienie było 5 dni temu i zniknęło, a okresu nie widać, tylko brzuch pobolewa. Zawsze nawet jak plamiłam i na zewnątrz było czysto to szyjka była "brudna", teraz czyściutko.
    Do tego piersi bolą mocniej, tak troszkę czasami palą w środku.
    A może te wymioty wczoraj miały drugie dno, a nie tylko zatrucie? Hmmm... powiem Wam dziewczyny, że dopiero zaczyna do mnie docierać, że jest szansa, ale nie chce mi się w to wierzyć. Dla mnie ciąża jest tak abstrakcyjnym wydarzeniem, że nie mogę tego dopasować jakoś do swojego życia póki co. Pragnę jej, ale wydaje mi się, że ten cud nie może mnie dotyczyć.
    Takie dziwnie uczucie.


    Czesto mam takie samo wrazenie!
    A co sie dzieje z Marcia?

    dobuska lubi tę wiadomość

  • VillemoVilo Autorytet
    Postów: 361 404

    Wysłany: 10 października 2016, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie już brzuch nie boli, okresu też nie widać. W czerwcu test wyszedł mi kilka dni po spóźnieniu. Dziś nawet cienia cienia. Też ciągle biegam w pracy do łazienki :)

    k0kdanlirkz38pxc.png
    k0kdvcqg5yj19pn8.png
  • dobuska Autorytet
    Postów: 6085 6095

    Wysłany: 10 października 2016, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    VillemoVilo wrote:
    Mnie już brzuch nie boli, okresu też nie widać. W czerwcu test wyszedł mi kilka dni po spóźnieniu. Dziś nawet cienia cienia. Też ciągle biegam w pracy do łazienki :)
    Kiedy termin @ u Ciebie?:)

    8p3odqk39ln33bit.png

    5 lat walki, 2IVF - czekamy na córeczkę <3
  • Klameczka Przyjaciółka
    Postów: 91 20

    Wysłany: 10 października 2016, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobuska wrote:
    Dla mnie ciąża jest tak abstrakcyjnym wydarzeniem, że nie mogę tego dopasować jakoś do swojego życia póki co. Pragnę jej, ale wydaje mi się, że ten cud nie może mnie dotyczyć.
    Takie dziwnie uczucie.

    Mam dokładnie takie same odczucia... skomplikowane babskie myśli :D

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, IO
    Ponad 2lata starań,
    09.16 - pierwsza stymulacja gonalem i pregnylem,
    10.16- druga próba gonal+pregnyl
‹‹ 171 172 173 174 175 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego