Forum Starając się - ogólne Październikowe testowanie!
Odpowiedz

Październikowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    Aja, chyba że zaskoczysz kilka dni przed wizytą ;) znam wiele takich przypadków :D
    Ano właśnie :) :) u mnie normalna temperatura ale czuję się na gorączkę ha ha

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    ooo super zestaw. Moja Mama jest laryngologiem i zawsze polecam pacjentom taki zestaw, bo nie jest agresywny dla organizmu :)
    O kurcze ale intuicje mam :D ciepła herbatka, kocyk i książeczka jak ból głowy zelży

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 2 października 2016, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od początku września nie przerwanie Wit C (przy okołoowulacyjnie plus Acc) Androvit, Salfazin i magnez. Ja przestałam brać jakiekolwiek suple.
    W czerwcu wyszły marne wyniki. Teraz w listopadzie a potem w lutym dla porównania.
    Do tego B twierdzi,że przez to że się zapuściliśmy to też problem i kazał znaleźć jakąś dietę...
    Pianistka byłoby cudownie ;)

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 2 października 2016, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    a ja chyba po prostu chcę widzieć te kreski... odpuszczam bo szkoda kasy

    A moze, skoro tak Cie kusi testowanie ;) zrob teraz test owulacyjny? Jestes juz prawie 10 dpo. Jesli wyjdzie Ci mocna kreska na owu to jest szansa.
    Znalazlam takie cos w necie (dla niecierpliwych - tez do nich naleze ;) ):
    "Otóż podjednostka Beta HCG wykazuje bardzo duże podobieństwo do LH. Jak duże, aż ciężko uwierzyć ale jest to 91 aminokwasów !!! w łańcuchu o długości 121 reszt aminokwasowych

    Test krzyżuje się z HCG na poziomie 10 co oznacza, że przekroczenie tego poziomu powoduje pozytywny test owulacyjny (1-2 dni od zagnieżdżenia)

    Dużo testujących używa zatem 9-10 dni po owulacji testów owulacyjnych, żeby zobaczyć jak wyjdzie jak pozytywnie to testują ciążowym, ale
    UWAGA

    TEST OWULACYJNY zawsze WYCHODZI POZYTYWNIE W CIˇŻY
    ale
    POZYTYWNY TEST OWULACYJNY po owulacji NIE MUSI oznaczać ciąży"

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    A moze, skoro tak Cie kusi testowanie ;) zrob teraz test owulacyjny? Jestes juz prawie 10 dpo. Jesli wyjdzie Ci mocna kreska na owu to jest szansa.
    Znalazlam takie cos w necie (dla niecierpliwych - tez do nich naleze ;) ):
    "Otóż podjednostka Beta HCG wykazuje bardzo duże podobieństwo do LH. Jak duże, aż ciężko uwierzyć ale jest to 91 aminokwasów !!! w łańcuchu o długości 121 reszt aminokwasowych

    Test krzyżuje się z HCG na poziomie 10 co oznacza, że przekroczenie tego poziomu powoduje pozytywny test owulacyjny (1-2 dni od zagnieżdżenia)

    Dużo testujących używa zatem 9-10 dni po owulacji testów owulacyjnych, żeby zobaczyć jak wyjdzie jak pozytywnie to testują ciążowym, ale
    UWAGA

    TEST OWULACYJNY zawsze WYCHODZI POZYTYWNIE W CIˇŻY
    ale
    POZYTYWNY TEST OWULACYJNY po owulacji NIE MUSI oznaczać ciąży"
    Szkoda, że nie mam żadnego....buuu

  • aaandzia Ekspertka
    Postów: 175 111

    Wysłany: 2 października 2016, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny czy to już pozytyw czy jeszcze nie? Nie miałam nigdy takiej krechy i nie wiem czy te testy z allegro pokazują mocniejsze czy to już pozytyw?

    https://naforum.zapodaj.net/d776ad1838f7.jpg.html

    p19u9jcgn14q5xd7.png

    dVYCp1.png
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 2 października 2016, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Szkoda, że nie mam żadnego....buuu

    Szkoda, ze mieszkamy tak daleko od siebie bo bym Ci "pozyczyla" ;)

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 2 października 2016, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli jutro będzie jaśniejsza to oznacza że to dzisiejszy to pozytyw ;)

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaandzia wrote:
    dziewczyny czy to już pozytyw czy jeszcze nie? Nie miałam nigdy takiej krechy i nie wiem czy te testy z allegro pokazują mocniejsze czy to już pozytyw?

    https://naforum.zapodaj.net/d776ad1838f7.jpg.html

    Ja tymi sprawdzam i uznała bym go za pozytyw. Chyba tylko raz przez 3 lata wyszła mi mocna jak kontrolna. A ovu wiele razy potwierdzona na monitoringu przy takiej kresce :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    Szkoda, ze mieszkamy tak daleko od siebie bo bym Ci "pozyczyla" ;)
    Ja z Katowic :)
    Boże boże co to będzie :)

  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 2 października 2016, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaandzia wrote:
    dziewczyny czy to już pozytyw czy jeszcze nie? Nie miałam nigdy takiej krechy i nie wiem czy te testy z allegro pokazują mocniejsze czy to już pozytyw?

    https://naforum.zapodaj.net/d776ad1838f7.jpg.html

    Zrob jeszcze sobie pod wieczor dzis i zobacz czy jasnieje. Jutro ok poludnia tez. Wtedy bedziesz wiedziec. Ale ogolnie DZIALAJ! :)

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • Klara Wysocka Autorytet
    Postów: 1009 559

    Wysłany: 2 października 2016, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry!
    Czy jest możliwe, że po implantacji następuje gwałtowny spadek temperatury? Czy aby była ciąża musi się temperatura utrzymywać na równym, wysokim poziomie?

    IVF - I transfer 19.11.2018 - > 20.12. jest <3
    mam Córeczkę <3
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 2 października 2016, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Ja z Katowic :)
    Boże boże co to będzie :)

    A propos bo jakos mi sie przypomnialo teraz. Wiecie, ze na pozytywnych testach ciazowych mozna zrobic pieniadze? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=test+ciążowy+pozytywny&bmatch=base-relevance-zdr-1-3-0905
    hihi moze sobie kupie na pocieche :D :D :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 października 2016, 12:02

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    A propos bo jakos mi sie przypomnialo teraz. Wiecie, ze na pozytywnych testach ciazowych mozna zrobic pieniadze? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=test+ciążowy+pozytywny&bmatch=base-relevance-zdr-1-3-0905
    hihi moze sobie kupie na pocieche :D :D :D
    Czego to ludzie nie wymyślą...

  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 2 października 2016, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Czego to ludzie nie wymyślą...

    Laski moze kupuja zeby chlopa na slub naciagnac... Nie wiem PO CO komus taki test naprawde :D :D :D

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    Laski moze kupuja zeby chlopa na slub naciagnac... Nie wiem PO CO komus taki test naprawde :D :D :D
    Chyba tylko po to, udawane poronienie pewnie potem ale już facet złapany.....straszneeeeeeee. Słyszałam jeszcze o żartach prima aprillis....chore

    zFolwarku lubi tę wiadomość

  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 2 października 2016, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale co trzeba mieć w głowie by je kupować i sprzedawać :/

    zFolwarku lubi tę wiadomość

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2016, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    Ale co trzeba mieć w głowie by je kupować i sprzedawać :/
    pstro chyba :/

    zFolwarku, AJA_S lubią tę wiadomość

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2543

    Wysłany: 2 października 2016, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku, wykończyłam wszystkie owu... :/ wiem, że wychodzą...

    poczekam ze 2 dni i zrobie clearblue... nie ufam tym paskom, na norweskim forum czytałam że dziewczynom przez 2 tyg potrafią takie wychodzić :/

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 2 października 2016, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Chyba tylko po to, udawane poronienie pewnie potem ale już facet złapany.....straszneeeeeeee. Słyszałam jeszcze o żartach prima aprillis....chore

    Tak pewnie tak. Ale ludzie sa naprawde hmm dziwni ;)

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
‹‹ 66 67 68 69 70 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego