Forum Starając się - ogólne PAŹDZIERNIKOWE TESTOWANIE 2017
Odpowiedz

PAŹDZIERNIKOWE TESTOWANIE 2017

Oceń ten wątek:
  • Nikusiia Przyjaciółka
    Postów: 189 41

    Wysłany: 20 września 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć! Ja będę testować od 12ego gdyż 14ego mąż ma urodziny. Ale to byłby prezent :)

    Pozdrawiam :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 września 2017, 21:22

    Nikusiia
  • Ineczka Autorytet
    Postów: 2954 1174

    Wysłany: 20 września 2017, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:
    Hej, po dzisiejszym usg trochę się podłamałam. Dzis moj 14dc i brak pecherzyka dominujacego :-( moze jeden w prawym cos ruszy bo ma 1.30 ale malutki i tak.. choc endometrium wyglada jakby sie do owulacji dopiero przygotowywalo moze mi sie cos w cyklu poprzestawialo bo paski owulacyjne tez negatywne!

    Boje się ze owulki w ogole nie ma...
    Ale co gorsze mam strukture jajnikow drobnopecherzykowo.. wygladaja jak podziurawiony ser :( jestem zalamana
    Spokojnie może jest jeszcze za wcześnie ja np nie miałam co chodzić wcześniej niez 15-17 dc bo mam późno owulke cykle 33-35 dniowe na pierwszy monitoring poszłam 10dc nic. Nie było widać na drugi szlam zdołowana a tam piękny pecherzyk teraz cykl mi zrobił psikusa i owulka była 13 dc glowa do góry

    v5abi09kg49ph79h.png
    30 lat Euthyrox 25,Mama aktiv premium,jodid
    https://bellybestfriend.pl/pamiętnik/zielona-staraczka-pozniej-ciezarowka-przez-9-miesiecy,2959.html
    beta 25.10/229, 27.10/488, 30.10/1615
  • Almond Autorytet
    Postów: 571 384

    Wysłany: 20 września 2017, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ellka wrote:
    Almond a zwykle kiedy masz owu?
    Ja w 12 dc nie miałam dominującego, gin mnie postraszył, że jajnik wygląda na policystyczny i w ogóle a jednak się udało :)
    Może będzie troszkę później?:)

    Mnie tez dziś postraszył, że policystyczne zr stosunek LH do FSH 1.6 to bardzi wysoki i napewno mam PCOS.. innych objawow u mnie brak. Tych pecherzykow jest w 1 jajniku max 8...

    Normalnie mam cykle 30 dniowe, w lipcu w 14 dc mialam dominujacy pecherzyk w prawym 20mm i owulke w 16 i tak orzewaznie mam bo mam dosc mocne bole owulcyjne zawsze. W sierpniu owulka byla w 12dc dosc wczesnie jak na mnie. Mozliwe ze teraz vos sie przesunie, ale sluz juz taki plodny zauważam... zobacze co bedzie na usg w pt i pozniej wtorek.. ale chyba skreslam ten miesiac:-(

    f2w3dqk36x7eedzr.png

    7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje <3

    1cs z Lametta - cb 02.2018
    2 cs z Lametta - Chyba się udało :)

  • Almond Autorytet
    Postów: 571 384

    Wysłany: 20 września 2017, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tini Gratulacje :*

    f2w3dqk36x7eedzr.png

    7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje <3

    1cs z Lametta - cb 02.2018
    2 cs z Lametta - Chyba się udało :)

  • Sanka Autorytet
    Postów: 973 1507

    Wysłany: 20 września 2017, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ellka wrote:
    Sanka, a ile w czwartek dpo będzie?
    Dalej mierzysz temp? Mnie to dopiero stresowalo ;-)
    Wierzę że będzie dobrze :-) jestem jakoś o to spokojna :-)
    Jak Ci mija wieczór? :-)
    W czwartek będzie w sumie 11-12 dpo, zależy czy owulka była w sobotę czy niedzielę (ovu zmieniło zdanie). Posiłkowałam się tylko testami, obserwacja śluzu i bardzo nieudolnym badaniem szyjki. Ja od początku nie mierzę temperatury, mała nie daje mi w nocy pospać i wędruję do niej po kilka razy dlatego wydaje mi się że nie byłaby zbyt wiarygodna. A Twój synek śpi ładnie w nocy?
    A dziś znowu gotuję, tym razem gulasz robię na dwa dni, przynajmniej jutro będę miała spokoj ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 września 2017, 22:06

    16udrjjgntojuwbl.png
    7cs - szczęśliwy! 14dpo-202,3 16dpo-607,4
    25.11.2017 - 6tc [*]
    Córeczka - 08.2016
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2017, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zdecydowanie wolę te 2 tygodnie po owu niż przed. Przed owu mam stresa, że jej nie będzie...

  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 20 września 2017, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, prosze o wpisanie mnie na 6.10.

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • SylwiaLu Autorytet
    Postów: 505 429

    Wysłany: 20 września 2017, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tini jak to zrobilas z tym zapatrzonym w telefon mezem ;)

    22.06.2020 Luiza :*
    XII 2018 poronienie zatrzymane; Łucja - 10tc [*]
    Hashimoto od 2007
    Starania od XII 2015
    jajowody drożne, histeroskopia ok
    Mąż - morfologia 6%
    AMH 8,07; 3 x UIU :(
    X 2018 elektrokauteryzacja jajnika, usunięcie ognisk endometriozy
    mthfr hetero, kwas metylowany i wit prenatalne
  • Sanka Autorytet
    Postów: 973 1507

    Wysłany: 20 września 2017, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justyna i Nikusia jestescie wpisane :)

    Nikusiia lubi tę wiadomość

    16udrjjgntojuwbl.png
    7cs - szczęśliwy! 14dpo-202,3 16dpo-607,4
    25.11.2017 - 6tc [*]
    Córeczka - 08.2016
  • Ineczka Autorytet
    Postów: 2954 1174

    Wysłany: 20 września 2017, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:
    Mnie tez dziś postraszył, że policystyczne zr stosunek LH do FSH 1.6 to bardzi wysoki i napewno mam PCOS.. innych objawow u mnie brak. Tych pecherzykow jest w 1 jajniku max 8...

    Normalnie mam cykle 30 dniowe, w lipcu w 14 dc mialam dominujacy pecherzyk w prawym 20mm i owulke w 16 i tak orzewaznie mam bo mam dosc mocne bole owulcyjne zawsze. W sierpniu owulka byla w 12dc dosc wczesnie jak na mnie. Mozliwe ze teraz vos sie przesunie, ale sluz juz taki plodny zauważam... zobacze co bedzie na usg w pt i pozniej wtorek.. ale chyba skreslam ten miesiac:-(
    https://mamaginekolog.pl/zespol-policystycznych-jajnikow/ U mnie jest podobnie tez mam kilka pęcherzyków, ale owulke mam normalnie i innych dolegliwości nie mam stosunek LH do FSH1,8 wiec jeszcze więcej niż ty, ale moja gin stwierdziła, ze te wartości są zmienne i badałam je na początku roku wtedy byłam po odstawieniu tabletek i to tez mogło mieć wpływ teraz sobie nie badałam głowa do góry

    v5abi09kg49ph79h.png
    30 lat Euthyrox 25,Mama aktiv premium,jodid
    https://bellybestfriend.pl/pamiętnik/zielona-staraczka-pozniej-ciezarowka-przez-9-miesiecy,2959.html
    beta 25.10/229, 27.10/488, 30.10/1615
  • Sanka Autorytet
    Postów: 973 1507

    Wysłany: 20 września 2017, 23:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam takie pytanie - chodzicie do ginekologów prywatnie czy na nfz? Wiele z was pisze że ma np usg na każdej wizycie, dostajecie skierowania na badania (wiem że na nfz ciężko je uzyskać o ile nie ma większych wskazań). W pierwszej ciąży chodziłam do takiej dużej prywatnej przychodni i tam usg to była osobna wizyta. Dlatego tak zastanawia mnie kwestia monitoringu cyklu, tam chyba nie ma nawet takiej opcji a płacic tyle pieniedzy za kazde usg to ja nie chce.

    16udrjjgntojuwbl.png
    7cs - szczęśliwy! 14dpo-202,3 16dpo-607,4
    25.11.2017 - 6tc [*]
    Córeczka - 08.2016
  • Almond Autorytet
    Postów: 571 384

    Wysłany: 20 września 2017, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ineczka dzięki :* mam nadzieje, ze to tylko ten cykl taki, choc dalej wierze że pecherzyk ktorys sie ruszy:-)

    Sanka ja mam opieke prywatna z pracy i większosc badan robie u nich. Ale akurat do gina to chodze prywatnie, prowadzil moja pierwsza ciaze i nie wyobrazam sobie kogos innego. Niestety za kazde spotkanko to wizyta + usg do zaplaty i tak sie zbiera w kazdym miesiacu.

    Dziś bylam wlasnie w luxmedzie na tym usg, kobieta srednio mi sie podobala. Byla bardzo opryskliwa i robila wszytsko na odwal.. jak zapytalam o wielkosc pecherzyka to mi powiedziala ze tutaj nie ma co mierzyć i czego ja chce :-/

    Zastanawiam sie teraz co zrobic z duphastonem.. mam go brac od 16dc do 25dc a jesli tersz ta owulka sie poprzesuwa.. duphaston moze zatrzymac dojrzewanie pecherzyka? Chyba poczekam z nim

    f2w3dqk36x7eedzr.png

    7 cs o 2 dzidziusia - 12.03.2018 beta 265 14.03 beta 648 17.03 beta 1589 19.03 3587 dająca nadzieje <3

    1cs z Lametta - cb 02.2018
    2 cs z Lametta - Chyba się udało :)

  • mamaNika Przyjaciółka
    Postów: 85 85

    Wysłany: 21 września 2017, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczęta. Poproszę o wpisanie mnie na 17 października.

  • Tini Autorytet
    Postów: 561 475

    Wysłany: 21 września 2017, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SylwiaLu wrote:
    Tini jak to zrobilas z tym zapatrzonym w telefon mezem ;)
    Powiem Ci, że sama nie wiem jak to się stało. Przytulanko było 5 dni przed owulka a następne prawie 2 tygodnie później czyli jakieś 7 dni po owu. Szczerze mówiąc nie mogłam uwierzyć w te II, ale zrobiłam 3 testy i wszystkie wyszły pozytywnie. Dziś zrobię jeszcze jeden i umawiam się na wizytę do gin. Chyba uwierzę dopiero jak ona mi potwierdzi :-)

    Paulinaaa, Magda - mbc, klaudiaaa93, MałaMi90 lubią tę wiadomość

    ug37gu1r4avkpjo0.png
  • Nisia91 Koleżanka
    Postów: 38 35

    Wysłany: 21 września 2017, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny:)

    Dopiero zaczynamy swoje starania o dzieciątko, ale kto wie, moze uda sie od razu :) Bardzo proszę o dodanie mnie na listę testowania na 21 października :)

    Paulinaaa lubi tę wiadomość

    ckai43r8pnbcucmw.png
  • Sanka Autorytet
    Postów: 973 1507

    Wysłany: 21 września 2017, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry! Jesteście wpisane dziewczyny :)

    16udrjjgntojuwbl.png
    7cs - szczęśliwy! 14dpo-202,3 16dpo-607,4
    25.11.2017 - 6tc [*]
    Córeczka - 08.2016
  • Nisia91 Koleżanka
    Postów: 38 35

    Wysłany: 21 września 2017, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo dziękuję !:)

    ckai43r8pnbcucmw.png
  • Ineczka Autorytet
    Postów: 2954 1174

    Wysłany: 21 września 2017, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sanka wrote:
    Dziewczyny, mam takie pytanie - chodzicie do ginekologów prywatnie czy na nfz? Wiele z was pisze że ma np usg na każdej wizycie, dostajecie skierowania na badania (wiem że na nfz ciężko je uzyskać o ile nie ma większych wskazań). W pierwszej ciąży chodziłam do takiej dużej prywatnej przychodni i tam usg to była osobna wizyta. Dlatego tak zastanawia mnie kwestia monitoringu cyklu, tam chyba nie ma nawet takiej opcji a płacic tyle pieniedzy za kazde usg to ja nie chce.
    Niestety prywatnie:( Jak idę na wizytę taka kontrolna wymaz,usg, badanie piersi itp to 180zl jak ide na sam monitoring to 70zl, ale dwa,trzy razy zawsze trzeba iść. Mimo, ze moja gin pracuje w szpitalu to na NFZ nie przyjmuje, ale jak może mi jakieś badania zrobić na NFZ w szpitalu np hsg to korzystam z takiej opcji monitoring tez mi ostatnio robila tylko wiesz jak na izbie przyjęć w szpitalu zawsze znajda się pilniejsze przypadki i czekałam prawie 4h za monitem, ale zrobiła :)

    v5abi09kg49ph79h.png
    30 lat Euthyrox 25,Mama aktiv premium,jodid
    https://bellybestfriend.pl/pamiętnik/zielona-staraczka-pozniej-ciezarowka-przez-9-miesiecy,2959.html
    beta 25.10/229, 27.10/488, 30.10/1615
  • Ineczka Autorytet
    Postów: 2954 1174

    Wysłany: 21 września 2017, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Almond wrote:
    Ineczka dzięki :* mam nadzieje, ze to tylko ten cykl taki, choc dalej wierze że pecherzyk ktorys sie ruszy:-)

    Sanka ja mam opieke prywatna z pracy i większosc badan robie u nich. Ale akurat do gina to chodze prywatnie, prowadzil moja pierwsza ciaze i nie wyobrazam sobie kogos innego. Niestety za kazde spotkanko to wizyta + usg do zaplaty i tak sie zbiera w kazdym miesiacu.

    Dziś bylam wlasnie w luxmedzie na tym usg, kobieta srednio mi sie podobala. Byla bardzo opryskliwa i robila wszytsko na odwal.. jak zapytalam o wielkosc pecherzyka to mi powiedziala ze tutaj nie ma co mierzyć i czego ja chce :-/

    Zastanawiam sie teraz co zrobic z duphastonem.. mam go brac od 16dc do 25dc a jesli tersz ta owulka sie poprzesuwa.. duphaston moze zatrzymac dojrzewanie pecherzyka? Chyba poczekam z nim
    Co za baba wredna. Hm skoro uważa, ze nie ma co mierzyć to pewnie nie ma jeszcze dominującego pęcherzyka wiec albo owulka się sporo opóźni albo może to być cykl bez owu.Moze spróbuj dalej robić testy a mierzysz temp? Póki co dla mnie branie dupka nie ma sensu skoro mnie ma pęcherzyka poczekaj może testy albo skok za kilka dni nam coś powiedzą :)

    v5abi09kg49ph79h.png
    30 lat Euthyrox 25,Mama aktiv premium,jodid
    https://bellybestfriend.pl/pamiętnik/zielona-staraczka-pozniej-ciezarowka-przez-9-miesiecy,2959.html
    beta 25.10/229, 27.10/488, 30.10/1615
  • Angie38 Przyjaciółka
    Postów: 70 36

    Wysłany: 21 września 2017, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sung wrote:
    Angie, jak najbardziej :) metylowany kwas foliowy to forma najłatwiej przyswajalna, a zwykły kwas Twój organizm musi sam przetworzyć. Biorąc pod uwagę ogrom osób z mutacją, uważam, że każda kobieta profilaktycznie powinna się przerzucić na methyle.

    Ja drugi dzień temperatura wysoko, więc poproszę mnie wpisać na 2.10
    Obym dobrze rozpoczęła watek ;)

    Dzięki dziewczyny :-)
    też mi się tak wydawało. Po prostu na każdym opakowaniu produktów solgar jest napisane, żeby kobiety w ciąży konsultowały to z lekarzem. Pewnie też dlatego, żeby i firma miała spokój. Na zdrowy rozsądek metylowany kwas foliowy nie powinien szkodzić...

    21-07-2017 [*] 9 tc
‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego