Forum Starając się - ogólne Planujące starania na 2018 rok...
Odpowiedz

Planujące starania na 2018 rok...

Oceń ten wątek:
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem, chyba duphaston mocniejszy wiec powinien zadzialac:)
    ciezko stwierdzic
    po raz 1 w zyciu tesknie za okresem:P

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heh, a moze lekarz cos przeoczyl?

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz ja do niego chodze prawie 2 lata
    dzieki niemu mialam laparoskopie i on ma swietne opinie
    ale to ginekolog poloznik a ja chyba potrzebuje endokrynologa z tymi moimi hormonami

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm... Oni chyba powinni sie tez znac, nie?

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz znac jako tako na pewno ale to odrebna specjalizacja
    ogolnie jak cos z hormonami to powinno sie isc do ginekloga endokrynologa
    ja mialam robione hormony poltora roku temu i poza jednym reszta chyba byla ok
    teraz cos sie pochrzanilo

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Kaaatik Debiutantka
    Postów: 10 7

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć,
    Z mężem staramy się o pierwsze dziecko od września. Zmagam się z hiperprolaktynemią, niedoczynnością tarczycy, PCO i insulinoopornością. Oczywiscie cały czas jestem pod kontrolą ginekologa endokrynologa. W styczniu idę na ocenę owulacji żeby sprawdzić czy pechęrzyk rośnie. Pani doktor powiedziała że jeśli nie będzie to w nastepnym cyklu będziemy go stymulować.

    Pozdrawiam was dziewczyny i życzę powodzenia w nowym roku! Oby był dla nas szczęśliwy!

    Hiperprolaktynemia
    Insulinooporność
    Niedoczynność tarczycy
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to sie dziwnie porobilo... Ja chcialam teraz porobic badania. Mam nadzieje, ze sie uda.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Kaaatik

    a ja odebralam wyniki dzisiaj

    i nie jestem zadowolona
    TSH Mam na poziomoe 2,7 a slyszalam ze dla kobiet planujaych ciaze najlepiej miec 1 -1,5

    16uddqk30vgif7kq.png
  • edwarda20 Autorytet
    Postów: 6562 2440

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baylee wrote:
    Witaj Kaaatik

    a ja odebralam wyniki dzisiaj

    i nie jestem zadowolona
    TSH Mam na poziomoe 2,7 a slyszalam ze dla kobiet planujaych ciaze najlepiej miec 1 -1,5

    Trochę za duzo. A reszta badan? Ft3, ft4, atpo i atg? Samo tsh tak naprawde nic nie mowi niestety...

    dqprqps6kaqxmc83.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To prawda, ja mam 2, 3 i anty tpo 75 na norme 35 i dostalam eythyrox 25mg 0,5 tabletki ;)

    A badalas krzywa insulinowa? Mi lekarz powiedzial, ze nie jest zle bo przez insulinoopornosc mozna nie miec miesiaczek, moze dochodzic do poronienia i jajniki sa zazwyczaj wtedy policystyczne. Tak mi sie skojarzylo.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie badalam, ale nie sadze zebym miala PCO
    nie mam objawow do tego ani torbiele mi sie nie robia
    przy insulinoopornosci glukoza jest w normie?
    mialam tylko glukoze badana i jest ok

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak. Ja mam cukier swietny, insuline nie. Moze masz sama insuline bez pcos? Moze warto zbadac? Zapytac w ogole lekarza.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie no zapytam tylko musze sie umowic do jakiegos dobrego endokrynologa
    ale najpierw zrobie reszte hormonow

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak. A masz moze niedowage? Albo problemy z sercem? Moja kolezanka miala tak, ze na rok jej sie okres zatrzymal... Dlugo wywolywala i okazalo sie, ze cos z sercem.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam wage w normie
    z sercem tez ok
    dzisiaj odebralam wyniki morfologii i sa dobre wszystkie
    okres mi sie zatrzymal po odstawieniu tablet anty
    wczesniej nigdy czegos takiego nie mialam

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ale dziwne, ze nie wywolalo... Jesli tak to chyba nie powinno byc problemow?

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mialam DHEA za wysokie
    po probie zbicia tabletkami anty nadal powyzej normy
    no i wieki nie badalam FSH i LH
    wiem ze prolaktyna ok
    ale podobno okres sie zatrzymac moze przy niedoborze estrogenow
    wiec bez reszty badan niczego sie nie dowiem
    a co ta insulinoopornosc powoduje i jak wplywa na zajscie w ciaze?

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To, ze cukier jest w normie a insuliny jest za duzo. Wtedy problem jest z zagniezdzeniem i moze powodowac poronienia.

    To tak naprawde nie tabletki anty a wczesniejsze problemy. To musisz pobadac to wszystko i sie z pewnoscia wyjasni.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Baylee Ekspertka
    Postów: 199 50

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a jakies objawy sa tej insulinoopornosci?
    ze w ogole lekarz zleca jej badanie?

    16uddqk30vgif7kq.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No u mnie to te jajniki wygladaly podejrzanie ;p choc endo powiedzial, ze nie mam zadnych objawow insulinoopornosci.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
‹‹ 12 13 14 15 16 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego