Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monisia, nie wiem, ja widze u ciebie trzecia faze, zeby tylko ona trwala... no albo mam jakies omamy... mam nadzieje naprawde, ze wam sie udalo tym razem!!! W sumie nigdy nic nie wiadomo, moze to nic nie znaczyc, ze temp poszla w gore, a moze znaczyc bardzo wiele... nie chce cie jakos nakrecac niepotrzebnie, ale naprawde trzymam bardzo mocno kciuki za was!!!!

    Woseba lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiem Tyśka..i ja naprawde nie daje mu tego odczuć :) dobrze wiem ze to nie tylko plemniki wchodza w gre..jajeczko tez i do tego musza sie spotkac w tym samym czasie :) fakt że na poczatku staran to straszna zmora ze mnie była :( bo gniewałam sie na niego za kazdym razem jak sie nie udawało :( ale teraz wiem ze to nic nie da...on będzie sie bardziej stersował i tak w kólko :( a teraz jest zupełnie inaczej :) gadamy duzo o tym :) razem ustalamy kiedy najlepiej sie strać :) i to mi sie podoba :)nie spinamy sie :)i jest super :) duzo rzeczy tez robimy razem :) i to naprawde jest fajne :) zauwazyłam tez ze duzym plusem jest to ze mieszkamy sami :)do niedawna była z nami jego mama..i to by dodatkowy stres..bo trzeba było szybko jak jej w domu nie ma i wogóle..a teraz jest całkiem inaczej :)

    zosia-ktosia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klamka wrote:
    monisia, nie wiem, ja widze u ciebie trzecia faze, zeby tylko ona trwala... no albo mam jakies omamy... mam nadzieje naprawde, ze wam sie udalo tym razem!!! W sumie nigdy nic nie wiadomo, moze to nic nie znaczyc, ze temp poszla w gore, a moze znaczyc bardzo wiele... nie chce cie jakos nakrecac niepotrzebnie, ale naprawde trzymam bardzo mocno kciuki za was!!!!

    dziękuje klameczko :) też widze ta trzecia faze..:) ale jak mówisz to moze by to :) a nie musi..nie nakrecam sie i nie myśle...juz za niedługo wyjaśni sie czy bedziemy płakać ze szceścia czy ze smutku..

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o tak. nie ma nic lepszego niż własna intymność..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lutego 2014, 09:17

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka wiesz tu nie chodzi tylko o te sprawy...ale nie lubie jak ktos patrzy mi na rece jak sprzatam czy gotuje..a potem mi mówi ze to ma byc tak a nie ja jak ja robie..a ja jestem nerwus i lubie robić wszystko tak jak jak potrafie ..wiec czesto miałysmy z teściowa ciche dni...

    zosia-ktosia lubi tę wiadomość

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    znam to z autopsji.. ja też nie należę do niewiniątek.. co myślę to powiem i przez to mam tylko prawdziwych przyjaciół. nie każdy lubi słychać o sobie prawdy..
    nikt nie lubi jak inna zwłaszcza "obca" osoba się wtrąca o to jak i co robimy.

    Woseba lubi tę wiadomość

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie to juz naprawde musi ktos zdenerwoawac zebym powiedziała co mysle...ale zdarzały sie takie sytuacje...ale teraz juz ich nie ma :) sama sie ucze wszystkiego :) i to mi najlepiej wychodzi :) a skoro m zadowolony z tego jak gotuje i prowadze dom to chyba nie jest tak źle :)

    zosia-ktosia lubi tę wiadomość

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak kogos nie lubie to nie będę się przed tym kimś mizdrzyć tylko dlatego żeby ten ktoś nie cZuł się źle.. w życiu spotkałam na swojej drodze kilka takich fałszywych osób i uwierz mi, sama się nauczyłam że kłamstwem albo obłudą niedaleko zajdę..
    jak komuś się nie podoba to jaka jestem to widocznie nie zasługuje na bycie moim znajomym.
    a z gotowaniem to u mnie nie ma problemu, raz ja raz mąż jak ma wolne. my lubimy eksperymentować z przyprawami i samkami..

    Woseba lubi tę wiadomość

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to klops..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lutego 2014, 09:18

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no u nas od przyprawiania to jest m :) wiec zwykle on to robi :) a ekperymentować tez lubimy :) zwłaszca z ciastami :) m zawsze szuka fajne pzrepisy w internecie a potem robimy :) a najbardziej lubie robic babeczki marchewkowe :) i ciasto shrek :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2012, 11:11

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurde Tyśka no to nie zaciekawie....ale lej na to :) jak to m mi mówi jak cos mnie martwi..:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2012, 11:12

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja babeczek nie umiem robić. nie mam piekarnika z termoobiegiem.. ostatnio jak robiłam babeczki to mi sie wylały i tylko smrodu spalenizny narobiły..

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monisia a boli cię coś? piersi? brzuch - podbrzusze?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2012, 11:16

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka bardzo prosto sie robi :) ja mam taka blaszke z 12 dziurkami :) kupuje do tego papierowe foremki wkladam w ta blaszke i babeczki jak ta lala wychodza :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka a moze za duzo ciasta w foremkę dalaś i dlatego wylało sie...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosia-ktosia wrote:
    Monisia a boli cię coś? piersi? brzuch - podbrzusze?

    no piersi bola..i podbrzusze tez..raz tak ciagnie..a raz jak na okres...

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie też jak na okres.. w dodatku zobaczyłam że zaczyna mi się woda w organizmie zatrzymywać.. więc @ tuż tuż..
    no właśnie ja nie miałam tej dużej formy do babeczek i to może dlatego i też może za dużo nalałam.. no cóż.. spróbuję kolejny raz kiedyś tam.

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no super sprawa taka forma :) a dawno babeczek nie robilam... :) jakos nie mam kiedy..
    u mnie tez @ tuż tuz ..czuje to..

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 8 października 2012, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monisiu to wytłumacz mi czemu masz taką wysoką temp?
    jak nic te 3 fazy o których piszą tu w artykułach co dałam wcześniej link..
    przyjdzie u ciebie okres.. za jakieć 11 miesięcy albo i później.

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2012, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka ale to tylko jeden z subiektywnych objawow :) nie ma sie co nastawiac..bo moze np mam w tym cyklu troche wiecej progesteronu niz zazwyczaj...

‹‹ 21 22 23 24 25 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego