plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
Muska, jakby co to Cię nie olewam, tylko jestem zielona w kwestii tych specyfików
PS) No kurde nigdy się nie zmobilizuję do tej pracy... To forum jest po prostu straszne!!!Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2013, 07:42
Rucia, Muska, Shagga_80 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyMuska wrote:Rucia wrote:Muska wrote:Shagga, Rucia i inne które dalej w piątek potem mi podpowiadały na temat badań - dzięki kochane, ale dopiero teraz przeczytałam te posty, a nigdy tak daleko wstecz nie zaglądam... Ja wyjechałam w sobotę i dopiero dzisiaj mam dostęp do ovu. A dzisiaj znowu o to samo w sumie zapytałam i od razu naskrobałyście
Dzięki raz jeszcze!
Potem doczytałam się o luteinie i pomyślałam, że sobie kupię bo może tylko pomóc... A tak bez recepty można w ogóle? Jakie to ma dzialanie? Ale zaraz się skumałam, ze lepiej nie, bop przecież w tym cyklu i początku następnego te badania muszę iść zrobić.
Ach, to myślenie o ciąży mnie rozkłada...
Muska Luteinę dostaje się na receptę od lekarza
A luteina to nic innego jak progesteron. Wskazania: Stany niedoboru endogennego progesteronu pod postacią zaburzeń cyklu miesiączkowego, bolesnego miesiączkowania, cykli bezowulacyjnych, zespołu napięcia przedmiesiączkowego, czynnościowych krwawień macicznych. Endometrioza. Niepłodność związana z niedomogą lutealną. Poronienia nawykowe i zagrażające na tle niedoboru progesteronu. Niewydolność fazy lutealnej okresu przedmenopauzalnego. Hormonalna terapia zastępcza (progesteron jest stosowany u kobiet po menopauzie z zachowaną macicą, otrzymujących hormonalną terapię zastępczą, celem ochrony endometrium).
Jestes żywa medi-pedia!
Dzięki!