X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • BellaRosa Autorytet

Wysłany: 22 kwietnia 2013, 07:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj nie zauważyłam, ze Rucia napisała o Luteinie wystarczająco dużo :D

f2wldf9h9lun5cxj.png
    iv09cwa1ersqxdi1.png
  • sylwia1985 Autorytet

Wysłany: 22 kwietnia 2013, 07:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak ja sie pytalam o luteine przed wczoraj to kobitka powiedziala ze wylacznie na recepte....

ex2b4z17yxk8dczz.png

km5se6ydi0vc9k5k.png
  • mauysia Autorytet

Wysłany: 22 kwietnia 2013, 07:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Muska, jakby co to Cię nie olewam, tylko jestem zielona w kwestii tych specyfików :)

PS) No kurde nigdy się nie zmobilizuję do tej pracy... To forum jest po prostu straszne!!! ;D

Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2013, 07:42

Rucia, Muska, Shagga_80 lubią tę wiadomość

1kk082c3vuoqvmjs.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 22 kwietnia 2013, 07:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Muska wrote:
    Rucia wrote:
    Muska wrote:
    Shagga, Rucia i inne które dalej w piątek potem mi podpowiadały na temat badań - dzięki kochane, ale dopiero teraz przeczytałam te posty, a nigdy tak daleko wstecz nie zaglądam... Ja wyjechałam w sobotę i dopiero dzisiaj mam dostęp do ovu. A dzisiaj znowu o to samo w sumie zapytałam i od razu naskrobałyście :D Dzięki raz jeszcze!

Potem doczytałam się o luteinie i pomyślałam, że sobie kupię bo może tylko pomóc... A tak bez recepty można w ogóle? Jakie to ma dzialanie? Ale zaraz się skumałam, ze lepiej nie, bop przecież w tym cyklu i początku następnego te badania muszę iść zrobić.
    Ach, to myślenie o ciąży mnie rozkłada...

Muska Luteinę dostaje się na receptę od lekarza :)