plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyEffcia28 wrote:Nie pytałam ale sądzę ,że pewnie za każdą wizytę trzeba zapłacić.
Jeśli chodzi o czekanie to ja bym to odebrała ,że poprostu mnie zlał i to by mi się nie podobało bo skoro już wybrałabym się do tej kliniki i płacę grubą kase za badania to chyba znaczy ,że nie wychodzi mi już jakiś czas i po co czekać kolejne pół roku
tym bardziej, ze to klinika leczenia niepłodności i dziwi mnie takie podejście... no cóż, ale lekarzem nie jestem, nie znam się... może w ich przypadku to akurat jest to wskazane...
a ja zbieram info o tym profesorku, bo mój m naciska, by się do niego właśnie zapisać... a ja nie jestem przekonana, czy na prawdę warto aż tyle przepłacać... tym bardziej, że u innych specjalistów w tej klinice wizyty są o połowę tańsze... -
Shagga_80 wrote:Poszperałam na necie w gazetkach i znalazłam fajny odkurzacz, a fajnej cenie (taniej niż na allegro) i jak Starego przekonam to kupimy dziś tą maszynę
W międzyczasie zainteresowałam się tą celiakią Dodi czy raczej wpływem na ciążę...no i kurcze wszystko co wyczytałam,to bardzo optymistyczne wiadomości, tzn,że zachowanie odpowiedniej diety wystarczy...więc uszy do góry Dodi
PS. Mój Kuba też ma czasem podejrzenie celiakii ale wciąz nie dotarliśmy do gastroenteorologa (tzn nasza endo wciąz zastanawia się,czy wysłać nas czy nie) i to niestety nie jest wina bakterii żadnej Libruś, ale choroba genetyczna...nietolerancja glutenu.
Libruś tak jak Shagga pisze to niestety nie jest bakteria a u mnie jest problem tego typu, że 7 lat trwało zanim mi tą chorobe zdiagnozowali, więc mój organizm był już w katastrofalnym staniena diecie jestem dopiero nieco ponad rok ale wyniki wogóle się nie poprawiają, więc zobaczymy jak to będzie... a na jakiej podstawie podejrzewają u Kubusia celiakię?
-
zbikowa wrote:Macie pozdro od Oli. Rozchorowala sie i idzie do znachora dzis, jest odcieta od swiata bo nie ma netu.