plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
aisa wrote:Blondi, wcześnie Iza odlatuje na drzemkę. Jaśko ok 12 idzie spać.
Sylwia, jeżeli Nikoś nie chce spać w domu to może na spacer zabieraj. Wózek i świeże powietrze powinny Go ululać.
-
nick nieaktualnyDobry.
Ale te wasze dzieci to aparaty
Ciekawe ten mój łobuz jaki będzie ja obstawiam że jak wredny po tatusiu nerwowy po mamusi to będziemy mieli piekło na ziemi hi hi
ja dziś o 5 musiałam śniadanko zjeść bo taki głód mnie obudził A teraz kawa bo niedawno wstałam
no i czekam na tą moją wizytę z niecierpliwością bo jestem ciekawa co mi lekarz powie.
Mógłby mnie w piątek brać już do szpitala i wywoływać tego mojego Wilczka z brzucha
Fedra, Blondi22, Selena, magdzia26, Kaja, aisa, kiti, Dodi, sylwia1985 lubią tę wiadomość
-
Dzień dobry
Gocha czekamy na info z podglądania
Pati wiem ze teraz trudny czas przed Tobą ale widzę ze masz plan wiec spokojnie do przodu bo drzwi sie jeszcze nie zamknęły na amen
Oj dziewczyny jak sie fajnie czyta ja te Wasze dzieci już łobuzują choc wiadomo straty w rzeczach nie miłe widziane ale jak to mówią jakieś zawsze musza byc lepiej takie niż większe
Blondi cieszę sie na wieści o siostrze
Aisko no widziałam 2013 a ta moja nadal taka mała
Effciu przesyłam buziaki :*
No ciekawe kto teraz przyniesie dobre wieści
Choc jakby byc skrupulatnym to Nasza Ami powinna wskoczyć do tabelki bo tu sie nie chwaliła ale test wyszedł przecież pozytywnie
U Nas dziś ładna pogoda Młoda co prawda teraz spi ale jak wstanie to idziemy na spacereka potem mama idzie na basen treningi czas zacząć
A co do spania to moja uwielbia spać na spacerach ale już klarują jej sie stałe godziny spaniachoc czasem potrafi nie spać przez cały dzień ale co zrobic
Zycze miłego dniaBlondi22, Selena, AGA 30, aisa, kiti, patrycja, Dodi lubią tę wiadomość
17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz
2015 Nati
2017 Suzi -
moze ktos od was poszukuje ubranek ze znajomych ?
zapraszam do kupna bluzeczek dla dziewczynki 6-10miesiecysztuka od 1zł do 2zł