plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
jestem no wiec tak lekarz ten niestety powiedział ze tamten jest świetnym lekarzem...i powinnam mu zaufac tez nic nie widział wiec raczej źle niz dobrze
choc poeiedzial ze cuda się zdarzają i ma taką pacjentka teraz w 30 tygodniu gdzie nie bylo nic widać a serduszko pojawiło się dopiero w 10 tygodniu wiec kazał mi przyjść we wtorek i jeśli nadal nic nie będzie to w środę na oddział i dostane proszki poronne po których w bolach sie czeka....
przeczytslam mase historii przez ten czas faktycznie jest wiele przypadków z pustym jajem ale w kazfym przypsdku byly plamienia i niska beta albo szybko spadająca...
napisalam do tego pierwszrgo lekarza i powiedzial ze oczywiste czekamy to dalo mi promyk nadzieji
beta caly czas rosnie nie mam żadnych boli skurczy ani plamien wiec pozwólcie mi się uchwycić tej ostatniej nadzieji. moze Wam się to wydawać głupie i naiwne ale chce walczyć dopoki nie będzie juz zadnej nsdzieji a poki co wierzę w cudOliwka 2006
2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
-
Beata trzymam kciuki za maluszka,i wcale to nie jest głupie czy naiwne myślenie bo JA również wierzę w twój cud
Beata lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Beata, jestem pewna, że nikt tu nie uważa, że to głupie. Każda z nas- staraczek wierzy w swój osobisty cud
pewnie dni do następnej wizyty będą się meeeega dłużyć, ale wytrwasz jakoś
życzę dobrych wieści, jesteśmy z Tobą!!!!
Beata lubi tę wiadomość
-
Beata trzymam kciuki za to, aby było dobrze.
Beata lubi tę wiadomość
👩 '85 👦'82
AMH 1.07
07.2015 - 1IUI ❌
08.2015 - 2IUI ❌
01.2022 AMH 0,24
02.2022 Invicta - IVF z KD ❌
02.2022 OVIklinika
03.2022 krótki protokół IVF
31.03.2022 transfer 3dniowca 8AB
8dpt cień cienia, 9 dpt ⏸,
11dpt beta 27,2 13dpt beta 65,5, 15dpt 190,6
11.2022 w końcu jesteś z nami 👧
01.2023 🦀tarczycy
W DRODZE PO RODZEŃSTWO 🙏
10.2024 AMH 0,17
11.2024 krótki protokół IVF -