Ploty,Ploty ploteczki :D
-
WIADOMOŚĆ
-
No ewnie - termometr feeee głupi robi ci na złosc - wywal go ;P
no własnie chyba tak zrobie bogin jeste dopeiro w piatek ;/ a ja dzis wstalam i znowu to uczucie jakbym byla opuchnieta tam na dole ;/
-
Ania_84 wrote:A u mnie to kurde ta tmpka o chyba bedzie jakas infekcja a nie fasolka bo od wczoraj zaczelo mnie tam na dole cos hmmm swedziec - kłuc . piec - prawie zawsze tak mam przy braniu lutki dowcipnej ;/ <wnerw> i teraz nie wiem moze sie orientujecie czy Clotrimazolum w masci ewentualnie nie zaszkodzi ??
Niestety ja Ci nie pomogę niestety nie znam się, balabym się coś doradzać
Ale pewnie dziewczyny coś podpowiedzą, bardziej doświadczoneLUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
usunięty jajowód z wodniakiem
Ciężka oligozoospermia
****************************7 lat walki.
5 zarodków bardzo dobrej jakości.
Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
1 podana blastka
Mamy dwie kreski
CUDA się zdarzają
-
Ewelka - mamy jeszcze 7 dni wiec damy rade u ciebei moze znowu pojsc do gory tempka a u mnie na dol - albo sie utrzymac
Eweloka84 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyDzien dobry sloneczka
Wrocilam wczoraj i padlam..
Ogolnie jest ok, ale nie za dobrze.. W sobote mialam mega stresujacy dzien, zobaczylam plamienie na czerwono, oczywiscie od razu stres ryczenie itd, pojechalismy do szpitala tam lekarz zbadal ze jakis krwiaczek jest i chcial mnie zostawic, ale wiaodmo ja tak nie moge zwlaszcza ze bez ubezp w polsce itd, pozniej zrobil mi usg wyszlo dobrze zarodek jest cialko zolte..
Dostalam tyle lekow ze szok, duphaston, luteina cos jeszcze...
Wiec moje wolne to w wiekszosci lezenie bylo u mamusi... Zbieram sie zaraz do lekarza ide po l4 do pracy i do ginekologa, napewno roboc juz nie chce. Brzuch mnie pobolewa jest wzdety i chodzic za dlugo nie moge...
Jak u was myszki? Cos sie dzialo ciekawego? Ja nie mam nawet teraz czasu nadrabiac az tyle stron :p -
Ruda27 wrote:Dzien dobry sloneczka
Wrocilam wczoraj i padlam..