Forum Starając się - ogólne Pogaduchy o dupie Maryni czyli o Wszystkim i o Niczym :P Zapraszam
Odpowiedz

Pogaduchy o dupie Maryni czyli o Wszystkim i o Niczym :P Zapraszam

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajsonek wrote:
    Witam się :*
    Boże jak cisza ;(
    Co jest ?
    hej :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak w ogole jak Wam humory dopisuja?
    s0813.gif

    bo ja mam super!!! Słońce swieci, ciepełko i tak radośnie.

  • ewelina90 Koleżanka
    Postów: 40 6

    Wysłany: 6 lipca 2014, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajcie////

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewelina90 wrote:
    witajcie////
    hej :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no nareszcie się ruszyła dupa Maryni :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W Kato gorąco ale się chmurzy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dupa zawsze sie rusza :D A ja się lenię i wcale nie mam wyrzutów sumienia :D

  • Magda_lena88 Autorytet
    Postów: 1837 3255

    Wysłany: 6 lipca 2014, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w Bydgoszczy też gorąco wręcz duszno i porno :P ups.. parno :P ale się zachmurzyło i tak przelotem grzmi i są chwilowe ulewy :P ale to dobrze bo od 3 dni już taki skwar, że trawa żółknie :P
    pozdrawiam <3

    relghdgecegtmzr9.png

    P6dtp2.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 6 lipca 2014, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W Zabrzu gorąco, ale i duszno - coś czuję, że burza będzie.

    Ja przed chwilą wróciłam z zakupów :) kupiłam śliczną spódniczkę, jestem zachwycona <3

    aszka lubi tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sana wrote:
    W Zabrzu gorąco, ale i duszno - coś czuję, że burza będzie.

    Ja przed chwilą wróciłam z zakupów :) kupiłam śliczną spódniczkę, jestem zachwycona <3
    świetnie :)
    U mnie deszczyk popadał ale troche w domu ogarnełam starych ciuchów powyrzucałam, poopalałam sie itd itd wiec ok :)

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 6 lipca 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja wróciłam z wycieczki :D Ale było fajnie.

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potforzasta wrote:
    A ja wróciłam z wycieczki :D Ale było fajnie.
    gdzie byłas :p

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 6 lipca 2014, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zwiedziłam okolice :D 80 km zrobiliśmy :D

    aszka lubi tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 6 lipca 2014, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka :-)
    ja dziś na rowerku trochę pojeździłam potem ulewa mnie złapała na szczęście na ostatniej prostej, potem na lodach byłam z moim M i pieskiem i tak leniwie zbliżam się do końca dnia :-)

    aszka, Kasia * lubią tę wiadomość

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potforzasta brawo!!!


    1
    Kaśka wrote:
    Hejka :-)
    ja dziś na rowerku trochę pojeździłam potem ulewa mnie złapała na szczęście na ostatniej prostej, potem na lodach byłam z moim M i pieskiem i tak leniwie zbliżam się do końca dnia :-)
    i tak najlepiej :)

    Kaśka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczynki ja też dzisiaj cały dzien poza domem rowerek potem leniłam sie wo gródku cały dzień piękna pogoda

    Kaśka lubi tę wiadomość

  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 6 lipca 2014, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jutro zamierzam poćwiczyć z rana i serio zabrać się za swoją dupcię hehe
    koniec z użalaniem się nad sobą :-P

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czeka mnie wizyta u dentysty w przyszłym tygodniu ósemki mi rosną wszystkie na raz w wieku 33 lat chyba cos im sie pomyliło zastara jestem na ósemki nic zjesc nie moge co zażycie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny w jakim wieku wam rosly ósemk mnie to troche martwi stara d,,, ze mnie i zęby mi rosną :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 lipca 2014, 21:57

  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 6 lipca 2014, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia to normalne te ząbki tak mają :-) (uwaga to była wypowiedź eksperta hahaha)

    Kasia * lubi tę wiadomość

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
‹‹ 12 13 14 15 16 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego