Forum Starając się - ogólne Pomagamy,wspieramy i czekamy na dzidziusia
Odpowiedz

Pomagamy,wspieramy i czekamy na dzidziusia

Oceń ten wątek:
  • slodka100 Autorytet
    Postów: 1409 1337

    Wysłany: 12 marca 2014, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka gratulację ukończenia pisania pracy ;)

    Ja dziś dziwnie bo wczoraj w nocy tak już mnie bolało gardlo przy przelykaniu a dziś lepiej tabsy do ssania pomagają ;) ale taki mam niesmak w ustach blee a gardełko widać, że ładnie wygląda bo już myślałam, że mam nawrót anginy, która niecały tydzien temu ustąpiła.

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    w4sq3e3kp8rsfmkl.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 12 marca 2014, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo lubie pomidorowa :)
    u mnie dzis krem z brokułów z łososiem ::):)

    slodka100 lubi tę wiadomość

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • slodka100 Autorytet
    Postów: 1409 1337

    Wysłany: 12 marca 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudasek wrote:
    ooo lubie pomidorowa :)
    u mnie dzis krem z brokułów z łososiem ::):)
    Mmmm twój dzisiejszy obiadek też niczego sobie ;)

    w4sq3e3kp8rsfmkl.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16041 11953

    Wysłany: 12 marca 2014, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Losoś <3 uwielbiam <3

    A pomidory podobno dobre na jakość nasienia :)

    A my dzisiaj plecki ziemniaczne teściowej :P

    Slodka mnie dzisisj tez gardło w nocy bolalo ale to przez suche powietrze... dziękuje za gratulacje, nawet nie wiesz jak się cieszę że ją skończyłam :D

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16041 11953

    Wysłany: 12 marca 2014, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teściowa wyciąga na mały spacerek, to za 30 min.do Was wracam :)

    buziaki :*

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • slodka100 Autorytet
    Postów: 1409 1337

    Wysłany: 12 marca 2014, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Placki ziemniaczane też pycha ;)

    Mi może zaczynają sie objawy na @ bo troszke mnie zaczął kłuć brzuch :/

    w4sq3e3kp8rsfmkl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2014, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Przedszkolanko :)
    dobrze że mój lubi pomidory :D
    kurcze tak mnie plecy i kręgosłup boli :/ strasznie się męcze jak chodzę :/
    Placki ziemniaczane też lubię szczególnie jak mój A. robi MMMMM pychota :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 marca 2014, 13:03

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2014, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Teściowa wyciąga na mały spacerek, to za 30 min.do Was wracam :)

    buziaki :*
    miłego spacerku papa :*

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16041 11953

    Wysłany: 12 marca 2014, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wróciłam,jeszcze placki robiłyśmy :)

    Oj a czemu Lendryneczka tak bolą?;/

    Slodka oby to była @ i z głowy :)

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Rudasek Autorytet
    Postów: 5605 4556

    Wysłany: 12 marca 2014, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Wróciłam,jeszcze placki robiłyśmy :)

    Oj a czemu Lendryneczka tak bolą?;/

    Slodka oby to była @ i z głowy :)

    to teraz dla każdej po placuszku :D

    " Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwyciężcami "
    relg3e5e4usdxs8f.png
    f2w3ugpjxbbrbi8m.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16041 11953

    Wysłany: 12 marca 2014, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A już podrzucam- łapcie :)

    <hop> <hop> <hop>


    Uciekam jeść i na zakupy z mamą, będę późnym popołudniem pewnie :)

    mam nadzieję,że będę miała co nadrabiać! <3

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2014, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zrobiłam test niestety jedna kreska tak myślałam :( pozostaje czekać na @ :(

  • Groszek Autorytet
    Postów: 2448 1718

    Wysłany: 12 marca 2014, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka :) mozna do Was dolaczyc??

    jutro ide do lekarza, dowiem sie co nieco, ciekawe co mi powie...

    Moze dowiem sie ze pecherzyk już pęknął?? hmmm... wg testów owulacyjnych testowa kreska robi sie coraz ciemniejsza.. dziś 14 dc na 28 dniowe cykle.
    Coś pokłuwa mnie prawy jajnik. Okaże się, co to będzie.

    Każdy ma inne zapatrywania i w usg widzi coś innego. eden widzi PCO i dorzewaacy pecherzyk w prawym jajniku a drugi, budowe jajników drobnopęcherzykową i dorzewajacy pecherzyk w lewym, a torbielke na prawym kora nie trzeba sie przejmować bo ona peknie. Komu tu wierzyć?
    2 cykl staran tak na serio.
    Mamy zlecone badania hormonalne i badania nasienia. Troszkę się boje.
    Późnie leczenie hormonalne (gdyby coś...), monitorowanie owulacji, HSG i ostatecznie laparoskopia. Długa droga, miemy nadzieje że nie zajdziemy tak daleko.

    W ktorym dniu cyklu mialyscie zlecone badania?? bo ja mam w 25. I są to:
    morfologia, glukoza, testosteron, estradiol, prolaktyna, progesteron, TSH, fT4.
    Dodatkowo LH i FSH. Słyszalam, ze te ostatnie hormony wykonuje sie w 3-5 dc. Dlaczego wiec mam zlecone te badania tak późno?? Czy to bedzie miarodajne??
    A moze jeszcze jakies hormony sobie zrobic??

    Pozdrowionka :-) odsypiałam nocke... ale jestem wykamana :-/

    relge6yd309xm1zq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2014, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Groszku :)

  • Groszek Autorytet
    Postów: 2448 1718

    Wysłany: 12 marca 2014, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczko, a moze jeszcze za wczesnie na testowanie?

    Pamietaj, poki @ nie ma, jest nadzieja :-)

    Właśnie wracam z toalety, sluz płodny kurzego jaja sie zaczyna, test owulacyjny kreska coraz bardziej ciemna, ale jeszcze nie taka jak powinna być... hmmm... ciekawe kiedy cos sie bedzie działo. Mam nadzieje ze gin jutro mi cos powie, co mnie wesprze...
    To juz bedzie 3 gin, jak diagnoza bedzie znowu inna to strzele sobie w łeb :-/

    relge6yd309xm1zq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2014, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Groszku nie wiem może i za wcześnie .
    Szyjka mi się obniżyła i z twardniała . Ale śluz nadal mam a przed @ chyba nie powinno być wgl tak ?

  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 12 marca 2014, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka wrote:
    Groszku nie wiem może i za wcześnie .
    Szyjka mi się obniżyła i z twardniała . Ale śluz nadal mam a przed @ chyba nie powinno być wgl tak ?

    ja w zeszłym miesiącu miałam też dużo śluzu i cyce jak balony, mój mnie nakręcał że może sie udało, a tu dupa i tak.

    nxbhnwz.png
  • livia30 Autorytet
    Postów: 7923 4597

    Wysłany: 12 marca 2014, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak co miesiąc się czuję jak biorę Duphaston, zanim doczytałam w ulotce, że takie są skutki uboczne myślałam za każdym razem, że jestem w ciąży a potem wielkie rozczarowanie... Teraz dopóki nie zobaczę na teście dwóch kresek nic nie będę sobie wmawiać (mam nadzieję hi hi).

    atdci09krcni3vrx.png
    dqpranlijgjzfr8g.png
    l22nvcqg03ccs7pi.png
  • Groszek Autorytet
    Postów: 2448 1718

    Wysłany: 12 marca 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja przed @ raz mam sluz a raz go nie mam... nie wiadomo od czego to zależy....

    ja w tamtym miesiacu sie nakrecalam, ze mi sie udalo, a tu dupa..
    @ nie bylo, jakies plamienia, cuda na kiju... teraz juz nie jestem taka napalona. Moze i dobrze sie wtedy stało, bo teraz nie przezywam wszystkiego tak strasznie, patrze troche przez palce... wiadomo, chce... ale nie za wszelką cenę

    relge6yd309xm1zq.png
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 12 marca 2014, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2015, 16:33

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
‹‹ 18 19 20 21 22 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego